وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 30 تا 50 میلیون تومانی بدون ضامن | دریافت وام فوری با اقساط 1 میلیونی و بازپرداخت 3 ساله

موسسه ملل طرح وام بدون ضامن خود را در قالب طرح قرض الحسنه به مشتریان خود ارائه می‌دهد و به غیر از چهار درصد کارمزد، سود دیگری برای این تسهیلات در نظر گرفته نشده است.

کدخبر : 20849
سایت سرگرمی روز :

کف مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان و سقف آن نیز ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. همان طور که از نام این طرح پیداست، برای دریافت این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن نیست و متقاضی می‌تواند تنها با سپرده‌گذاری و ایجاد معدل و گردش حساب حداقل سه ماهه، از این تسهیلات بهره‌مند شود.

مشمولان دریافت این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی کسانی هستند که پس از افتتاح حساب، مبلغی را به عنوان سپرده در بازه زمانی حداقل سه‌ماهه در حساب خود قرار داده‌اند تا میانگین حساب مناسب و مورد نظر موسسه ایجاد شود.

ضمانت بازپرداخت اقساط این طرح نیز از طریق اعتبارسنجی متقاضی انجام می‌شود و در صورتی تسهیلات به متقاضی پرداخت می‌شود که او دارای چک برگشتی و بدهکاری به موسسه ملل نباشد.

با احتساب سقف ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات، کارمزد چهار درصدی و زمان حداکثری بازپرداخت اقساط به مدت ۳۶ ماه، متقاضی ملزم به پرداخت مبلغ یک میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به موسسه ملل خواهد بود.

در نهایت مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به موسسه ملل به ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان می‌رسد. افزون بر آن متقاضی باید ۶۰۰ هزار تومان بابت هزینه‌های جانبی، شامل تشکیل پرونده، اعتبارسنجی و کارمزد کارت اعتباری نیز به بانک بپردازد.

اشخاص حقوقی که در موسسه مالی اعتباری ملل حساب دارند، می‌توانند برای وام 750 میلیون تومانی طرح «نیکان ملل» این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات بدون سود بوده و تنها گیرندگان آن باید کارمزد 4 درصدی را پرداخت کنند.

موسسه مالی و اعتباری ملل برای حمایت از کسب و کار اشخاص حقوقی، طرح تسهیلات 750 میلیون تومانی را تبیین کرده است. افراد حقوقی مایل به دریافت این وام باید در یکی از شعب موسسه ملل سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا به منظور درخواست این وام ایجاد خواب سپرده اهمیت دارد.

افراد حقوقی باید حداقل سه ماه میانگین حساب داشته باشند. از آنجاکه مخاطب اصلی وام مذکور مشاغل هستند، به منظور دریافت آن باید اعتبار شغلی، جواز کسب و پروانه فعالیت به شعبه ارائه شود. حداکثر زمان بازپرداخت این وام نیز به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به سقف مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان قسط 13 میلیون و 812 هزار و 392 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 743 هزار و 492 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 828 میلیون و 798 هزار و 492 تومان می‌رسد.

افراد حقوقی واجد شرایط با مراجعه به وبسایت رسمی موسسه اعتباری ملل می‌توانند حساب قرض الحسنه تشکیل داده و برای این وام درخواست بدهند.

موسسه اعتباری ملل به منظور افزایش رفاه و وفاداری مشتریان خود طرحی به نام «نیکان» را تدارک دیده که سقف وام در این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد. کف مبلغ این تسهیلات 5 میلیون تومان اعلام شد.

اشخاص مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی موسسه مالی و اعتباری ملل باید سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند. افرادی که به دریافت تسهیلات مذکور تمایل دارند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را ارائه بدهند و اعتبار شغلی مناسبی نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه است، بنابراین سودی ندارد.

تنها مشتریان باید 4 درصد نرخ کارمزد را بپردازند. سقف مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که امتیاز این طرح تسهیلاتی می‌تواند به اقوام درجه یک مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر یا فرزند انتقال پیدا کند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 336 میلیون تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: