طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی ازدواج | اگر عاشق متولدین این ماه ها شدی باخت دادی چون اینا به ندرت از کسی خوششون میاد

این مطالب بیشتر جنبه سرگرمی داشته و شخصیت هر فردی تا حدود زیادی بستگی به درون و افکار او دارد.

کدخبر : 10041
سایت سرگرمی روز :

طالع بینی ازدواج مرداد

متولدین ماه مرداد عشق را رابطه‌ای باشکوه، مجلل و چیزی فراتر از زندگی می دانند و به دست آوردن دلشان کاری مشکل است، اگر فکر کرده‌اید که می‌توانید با خریدن هدیه‌های گران قیمت در قلب متولد این ماه جای بگیرید باید بگویم کاملا در اشتباه هستید. متولد این ماه دنبال پول و هدیه‌های گران قیمت نیست بلکه برای به دست آوردن دل متولدین این ماه باید زندگی را رمانتیک و عاشقانه نگه دارید و حس خلاقیت، ماجراجویی و... داشته باشید.

متولدین دی به عشق به شکل پادشاهی می نگرند و به دنبال همسری هستند که ریشه و اصل و نسب داشته و اهدافشان با آنها یکی باشد. متولدین دی با متولدین اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور سازگارترند.

شهریور

متولدین شهریور در سومین رده سرسخت ترین ها از لحاظ به دست آوردن دل قرار دارند،عشق در متولد شهریور به راحتی ایجاد نمی‌شود چرا که آنها بسیار سخت‌گیر و منتقد بوده و برای اینکه بتوانید دلشان را به دست آورید، باید کامل و بی‌عیب ظاهر شوید.

فروردین

گرچه متولدین فروردین به راحتی عاشق نمی شوند اما اگر عشق در متولد فروردین ماه ایجاد شود، با قدرت به سمت عشق خود حرکت می‌کند تا به او برسد. طالع بینی ازدواج متولدین فروردین با متولدین ماه های فروردین، مرداد، مهر و آذر خوب است و آنها می توانند به تفاهم برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: