نشانه هایی که میگویند شما فرشته نگهبان دارید | تنها راهی که میتونی با فرشته نگهبانت ارتباط بگیری اینجاست

بسیاری از ما معتقدیم که فرشتگان نگهبان در طول زندگی ما را همراهی می‌کنند و از ما محافظت و ما را در مسیر درست هدایت می‌کنند. حضور آنها اغلب ظریف و ظاهرا کمرنگ است، اما گاهی اوقات ما را از خطرات یا موانع بالقوه در مسیرمان آگاه می‌سازند. شاید بارها برای شما هم پیش آمده باشد که از یک خطر مسلم نجات یافته و احساس کرده باشید که کسی مراقب‌تان بوده است!‌ در این نوشتار به ۶ نشانه پرداخته‌ایم مبنی بر اینکه فرشته نگهبان شما ممکن است در حال هشدار دادن به شما باشد یا می‌خواهد به گونه‌ای از شما مراقبت کند! با دیدن این نشانه‌ها، یقین بدانید که توسط یک فرشته نگهبان محافظت می‌شوید!

کدخبر : 10293
سایت سرگرمی روز :

فرشته نگهبان، فرشته‌ای که همواره مراقب‌مان است

از تمدن های اولیه تا فرهنگ های مدرن، فرشتگان همیشه نقشی حیاتی در تاریخ بشر داشته اند. این موجودات عرفانی که اغلب به عنوان موجودات بهشتی با بال‌های زیبا و باشکوه توصیف می‌شوند، نمادی از پیوند بین انسان و خداوند یا بین زمین و آسمان بودند.

اولین سند و نوشته در مورد فرشتگان به موارد ثبت شده سومریان باستانی برمی‌گردد. فرشتگان از سوی سومریان به عنوان پیام آوران خدایان توصیف می‌شدند، پیام‌آورانی که پیام هایی را بین آسمان و زمین حمل می‌کردند. در مصر باستان، فرشتگان نماینده راهنماهای روحانی بودند که به ارواح درگذشتگان در مسیر زندگی پس از مرگ کمک می‌کردند.

در سنت های یهودی، مسیحی و اسلامی، فرشتگان به عنوان بندگان خدا توصیف می‌شوند که اراده و خواست خدا را انجام می‌دهند و به عنوان واسطه بین خدا و انسان عمل می‌کنند. در این ادیان، فرشتگان اغلب به عنوان محافظ، راهنما و حتی به عنوان جنگجویان الهی به تصویر کشیده شده‌اند.

امروزه فرشتگان هنوز بخشی از فرهنگ و معنویت جهانی هستند. بسیاری از مردم به فرشتگان نگهبان شخصی اعتقاد دارند یعنی فرشتگانی که آنها را در طول زندگی محافظت و هدایت می‌کنند. گزارش‌های مربوط به مواجهه با فرشتگان از نجات‌های معجزه‌آسا از موقعیت‌های خطرناک تا پیام‌های آرامش‌بخش در زمان‌های سخت متغیر است.

با وجود تفاسیر و بازنمایی های مختلف در طول تاریخ، پیام اصلی در مورد فرشتگان همیشه یکسان است: آنها نشان دهنده ارتباط ابدی بین انسان و جهان بزرگتر، و بین دنیای زمینی و جهان الهی هستند.

نشانه های عرفانی فرشته های نگهبان

و اما می‌رسیم به نشانه‌هایی که حاکی از محافظت فرشتگان از شما هستند!‌ موارد زیر را ببینید. کدام یک تا کنون برای شما رخ داده‌اند؟

هدایت شهودی

آیا تا به حال این تجربه را داشته‌اید که یک احساس قوی یا صدای درونی شما را به سمت گزینه یا انتخاب خاصی راهنمایی کند؟ این صدا می‌تواند از فرشته نگهبان شما باشد که حکمت را در گوش شما زمزمه می‌کند.

احساس آرامش ناگهانی

برخی از افراد گزارش می‌دهند که در زمان های چالش برانگیز یا لحظات خطر نوعی آرامش ناگهانی را تجربه می‌کنند. انگار کسی مراقب آنهاست.

تفاقات تصادفی و همزمانی ها

فرشتگان نگهبان ممکن است از طریق تصادفات یا همزمانی‌های معنادار در زندگی شما حضور داشته باشند. به الگوها و وقایعی که به نظر می‌رسد خیلی زمان بندی شده و تصادفی نیستند، توجه کنید.

خواب و رویا

فرشتگان نگهبان می‌توانند در رویاها یا خواب‌ها ظاهر شوند و اغلب پیامی خاص یا اطمینان خاطر به شما می‌دهند. اگر خواب واضحی از فرشتگان یا عزیزانی دیده اید که از دنیا رفته اند، ممکن است فرشته نگهبان‌تان می‌خواهد به شما چیزی بگوید. در واقع رویاها یا پیش بینی ها در خواب اغلب وسیله ای هستند که از طریق آن فرشتگان نگهبان اطلاعات مهمی را به ما منتقل می‌کنند. اگر رویدادی را قبل از وقوع در خواب دیدید، یا احساس شدید پیشگویی کردید، این می‌تواند هشداری از جانب فرشته نگهبان شما باشد.

کمک غیر منتظره

آیا تا به حال شده در شرایط سختی قرار بگیرید و به طور ناگهانی از یک غریبه کمک غیرمنتظره دریافت کنید؟ این اتفاق می‌تواند کمک فرشته نگهبان شما باشد که از طریق دیگران دست به کار شده‌است.

پیدا کردن پر سفید

بسیاری از مردم بر این باورند که پیدا کردن پر سفید در مکان های غیرمنتظره نشانه حضور فرشته است. مراقب این نمادهای کوچک اما معنادار باشید.

دیدن اعداد فرشته

برخورد مکرر با اعداد فرشته مانند 111، 444 یا 777 می‌تواند نشانه ای از تلاش فرشته نگهبان‌تان برای برقراری ارتباط با شما باشد.

شنیدن صداهای عجیب

ناگهان صدایی می‌شنوید که به شما هشدار می‌دهد یا راهنمایی‌تان می‌کند. این صدا واضح است، اما شما مطمئن هستید که از هیچ منبعی در اطراف‌تان نیست.

احساس ناخوشایند در معده

احساس ناراحتی یا اضطراب در ناحیه معده، زمانی که هیچ دلیل واضحی برای آن وجود ندارد، می‌تواند نشانه ای باشد که چیزی یا شخصی شما را تهدید می‌کند.

مشکلات فنی ناگهانی

مشکلات فنی ناگهانی و غیرقابل توضیح، مانند خرابی ماشین یا دستگاه الکترونیکی، می‌تواند روشی باشد که فرشتگان نگهبان در مورد خطر هشدار می‌دهند.

هشدارهای افراد دیگر

گاهی اوقات فرشتگان نگهبان از افراد دیگر برای هشدار دادن به شما در مورد خطرات استفاده می‌کنند. اگر ناگهان یک غریبه یا حتی یک دوست در مورد چیزی به شما هشدار داد، می‌تواند نشانه ای از این باشد که فرشته‌تان می‌خواهد مراقب خودتان باشید.

تغییر ناگهانی در خلق و خو یا شهود

اینکه به طور ناگهانی بدون هیچ دلیلی احساس ترس، اضطراب یا ناراحتی کردید، ممکن است هشداری از جانب فرشته نگهبان شما باشد.

چگونه با فرشته نگهبان خود ارتباط برقرار کنیم؟

اگر علاقه مند به تقویت ارتباط خود با فرشته نگهبان خود هستید، این نکات عملی را در نظر بگیرید:

مدیتیشن کنید

زمانی را به مدیتیشن اختصاص بدهید تا ذهن خود را در برابر راهنمایی‌ها و پیام‌های فرشته محافظ‌تان باز کنید.

منبع: خبرنامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    7

    سلام من بیشتر وقتها وبی موقعهصدای اذان می شنو م چرا

    • love
      5

      میگن صدای اذان شنیدن یعنی مرگ یکی از اشنایان و تصلا خوب نیس

  • 961
    8

    بیشتر بگین 🤣🤣

  • ناشناس
    2

    من شدیدا اعتقاد دارم ...خیلی تو حادثه ی تلخ ووحشتناک نجات وآرامش پیدا کردم

  • حامد
    12

    بله کاملا درسته. ممنون... منم دوتا فرشته رو شونه هام دارم که همش روم سنگینی میکنن و وحی میگن. سمت چپی راست میگه و سمت راستی دروغ.

  • مهسا
    7

    من همه خصوصیت ها رو دارم
    بعضی وقتا هم می شنوم که یکی مدام اسم من رو صدا میزنه فقط توی دبیرستان

  • ناشناس
    3

    سلام من احساس میکنم بعضی وقتا یکی دارد مرا به کاری تشوی

  • Hamimm
    7

    ارع دارم دوتا مادر و پدرم فرشته های نگهبانمن😇

  • محمدرضا
    2

    درود،بنده در بیشتر مواقع عدد ۴۳۲ رو در بیشتر شماره ها در فضاهای مختلف رویت میکنم ..برام خیلی جالبه وقتی به این شماره نگاه میکنم لذت و آرامش میگیرم.

  • ناشناس
    10

    من به جزء اذیت آزار از فرشته نگهبانم چیز دیگه ای ندیدم .
    سایش کم بشه از سرم بگین انشاا...

  • زینبی
    16

    سلام
    من خیلی اوقات پیش آمده صدای اذان شنیدم

    و یا ندای واضح زمان اذان، پاشو نماز بخوان، تا چند بار تکرار میشه

    ولی آخرش چرا مطلب رو حیف کردن و به مدتیشن ختم شد متاسفانه

    این ندای فرشته ها از جانب خداست، برای بیشتر شدن پاکی و رابطه توصیه به نماز اول وقت، تلاوت قرآن و صحبت روزانه با امام زمانمون راهکار هست

    • love
      10

      از قدیم میگن صدای اذان شنیدن توی گوشت نشان از مرگ یکی از اشنایان یا عزیزانته و اصلا نشانه خوبی نیست . فکر نکن خوبه😂😂😂

  • منیژه
    15

    از فرشته نگهبانم می خواهم که انسانهای مظلوم وپاک ومیهن پرست وطنم را از ادمهای شیطان صفت ودزد ومال مردم خور به دور بدارد امییییییین

    • ناشناس
      0

      اصلا اینطور نیست صدای اذان به همه ما آرامش میده

  • مریم
    2

    من خروج روح از بدن داشتم و فرشته های نگهبانم را شنیدم که با تحقیر من را صدا میکردن که چرا خودت را نفرین میکنی و از خدا میخوای که زودتر بری و آنها به شدت از من ناراحت بودن

  • ناشناس
    2

    سلام من ترس زیاد دارم تو شبها واحساس میکنم فرشته نیست جن وخیلی اذیت میکنه همون جن فرشته

  • م ع ب
    2

    اعتقاد به اعداد است اعداد مقدس ۳ و ۶ و ۹ و یا مجم‌ع اعداد عدد جادویی باشد تسلا گفته اگر رمز اعداد جادویی را بدانید کلید کائنات را باز می کنید

  • ارشیدا
    0

    سلام فرشته نگهبان یک حقیقت است و همیشه در هنگام مشکلات به اذن خدا به ما کمک کرده اند خیلی خوشحالم که در کشور ما اجازه عنوان کردن این حقایق را پیدا کردیم

  • ناشناس
    1

    سلام واقعا درست هست يا نه

  • ناشناس
    3

    ببخشید ولی هرکی این اتفافات براش بیفته حتما دیوانه است .😂😂

  • ناشناس
    6

    بهترین دعا را کردی امین یا رب العامین

  • پارسامهر
    1

    بسیار عالی
    واقعا" برای خودم اتفاق افتاده .
    از خداوند می خواهم کاری نکنم که فرشته نجاتم از بنده دور شود خدایا تو بهترین یار و یاوری پس ای مهربان ترین مهربانان این بنده حقیر خود را از طریق فرشتگان مهربانت یاری بفرما

  • آخرت
    0

    سلام همیشه از شهود و ندای دلتون استفاه کنید ومخصوصا از ناخودآگاه تون خیلی کمک میکنه همیشه ب من کمک میکنه واز ش تشکر میکنم همون خدای عزیزمون هست که از نور درخشانش در ما دمیده است قربون برم خداوند مهربون خیلی به من کمک کرده عزیز دلمی

  • آخرت
    0

    خود نماز پنجگانه خوندن مدیتیشن است قدرشو بدونیم و همیشه اول وقت نماز را ادا کنیم و ۵ صبح سپاسگزاری هم بن یسیم و هم بخونیم و دعا کنیم من که خیلی حالم خوب میشه

  • ناشناس
    2

    سلام
    منم نمیتونم بگم این اتفاق بد یا خوبه
    ولی عدد8روی شیشه ی پنجرمون نوشته میشه دائما
    در حالی که نه از اون سمت نوشته شده نه از این سمت یعنی انگار کسی داخل شیشه نوشته این عدد رو ولی خب یک بار سر این موضوع با هر زوری که شد پاکش کردیم ولی مجدد نوشته شد
    نمیدونم چیه ولی حس خوبی ازش نمی گیرم
    سر همین اتفاقات یک بارهم دوربین گوشی روشن بود و قاب فتوشاپ می افتاد تو فضایی که هیچکس اونجا نبود عجیبه این اتفاقات برام

  • ناشناس
    0

    الی♥️

  • ارشاد
    1

    من بیشتر وقتا عدد ۱۲۸ رو میبینم .
    وصبح ها وقتی خواب میمونم یکی منو صدا میکنه و بیدار میشم

  • یه نفر
    0

    سلام این ها ابزار ها و راهنمایی های خداهم بود که شما تومتن گفته بودید. فرشته ها که خودشون قدرتی ندارند. الحمدلله که خدا نگهبان ماست
    چون تو قرآن اومده: وَ هُوَ مَعَکُم اَینَ ما کُنتُم. (:

    • علی
      0

      سلام.
      این آیه به اینکه فرشته نگهبان با ما است، تناقض ندارد. وجود فرشته های نگهبان در قرآن کریم بارها آورده شده یک نمونه مثل آیه 11سوره مبارکه رعد
      (برای انسان مامورانی است که پی در پی از پیش رو و از پشت سرش او را از فرمان خدا «حوادث غیر حتمی» حفظ می کنند....
      و آیاتی دیگر در همین موارد

  • اشنا
    1

    فرشته هاجنسیت خاصی ندارندیعنی نه مونث هستندنه مذکر

    • ناشناس
      0

      سلام.
      این آیه به اینکه فرشته نگهبان با ما است، تناقض ندارد. وجود فرشته های نگهبان در قرآن کریم بارها آورده شده یک نمونه مثل آیه 11سوره مبارکه رعد
      (برای انسان مامورانی است که پی در پی از پیش رو و از پشت سرش او را از فرمان خدا «حوادث غیر حتمی» حفظ می کنند....
      و آیاتی دیگر در همین موارد

  • عیسی
    5

    سلام دوستان به خدا بزرگ سلام و قسم میخورم که راست میگم من 34سال دارم 7سال پیش قبل از اینکه پول نزول به زندگیم وارد کنم خیلی آدم پاکی بودم جوری که هر دوعایی که میکردم قبول میشد و یا 5بار شاید هم بیشتر خواب دیدم که100 ٪درست در می آمد ولی الان نه خداوند بزرگ لعنت کند کسی که مرا به را رباع ونزول کشاند خیلی سعی میکنم دوباره مثل قبل پاک بشم نمیتونم چون آدم بی کار هستم و یک جوری مجبورم وام بگیرم نزول بدم تا زندگیم بگزرد چون خرج مخارج 4نفر رو دوشمه کاش بشه دوباره مثل قبل پاک باشم خدا یا به امیده تو خدایا به همین فرشتگان قسم میدم کمکم کن تا یک کار خوب گیرم بیاد و دوباره پاک بشم

  • ناشناس
    0

    نظرها رو دیدید؟اینجا ایران هست😅

  • ناشناس
    1

    من خواب هایی میبینم وبه حقیقت میپیوندن ولی چه حیف که پول ندارم انجامشون بدم😔😅

  • ناشناس
    0

    خدایا دل ملت ایران را در سراسر دنیا شاد بفرما

  • ناشناس
    0

    من صبح ها وقتی خوابم یک صدایی شنیدهام در محکم میزنند وقتی بیدار شدم دیدم صدای اذان

  • حسین
    1

    همه این علایم را دارم
    پلاک ماشینم ۳ تا ۴ دنبال هم داره اون یکی دو تا هفت و دو تا چهار داره. یه بار هم توسط همین فرشته نگهبان جون ۵ نفر را نجات دادم.

  • ناشناس
    2

    😍😍

  • الهام میان بر
    1

    سلام مطلب جالبی بود🌼

    • ناشناس
      0

      هروقت صدای اذان و شنیدین زود آرزو کنین زود هم برآورد میشه

  • ساعتی
    4

    این مطالب را از کجا آوردید و به آن اطمینان دارید و فکر میکنید باید همه آنها را باور کنند

  • ناشناس
    3

    سلام منم چندوقته دنبال آرامش میگردم حالم خوب نیس خدایا کمکم کن

  • مهدی مقدم
    1

    مدیتیشین یعنی چه؟ غربزده نباشید!

  • ناشناس
    4

    شنیدن صدای اذان یعنی اون لحظه انرژی وارتعاش وفرکانس برای شما بالاست هرخواسته ای داشته باشید از کائنات وهستی بخواهید تا به شما داده شود.

  • پرویز
    0

    من هر موقع پول دارم فرشته خوشبختی حاضر است اگر نداشته باشم فرشته غم وغضه حاضر است

  • ناشناس
    0

    ینی ارامش مطلق اگه تو کوه و جنگ باشی خیلی بهتره برا مدیتیشن

  • ابول
    0

    من چند بار دیدم یکی صدام میزدد و صدای ترسناکی هم بود

  • ساحل صداقت
    0

    اگه واقعا فرشته نگهبانی هست و میزاره کسی که تحت مراقبت هست انقدر عذاب بکشه اون دیگه فرشته نیست زندانبان

  • رضا
    0

    بله منم فرشته نگهبانم همیشه مثل روزاحساس میکنم!!!! دیدم که میگم!!
    وهمیشه مچکرم ممنونم ازش ممنونم ازطبیعت💚

  • مهدی
    0

    سلام ودرود فرشته همان آگاهیه

  • دختر تاریکی
    0

    سلام بچه ها من به خدا راس میگم ما یه خونه داریم که حیاط ما تو وسط این طرف و اونطورفه و حماممون اون طرف حیاطه من هر وقت میرم اونجا یه سایه میاد که چهرش معلوم نیس و به من میگه تو دوباره اومدی چرا اومدی ؟ من واقعا میترسم خدا کمک کنه

  • ناشناس
    0

    سلام من که میگم عالی تازه بعضی از چیز هاش برای من اتفاق افتاده😊😊

  • ساغر
    0

    این چیزایی که تو کامنتا بعضیاتون میگید مربوط به جنه
    جن و فرشته قاطی نکنیم

  • حسن
    1


    التماس دعا🤲

  • عسل
    0

    میشه به حرفام گوش کنی

    • ناشناس
      0

      اعتماد و ایمان