چیستان | چیستان روز

چیستان روز | اون چیه هم تو تقویم هست هم تو کوهستان‌های برفی؟

اگه یه ذره فکر کنی و از هوش و ذکاوتت استفاده کنی خیلی زود میتونی جواب این سوال رو بدی.

کدخبر : 10326
سایت سرگرمی روز :

چیستان سوالی است که ذهن خواننده را به چالش می‌کشد. باعث می‌شود که او به فکر فرو رود و از همه حواسش برای حل سوال استفاده کند. در واقع خاصیت چیستان همین است. واداشتن مغز به فعالیت بیشتر برای کشف آن چه که نمی‌داند. در این مقاله ما چیستانی را برای کاربران ستاره به طور اختصاصی طراحی کرده‌ایم که دقیقا قصد واداشتن فعالیت‌های مغزی آن‌ها را دارد. شما باید به طور همزمان چندین داده را در ذهن خود آورده و اشتراکات آن‌ها را در کنار هم قرار دهید.

تقویم را جلوی خود متصور شوید و فکر کنید چه چیزهایی درون آن است. از برگه و کاغذ گرفته تا نوشته‌های درون آن. به نظر شما چه اشتراکی می‌توان بین یک تقویم با یک کوهستان برفی پیدا کرد؟ آیا اصلا اشتراکی وجود دارد یا به طور کلی سرکار رفته‌ایم؟؟

اون چیه هم تو تقویم هست هم تو کوهستان‌های برفی؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا به جوابی برای این چیستان رسیدید؟ اگر پاسخ منفی است برای دیدن واب کمی پایین‌تر بروید

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان تقویم و کوهستان برفی

همانطور که در ابتدای متن گفته شد باید بدانیم چه چیزی هم زمان در تقویم وجود دارد و هم در کوهستان‌های برفی؟ بله درست حدس زدید پاسخ صحیح “بهمن” است. بهمن نام ماه یازدهم است که همه در تقویم دیده‌ایم و در کوهستان‌های پر برف نام پدیده‌ای طبیعی است. زمانی که دمای هوا کمی رو به گرمی برود برف روی کوهستان شروع به ریختن کرده و بهمن شکل خواهد گرفت.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • فرهاد جعفرزاده کنارسری
    0

    بهمن