طالع بینی | طالع بینی ماه ها

طالع بینی | اگه این پرنده هارو تو خونه نگهداری کلی خوش شانسی سمتت میاد

برخی پرندگان از دیرباز در فرهنگ‌های مختلف نماد شانس و سعادت بوده‌اند. به همین دلیل افرادی زیادی در خانه‌شان پرنده نگه می‌دارند. ما در این مطلب به معرفی 10 پرنده پرداخته ایم که نماد شانس و سعادت هستند.

کدخبر : 10463
سایت سرگرمی روز :

طالع بینی: پرنده های زیر در میان خوش یمن ترین پرنده ها هستند:

طاووس

برخی بر این باورند که طاووس‌ها با آن پرهای رنگارنگ جذاب و رفتار سلطنتی خود باعث جذب ثروت و رفاه می‌شود. در بسیاری از فرهنگ‌ها حضور طاووس نشانه زندگی اشرافی است.

رابین یا سینه سرخ اروپایی

رابین‌ها یا سینه سرخ های اروپایی نماد شادی و خوش شانسی هستند. بسیاری افراد این بر این باورند که آهنگ شاد صدای آن‌ها و سینه قرمز روشن‌شان نماد شروع جدید در زندگی است.

زرین پر

اعتقاد بر این است که مرغ مگس خوار با رنگ های منحصر به فردی که دارد، انرژی، شادی و خوشبختی در زندگی می‌آورد. اگر زرین پر دارید، پس هیچ وقت احساس کسالت و افسردگی نخواهید داشت. این مرغ به زندگی شما سرزندگی و سعادت هدیه می‌دهد.

کبوتر

تصور بر این است که کبوترها نماد صلح و عشق هستند. آن‌ها به ایجاد فضایی آرام در خانه کمک می‌کنند و با طبیعت آرامی که دارند، باعث جذب انرژی مثبت می‌شوند.

پرستو

پرستوها خوش شانسی می‌آورند. حتما شنیده اید که رسیدن آن‌ها یعنی شنیدن خبری خوش. اکثر مردم بر این باورند که اگر پرستویی از بام خانه تان بگذرد، شادی پا به خانه شما خواهد گذاشت.

گنجشک

گنجشک‌ها، که به دلیل تدبیر خود شناخته می شوند، در بسیاری از سنت‌ها نماد خوش شانسی در نظر گرفته می‌شوند. آن‌ها به عنوان پرندگان محافظ شناخته می‌شوند که برای خانواده خوش شانسی به ارمغان می‌آورند.

لک لک

لک لک‌ها با آن قد و بدن زیبا نماد طول عمر و خرد هستند. به باور برخی افراد این پرنده باعث سلامت و رفاه در خانه می‌شود.

زاغ

زاغ‌ها هوش و ذکاوت بالایی دارند و اغلب نشانی از خوش شانسی هستند. بر اساس تصور عموم آن‌ها طبیعت بازیگوشی دارند که باعث ایجاد شادی و انرژی خلاقانه بین اعضای خانواده می‌شوند.

جغد

اعتقاد بر این است که جغدها نماد عقل و دانش هستند و از افراد محافظت می‌کنند. به همین دلیل برخی عاشق نگهداری جغد در خانه هستند، زیرا فکر می‌کنند جغدها خوش شانسی می‌آورند.

منبع: خبرنامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: