طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | متولدین این ماهها در امور شغلیشون در این هفته ارتقا پیدا میکنند

ستاره ها، سیارات و اجرام آسمانی مدت هاست که ما را در درک بهتر زندگی خود راهنمایی می کنند. هنگامی که اجرام آسمانی حرکت می کنند و با هم تعامل دارند، بر تجربیات عاطفی، فیزیکی و معنوی ما تأثیر می گذارند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانند بر مسیر شغلی شما تأثیر بگذارند؟

کدخبر : 11639
سایت سرگرمی روز :

بیایید به قلمرو عرفانی طالع بینی شیرجه بزنیم تا بفهمیم کدام یک از ما برای پیشرفت های شغلی قابل توجهی در ماه آینده آماده هستیم. نیروهای کیهانی می توانند راهنمای قدرتمندی برای سفر زندگی ما باشند و ما را به سمت هدف واقعی خود هدایت کنند. آیا شما یکی از نشانه های زودیاک خوش شانس هستید که در آستانه یک پیشرفت بزرگ شغلی هستید؟

ممکن است در برکه‌ای که در آن هستید احساس امنیت کنید، اما اگر هرگز از آن خارج نشوید، هرگز نخواهید فهمید که چیزی به نام اقیانوس، دریا وجود دارد.

بنابراین، رویاپردازان و ستاره‌نگاران عزیز، بیایید این سفر کیهانی را آغاز کنیم و آنچه را که جهان برای ما در نظر گرفته است، کشف کنیم. آماده‌اید تا از قدرت ستارگان استفاده کنید و وارد پربارترین مرحله شغلی خود شوید؟

1. برج حمل ( فروردین )

برج حمل، اولین نشانه آتشین زودیاک، طبیعت پرشور و روحیه پیشگام شما همیشه شما را به سمت رهبری سوق می دهد. سیارات به گونه ای در یک راستا قرار گرفته اند که شغل شما در شرف جهش قابل توجهی به جلو است. آیا آماده پذیرش این مرحله جدید هستید؟

سیاره حاکم بر شما، مریخ، شما را به جلو سوق می دهد و شما را تشویق می کند تا قدم بردارید و حرکات جسورانه انجام دهید. ممکن است به شما یک نقش رهبری پیشنهاد شود یا فرصتی برای شروع پروژه ای که احساس می کنید به قلب شما نزدیک است به دست آورید.

به یاد داشته باشید، شجاعت قدرت شماست. همانطور که مارک تواین گفت، شجاعت مقاومت در برابر ترس است، تسلط بر ترس - نه عدم وجود ترس. پس، برج حمل عزیز، این تغییر را در آغوش بگیرید و اجازه دهید شجاعت شما پیشرو باشد.

2. لئو ( مردادماه)

لئوی عزیز، به عنوان یک رهبر طبیعی، شما عادت دارید که در کانون توجه باشید. حرکت سیاره ای آینده پیشرفت شغلی قابل توجهی را برای شما نشان می دهد. آیا برای انجام این جهش بزرگ آماده اید؟

خورشید، سیاره حاکم شما، به شما خلاقیت، کاریزما و اعتماد به نفس می بخشد. برای استفاده از فرصت هایی که در راه است، به این ویژگی ها ضربه بزنید. فرصتی برای به نمایش گذاشتن استعدادهای خود در یک صحنه بزرگتر ممکن است در افق باشد.

به یاد داشته باشید، همانطور که استیو جابز گفته است، تنها راه انجام کار عالی این است که کاری را که انجام می دهید دوست داشته باشید. بنابراین، از اشتیاق خود برای کار خود برای سوخت رسانی به سفر خود به سمت موفقیت استفاده کنید.

3. عقرب(آبان )

عقرب، هشتمین علامت عرفانی زودیاک، شما به خاطر انرژی شدید و دگرگون کننده خود شناخته شده اید. ستاره ها یک حرکت شغلی بزرگ را برای شما در ماه آینده پیشنهاد می کنند. آیا آماده شیرجه رفتن به این مرحله جدید هیجان انگیز هستید؟

مریخ و پلوتون، سیارات حاکم بر شما، جاه طلبی و انعطاف پذیری شما را تحریک می کنند. به احتمال زیاد در موقعیتی قرار خواهید گرفت که مهارت های شما را به چالش می کشد اما همچنین نوید رشد را می دهد.

به یاد داشته باشید، همانطور که هلن کلر گفت، شخصیت را نمی توان به راحتی و بی صدا توسعه داد. تنها از طریق تجربیات آزمایش و رنج می توان روح را تقویت کرد، جاه طلبی را برانگیخت و به موفقیت رسید. بنابراین، این چالش‌ها را بپذیرید، زیرا آنها شما را به بزرگترین دستاوردهایتان می‌رسانند.

4. قوس ( آذرماه)

قوس، به عنوان یک کاشف سرسخت و جویای حقیقت، در شرف آغاز یک سفر شغلی هیجان انگیز هستید. سیارات نشان دهنده تغییر قابل توجهی در مسیر شغلی شما هستند. آیا برای دنبال کردن علاقه خود آماده هستید؟

مشتری، سیاره حاکم شما، افق دید شما را گسترش می دهد و شما را تشویق می کند که ریسک کنید. ممکن است فرصتی به شما پیشنهاد شود که با علایق شما همخوانی داشته باشد و به شما امکان می دهد از دانش خود تا حد امکان استفاده کنید.

سخنان پائولو کوئیلو را به خاطر بسپارید، اشتیاق باعث می شود که انسان دست از غذا خوردن، خوابیدن، کار کردن و احساس آرامش بردارد. بسیاری از مردم می‌ترسند، زیرا وقتی ظاهر می‌شود، همه چیزهای قدیمی را که در مسیر خود پیدا می‌کند خراب می‌کند. بنابراین، کمان عزیز، از اینکه علاقه تان شما را به سمت سرنوشتتان راهنمایی کند، نترسید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: