طالع بینی واقعی | طالع بینی روز

طالع بینی واقعی | متولدین این ماه روح خیلی پیری دارند

همه ما با افرادی مواجه شده‌ایم که به نظر می‌رسد بدون در نظر گرفتن سنشان، دارای خرد باستانی هستند.

کدخبر : 13177
سایت سرگرمی روز :

آنها اغلب کسانی هستند که برای مشاوره زندگی یا زمانی که به شانه ای برای تکیه کردن نیاز داریم به آنها مراجعه می کنیم و به نظر می رسد همیشه می دانند که دقیقاً چه باید بگویند.

برخی افراد این را به شهود نسبت می دهند، در حالی که برخی دیگر معتقدند برخی از علائم زودیاک به طور طبیعی مستعد چنین خردی هستند.

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا نشانه شما یکی از آنهاست؟ بیایید به دنیای طالع بینی شیرجه بزنیم و 4 علامت زودیاک را که اغلب روح های پیر محسوب می شوند، کشف کنیم .

1. دی ماه

اگر نشانه ای وجود داشته باشد که به طور کامل عبارت "روح پیر" را در بر بگیرد، آن برج جدی است.

افراد متولد شده تحت علامت برج دی، تحت فرمانروایی سیاره زحل مرتبط با زمان، انضباط و بلوغ، اغلب با خرد خود که به نظر می رسد از سن آنها فراتر می رود، حتی از سنین بسیار پایین متمایز می شوند.

در کودکی، اغلب بیشتر به بحث‌های عمیق تمایل دارند تا بازی‌ها، و نوجوانان اغلب ترجیح می‌دهند وقت خود را صرف فکر کردن در مورد جنبه‌های عمیق‌تر زندگی کنند تا مهمانی.

با این حال، این بدان معنا نیست که برج جدی نمی دانند چگونه سرگرم شوند. در واقع، آنها اغلب حس شوخ طبعی خشکی دارند که در صورت عدم توجه دیگران ممکن است از بین برود.

در زیر این نمای بیرونی، آنها درک عمیق و دیدگاهی دارند که بسیاری از ما آرزوی دستیابی به آن را داریم.

برج دی همچنین به خاطر اخلاق کاری و عزم باورنکردنی خود شناخته می شود. برای آنها فقط رسیدن به اوج نیست، بلکه درک سفر، ارزش گذاشتن به تجربیات و یادگیری درس های زندگی در طول مسیر است.

اگر تا به حال از یک برج دی مشاوره گرفته اید، احتمالاً با یک دیدگاه جدید و افزایش احساس ثبات روبرو شده اید.

برای این علامت زمین، خرد نه تنها از سن، بلکه از تجربه، تأمل و رشد ناشی می شود.

2. خرداد ماه

در نگاه اول، دادن برچسب "روح پیر" به خردادی ممکن است تعجب آور به نظر برسد. زیرا، آنها معمولاً به عنوان دوقلوهای پرحرف، دائماً کنجکاو و گاهی اوقات ناپایدار زودیاک توصیف می شوند. با این حال، بیش از آنچه که به نظر می رسد در این نشانه هوا وجود دارد.

چیزی که بسیاری از مردم فراموش می کنند این است که دوگانگی مشخصه جمینی به آنها توانایی منحصر به فردی برای دیدن چیزها از دیدگاه های مختلف می دهد. کنجکاوی طبیعی آنها آنها را به یادگیری مداوم و جذب دانش از همه منابع سوق می دهد.

اگرچه ممکن است گاهی اوقات پراکنده به نظر برسند، اما در واقع موزاییکی از تجربیات انسانی را تشکیل می دهند که کمتر کسی می تواند با آن مطابقت کند.

علاوه بر این، مهارت‌های ارتباطی آن‌ها بسیار فراتر از گفتگوهای معمولی است. خردادی استعدادی ذاتی برای گفتن داستان دارد و در پس این داستان ها خرد باستانی نهفته است.

آیا تا به حال توجه کرده اید که چگونه می توانند با بیان یک داستان به ظاهر نامرتبط به شما توصیه کنند؟ این گونه است که جوزا حکمت باستانی را از طریق حکایات مدرن منتقل می کند. اگرچه آنها می توانند در لحظه حال لذت ببرند، اما جمینی قدردانی عمیقی از گذشته دارد. تلاش خستگی ناپذیر آنها برای دانش اغلب آنها را به کشف فلسفه ها و سنت های باستانی سوق می دهد.

بنابراین دفعه بعد که فکر می کنید یک جوزا بیش از حد "در لحظه" است، به خاطر داشته باشید که آنها ممکن است دارنده خرد باستانی باشند که به طرز زیرکانه ای در پشت رفتار جوانی خود پنهان شده اند.

3. اسفند ماه

اسفندی ها که در اعماق قلمرو احساسات و شهود قرار دارند، به طور طبیعی جوهر روح های قدیمی را در میان نشانه های زودیاک مجسم می کنند. به عنوان آخرین علامت چرخه نجومی، این علامت آب نشان دهنده اوج خرد تمام نشانه های قبل از آن است.

اگرچه اسفندی ها اغلب به عنوان رویاپرداز و تقریباً عرفانی دیده می شوند، اشتباه است که آنها را به رویاپردازان ساده تقلیل دهیم. شهود قدرتمند آنها آنها را به احساسات و تجربیاتی متصل می کند که از وجود فعلی آنها فراتر می رود. آنها اغلب درک عمیقی از طبیعت، عشق و رنج انسان دارند.

با این حال، خرد آنها همیشه مشهود نیست. اسفندی ها تمایل دارند ایده های خود را از طریق هنر، موسیقی یا شعر به جای توصیه های مستقیم منتقل کنند. عمق عاطفی آنها به آنها امکان می دهد به خردی دست یابند که ممکن است دیگران ندانند.

به دلیل ماهیت همدلانه خود، آنها اغلب انرژی هایی را از محیط اطراف خود جذب می کنند، که می تواند آنها را به احساس ارتباط عمیق با افراد و مکان های گذشته سوق دهد.

اگر زمانی متوجه شدید که درگیر یک مکالمه عمیق با یک ماهی هستید، تعجب نکنید اگر این احساس مبادله را ترک کنید که انگار چیزی اجدادی و عمیق را لمس کرده اید، حتی اگر نمی توانید آن را دقیقاً تعریف کنید.

4. فروردین ماه

یک دقیقه صبر کن ! برج حمل، علامتی که با تکانشگری، سرسختی و اشتیاق کودکانه همراه است؟ شما درست خواندید.

اگرچه ممکن است فروردین در ظاهر دارای انرژی و اشتیاق جوانی به نظر برسد، اما عمقی پنهان در این نشانه آتش وجود دارد که یک روح واقعاً خردمند را نشان می دهد.

از نظر تاریخی، برج حمل اولین علامت زودیاک است که نماد شروعی جدید است. با این حال، پشت هر شروع جدیدی یک پایان نهفته است.

برج فروردین در تلاش دائمی خود به جلو، بار آنچه را که پشت سر گذاشته است به دوش می کشد. اگرچه او به خاطر روحیه و رهبری پیشگامانه اش مشهور است، اما این ویژگی ها اغلب توسط درک باستانی چرخه ها، پایان ها و آغازها، مرگ ها و تولدهای مجدد تقویت می شود.

مطمئناً، برج فروردین می تواند تکانشگرانه عمل کند، اما آیا متوجه شده اید که چقدر این تکانه ها درست هستند؟ این به این دلیل است که شهود آنها ریشه در خرد تجربیات بی شمار گذشته دارد. شجاعت آنها فقط شجاعت جوانی نیست، بلکه از درک قدیمی ناشی می شود که خطرات اغلب با رشد و پاداش پاداش می گیرند.

بعلاوه، سبک ارتباطی ساده و گاه مستقیم آنها فقط به صداقت خام مربوط نمی شود. این شامل سوراخ کردن آبسه برای رسیدن به قلب مشکل است، ویژگی مشترک بسیاری از روح های خردمند.

بنابراین دفعه بعد که با یک فروردین روبرو شدید که با سر درازی در تلاشی جدید غواصی می کند، لحظاتی را به فراتر از شور و شوق آتشین آنها نگاه کنید. ممکن است به خوبی تشخیص دهید که پیرمرد خردمندی با خرد اعصار پیش می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: