طالع بینی | طالع بینی ماه ها

طالع بینی | یک نامه انتخاب کن و پیام امروزت رو بخون

آیا تا به حال تحلیل کرده اید که چگونه هر روز صبح از رختخواب بیرون می آیید؟ تقریبا هیچ کس به آن لحظه اهمیت نمی دهد، اما حقیقت این است که می تواند یکی از حساس ترین لحظات روز باشد. بنابراین، روشی که روز را شروع می‌کنید تأثیر بسزایی در روند آن خواهد داشت، یا حداقل این چیزی است که مطالعات می‌گویند.

کدخبر : 13288
سایت سرگرمی روز :

اگر بلافاصله بیدار شوید و فقط به این فکر کنید که چه ساعتی است یا باید در طول روز چه کاری انجام دهید، احتمالاً روز خود را با روحیه ضعیف شروع خواهید کرد. از همان لحظه اول صبح تسلیم استرس و نگرانی نشوید.

آنقدرها هم سخت نیست، فقط یک دقیقه وقت بگذارید تا برای یک روز جدید سپاسگزار باشید . فکر کنید که شما فردی ارزشمند هستید که برای پیشرفت تلاش می کنید و لیاقت یک روز خوب را دارید. شما حتی می توانید مراسم خود را طراحی کنید، نوعی دعا یا دعا که از قلب یاد می گیرید و هنگام بلند شدن می خوانید. خواهید دید که چگونه آن دقیقه برای روزی که شروع می شود به شما روحیه عالی می دهد.

یک کارت انتخاب کنید و نکات روز را کشف کنید…

امروز تیم ما یک نکته برای شما ارائه می کند. برای فهمیدن این موضوع فقط باید 1 کارت از 3 کارت را انتخاب کنید و برای یافتن آن به پایین بلغزید.

اگر انتخاب کنی:

نامه شماره 1

هیچ راهی برای تغییر، بهبود، بدون واقع بین بودن وجود ندارد. لازم نیست بدبین یا حتی فوق العاده خوش بین باشید، باید واقع بین باشید. چیزها را همانطور که هستند ببینید و سپس برنامه های خود را ترسیم کنید.

"هنگامی که آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کردید، با آنچه دارید خوشحال باشید!"

نامه شماره 2

فکر کردن به اینکه دیگران چه فکری می کنند بی فایده است، متأسفانه ما واقعاً آنچه را که مردم فکر می کنند کنترل نمی کنیم. پس فقط خودت باش آنچه را که با واقعیت شما ارتباط دارد انتخاب کنید و با افرادی که به شما اهمیت می دهند صادق باشید.

ما همیشه نمی‌توانیم آنچه در بیرون اتفاق می‌افتد را کنترل کنیم، اما همیشه می‌توانیم آنچه در داخل اتفاق می‌افتد را کنترل کنیم. برای بقیه استرس نداشته باشید.

نامه شماره 3

آیا چیزی می خواهید و به زودی آن را می خواهید؟ سپس باید دو برابر بیشتر کار کنید. شعبده بازی کامل انجام دهید. اما فراموش نکنید که از خودتان مراقبت کنید. فتح دنیا بی فایده است اگر منتظر کسی باشید که از شما مراقبت کند.

"آنچه فکر می‌کنی، تبدیل می‌شوی. آنچه را که احساس می‌کنی، جذب می‌کنی. آنچه را تصور کنی، خلق می‌کنی."

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: