تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک پنجره را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی روح شما را آزار می دهد

یکی از 6 پنجره ای را انتخاب کنید که شما را بیشتر می ترساند، آن پنجره باز می شود که روح شما را آزار می دهد.

کدخبر : 13440
سایت سرگرمی روز :

به بیان تصویری، همه ما از طریق پنجره روح خود با دنیای بیرون ارتباط برقرار می کنیم. با این حال، اگر از پنجره کوچک خود نگاه کنیم، می توانیم اسرار شگفت انگیزی را در مورد خود کشف کنیم. برخی از آنها را ما حتی جرات نمی کنیم به خودمان اعتراف کنیم!این تست شخصیت شناسی را انجام دهید.

اگر یک پنجره را انتخاب کردید:

پنجره 1

شما اغلب احساس ناامیدی می کنید. شما فردی باز و دوستانه هستید، بنابراین اغلب به افرادی اعتماد می کنید که نباید به آنها اعتماد کنید. حتی با افراد نزدیکتان، گاهی اوقات باید ناامید شوید.

شما احساس می کنید که در بسیاری از موارد بهتر است در یک جزیره بیابانی زندگی کنید که در آن مجبور نباشید با این همه افراد شرور، پست و فریبکار دست و پنجه نرم کنید.

متأسفانه، شما نمی توانید بدانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید، بنابراین ناامیدی اجتناب ناپذیر است. اما نگران نباشید، فقط هر بار به این فکر کنید که چقدر با آنها تفاوت دارید!

پنجره 2

روح شما از احساس خستگی عذاب می دهد. به دلیل قلب فوق العاده مهربان خود، همیشه آماده کمک به دیگران هستید. بدون انتخاب و تامل. اگر یکی از اطرافیان شما دچار مشکل شد، شما اولین کسی هستید که به کمک می آیید.

همیشه کسی هست که مشکل دارد، اما این بدان معنا نیست که شما باید همه چیز را برای او حل کنید. علاوه بر این، زمانی که به کمک نیاز دارید، تعداد بسیار کمی و با اکراه کارهایی را که برای آنها انجام می دهید متقابلاً انجام می دهند. همانطور که می گویند، "صلیب هیچ کس دیگری نمی تواند تحمل کند."

می دانیم که امتناع از دیگران برای شما سخت است و کاملاً خلاف طبیعت شماست، اما در نهایت یاد بگیرید که «نه» بگویید!

پنجره 3

روحت در عذاب از دست دادن است. بارها و بارها به گذشته برمی گردی، و آن لحظاتی را که هنوز چیزی را که الان کمبودش را داری، دوباره زنده می کنی. زندگی شما با این واقعیت تیره شده است که نمی توانید آن را رها کنید.

هر فردی که از دنیا می رود ضایعه بزرگی در زندگی است، اما به خصوص شما را تحت تاثیر قرار می دهد. دردی که از درون به صدا در می آید در زندگی روزمره شما اثری می گذارد و کمتر و کمتر زیبایی زندگی را متوجه می شوید.

پنجره روحت را باز کن و بگذار کمی آفتاب بتابد، می بینی که خاطراتت نیز با رنگ های تازه می درخشد. بگذارید نه تنها صورت شما، بلکه روح شما نیز لبخند بزند!

پنجره 4

در روح خود شما را اضطراب عذاب می دهد، اگرچه از بیرون خوب کار می کنید. آنچه در اعماق درون شما وجود دارد به سختی می تواند با طبیعت مهربان و شاد شما سازگار شود. رنجشی که تجربه کرده اید بسیار قوی تر از آن چیزی است که در ظاهر نشان می دهید. بارها و بارها به ذهن خطور می کند، زندگی روزمره شما را تحت تأثیر قرار می دهد، حتی اگر سعی کنید آن را مخفی نگه دارید.

ترس از تکرار آن دائماً در درون شماست، بنابراین نمی توانید زندگی کاملی داشته باشید. زخم های روح شما خوب خوب نمی شوند و زخم ها بعد از آنها باقی می مانند، سعی کنید زندگی خود را تغییر دهید، زیرا اینگونه تحمل درد راحت تر است.

پنجره 5

شما از شک و تردید به خود عذاب می شوید. "من به اندازه کافی خوب نیستم، به اندازه کافی زیبا نیستم، به اندازه کافی باهوش نیستم..." شما این مانترا را هر روز تکرار می کنید و این روی زندگی شما تأثیر می گذارد.

و این درست خواهد بود زیرا اگر به خود اعتماد نداشته باشید، احتمالاً موفق نخواهید شد. شما احساس بدتری نسبت به دیگران دارید، اگرچه این در رفتار شما منعکس نمی شود، زیرا شما هوشمندانه آن را پنهان می کنید.

در آینه به خود نگاه کنید و به ویژگی های خوب و موفقیت های خود توجه کنید و ناگهان متوجه خواهید شد که شما یک فرد خارق العاده هستید که فقط با کمبود عزت نفس محدود شده اید که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارد.

پنجره 6

بی حالی بر روحت چیره شده است. شما چیزهای زیادی و تقریبا غیرممکن را به خودتان تحمیل می کنید. شما نمی توانید متوقف شوید، شما همیشه می خواهید همه را راضی کنید ... شما نمی توانید نه بگویید.

شما به چرخیدن و عمل کردن ادامه می دهید بدون اینکه اصلاً به شخصی که بیش از همه سزاوار آن است اهمیت دهید: خودتان. زندگی از شما دور می شود در حالی که شما فقط می بینید که چه کارهای دیگری می توانید برای دیگران انجام دهید، به چه کسانی می توانید کمک کنید و چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید.

برای شارژ مجدد وقت بگذارید، سرعت خود را کم کنید و به اطراف نگاه کنید!

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: