طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک کارت جادوگر انتخاب کن تا بگم باید از کدوم افراد دوری کنید و دوست و دشمنتو بشناسی

یک جادوگر سیاه را انتخاب کنید و دریابید که از چه افرادی باید دوری کنید

کدخبر : 13947
سایت سرگرمی روز :

همه ما انرژی و بر این اساس ارتعاشات متفاوتی داریم. و افرادی هستند که با پیشینه معنوی ما هماهنگ نیستند و به رفاه ما آسیب می رسانند. آنها را می توان متفاوت نامید: برخی سمی هستند، برخی دیگر خون آشام های انرژی هستند. اما هر کدام از ما آن دسته از افراد را داریم که بهتر است از آنها دوری کنیم. عکسی را انتخاب کنید که بیشتر شما را خشمگین می کند و دریابید که با چه کسی نباید تماس داشته باشید.پس با طالع بینی ما همراه باشید.

انتخاب کردی؟ در زیر می خوانید...

1. جوکر سمی.

در هر شرکتی نوعی جوکر وجود دارد که می تواند به هر فردی خار بزند. برخی آن را خنده دار می یابند، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند که غرورشان جریحه دار شده است. اما باید به خاطر داشته باشیم که بی جهت نیست که جوکرها چنین هستند. گاهی اوقات طنز می تواند یک سلاح واقعی یا یک روش مورد تایید اجتماعی برای بیان پرخاشگری خود باشد.

ذاتاً، شما فردی بسیار ملایم و باز هستید؛ اغلب چیزهایی را جدی می گیرید که نباید. شما مانند یک کودک هستید - با قلب و روحی باز از زندگی عبور می کنید و اغلب به مقدار اضافی منفی اجازه می دهید. اگر در محیط خود فردی را مشاهده کردید که در پوشش یک فرد شاد، شایستگی ها و موفقیت های شما را به سخره می گیرد و در نتیجه شما را آزار می دهد، فوراً آنجا را ترک کنید.

یک جوکر سمی ارزش سرزنش کردن یا تلاش برای استدلال با او را ندارد. وقت و اعصاب گرانبهای خود را برای چنین افرادی هدر ندهید. شما به طور طبیعی به این نوع نفوذ حساس هستید، بنابراین فقط به شوخی هایی گوش دهید که شما را خوشحال می کند!

2. ناله ابدی.

از بدو تولد شما فردی بسیار همدل و حساس هستید. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به دلیل آب و هوا یا تماشای یک عکس چشمگیر، حال و هوای شما تغییر می کند! روح شما مانند یک اسفنج هر چیزی را که از دنیا به شما می رسد جذب می کند، بنابراین باید جریان اطلاعات را با دقت انتخاب کنید.

اگر در محیط شما شخصی وجود دارد که بی وقفه از مشکلات خود شکایت می کند، این نمی تواند تأثیر مثبتی بر رفاه شما داشته باشد. شما فوراً شروع به همدلی و اتصال به قطار منفی افکار دیگری می کنید. واقعیت این است که اغلب کسانی که ناله می کنند برای حل یک مشکل به کمک نیاز ندارند. آنها فقط در جهت خود ترحم و همدردی می خواهند، اما این برای آنها سازنده و برای شما طاقت فرسا نیست.

برای کسانی که لیاقتش را ندارند متاسف نباش. انرژی گرانبهای خود را هدر ندهید. به یاد داشته باشید که این افراد از شما چه نیازی دارند. نیکی کردن بهتر از جذب منفی از لبان بدخواه است.

3. بی ادب بی تدبیر.

افراد گرم مزاج و بی تدبیر زیادی وجود دارند. کوچکترین اشتباه دیگران آنها را عصبانی می کند. او قادر است جاه طلبی ها و موفقیت های شما را به سخره بگیرد و برای هر نادرستی، خشم زیادی را بیرون بریزد. و برای شما این نوع ارتباط به خصوص آسیب زا است! شما فردی ملایم و آسیب پذیر هستید. شما یکی از کسانی هستید که باید با آنها رابطه خوبی داشته باشید.

اغلب، افرادی که از دیگران خواسته های بیش از حد می کنند و نمی توانند چیزهای کوچکی را که در زندگی بر خلاف علایقشان است تحمل کنند، بسیار ناراضی هستند. هر فرد مناسب و سالمی دارای همدلی است و همیشه آماده است تا در صورت وجود تناقض، به درستی توضیح دهد که چه چیزی اشتباه است. بی ادبی نادانان تندخو را شخصی نگیرید.

از چنین افرادی دوری کنید و با آنها تماس نگیرید. مهم است که به خاطر داشته باشید که شما دلیل عصبانیت آنها نیستید. آنها در دنیای کوچک و شیطانی خود زندگی می کنند، جایی که همه چیز، همانطور که به نظر می رسد، بر علیه آنهاست. بگذارید افراد بی ادب مشکلات خود را به صورت سازنده و با متخصصان حل کنند و نه با تحقیر شما.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • امیرعلی
    0

    سلام عجیب خیلی درست بود!!
    تقریباواقعی گفت آفرین🌹2

  • Carolina
    0

    من هم باید از بی ادبا دوری کنم هم از جوکرای سمی اخه من هردوشون بودم

  • Carolina
    0

    اوا ببخشید که من هرسه تاشونم

  • Shohrabano
    1

    شماره سه
    واقعا دقیق بود ممنون از طالعی که امروز برای من دیدید