تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو اسب به کجا نگاه میکنه تا بگم از کدوم نیمکره مغزت استفاده میکنی

فکر می کنید اسب در تصویر به کجا نگاه می کند؟

کدخبر : 14209
سایت سرگرمی روز :

امروز شما را به یک تست شخصیت شناسی جالب دیگر برای تیپ شخصیتی دعوت می کنیم.

این آزمایش به شما امکان می دهد بفهمید کدام نیمکره بهتر توسعه یافته است.

نگاه اسب را مشخص کنید. آیا او به پهلو نگاه می کند یا به شما، یا شاید به نوبه خود به هر دو طرف نگاه می کند؟ پس از انتخاب، نتیجه زیر را بخوانید.

شروع کنیم؟

نتیجه در زیر خواهد بود:

 اسب به شما نگاه می کند

به این معنی است که شما از آن دسته افرادی هستید که منطقی فکر می کنید و ذهن ریاضی دارید. شما صاحب یک نیمکره چپ توسعه یافته هستید. به خاطر سپردن بسیاری از اطلاعات مختلف برای شما دشوار نیست.

شما ترجیح می دهید به جای باور به توهمات، تنها بر واقعیت ها تکیه کنید. تاریخ های مهم، شماره تلفن، شماره های بزرگ را به راحتی به خاطر بسپارید. دوستان و آشنایان شما را یک عمل گرا می دانند.

اسب به افق می نگرد

شما با اطمینان می توانید بگویید که یک درون گرا هستید و نیمکره راست آن به خوبی توسعه یافته است. شما تصاویر و نمادها را راحت تر از اعداد و کلمات به خاطر می آورید. به احتمال زیاد استعداد موسیقی دارید.

با رفتار بر حسب احساسات، گاهی از حرف ها و کارهایی که گفته اید پشیمان می شوید. شما که طبیعتی باز و مهربان دارید، به خواسته هایتان اجازه می دهید "به شما کمک کنند".

اسب گاهی در جهت شما نگاه می کند، گاهی به طرف

شما می توانید بگویید که هر دو نیمکره چپ و راست شما به خوبی توسعه یافته اند. شما فردی هستید که همه چیز در شما هماهنگ است. شما هم احساساتی هستید و هم عملی. احساسات و ذهن شما به خوبی متعادل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • امیرعلی
    0

    بقول شاعراسبم ایستاده وبه درنگاه میکنه🙁