تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | کدوم روح بیشتر بهت حس بدی میده تا بگم عمیقا از چه چیزی بدنت میاد

یکی از این شبح‌ها رو انتخاب کن تا ببینی بزرگترین ترس زندگیت چیه!

کدخبر : 15091
سایت سرگرمی روز :

تصویر را مشاهده کنید، یکی از سایه ها را انتخاب کنید و بزرگترین ترس خود را آشکار کنید. یک نفس بکشید و جرأت کنید این تست شخصیت را انجام دهید. یکی از سایه های تصویر را انتخاب کنید و بزرگترین ترس خود را در چند ثانیه کشف کنید

تنها کاری که باید در چالش شخصیتی که در زیر می بینید انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید، یکی از چهار سایه موجود در آن را انتخاب کنید

به یاد داشته باشید که تا حد امکان صادق باشید تا پاسخ شما صحیح باشد. هنگامی که یک تصویر را انتخاب کردید، می توانید معنای هر سایه را که انتخاب کرده اید، کشف کنید.

تست شخصیت شبح

شماره ۱

ترس بزرگ شما در درون شماست، خود شما احساس ترس را دارید. زندگی شخصی شما بین انتخاب و آینده می چرخد. این دو با هم ترکیب می شوند تا شما را از پروژه های خود بترسانند. وحشتی درون شما را فرا گرفته است و این ترس شما را در هر کاری که انجام می دهید همراهی می کند.

شماره ۲

این شبح از دور به شما نگاه می کند و به نظر دیگران در مورد شما مربوط می شود. هر بار که باید تصمیمی بگیرید، به این فکر می کنید که آنها چه خواهند گفت. اگر اجازه دهید این ترس بیشتر پیش برود، باعث می شود تسلیم شوید و همیشه موضع منفی بگیرید و احساس ناامیدی در شما ایجاد کند.

شماره ۳

کسانی که سایه ۳ را انتخاب کردند از تغییرات در زندگی می ترسند. شما تغییرات را دوست ندارید، آنها شما را عقب نگه می دارند و برای ادامه دادن کارها به تنهایی مشکل دارید. در سطح ناخودآگاه، این شما را ناامن می‌کند و فکر می‌کنید همه چیزهایی را که دارید از دست می دهید.

این تست رو هم امتحان کن: کدام حیوان را انتخاب می کنید؟با این تست ماهیت شخصیت شما آشکار می شود!

شماره ۴

اگرچه احمقانه یا خنده دار به نظر می رسد، این ترس از همه بدتر است. آینده بزرگترین ترس شماست زیرا باعث عدم اطمینان شما می شود. به عنوان مثال، اگر مسیری که می روید درست باشد، شک همیشه دوباره ظاهر می شود و اتفاقات پیش بینی نشده به حقیقت می پیوندند.

اهمیت تست شخصیت شناسی

با استفاده از آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد خودتان کسب کنید. همچنین می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنید. شناسایی ویژگی‌های خاص شخصیت باعث می‌شود، درک بهتری از الگوهای رفتاری خود داشته‌باشید. همچنین در تغییر شخصیت هم موثر است و به شما راهکار و جهت می‌دهد.

به‌عنوان‌ مثال نتیجه یک تست شخصیت شناسی ممکن است نشان دهد که میزان درون‌گرایی در شخصیت شما بالاست. در نتیجه شما باید در موقعیت‌های اجتماعی انرژی بیشتری صرف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • خاتون
    0

    عالی بود دو تا را انتخاب کردم (گزینش بینشان ممکن نبود) و تفسیر هر دو کاملا صحیح بود.