تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | تایپ و خصوصیات شما نزدیک به کدام یک از این 4 حیوان است؟ یک حیوان انتخاب کنید

این مسابقه کرونوتایپ به شما کمک می کند تا بر اساس زمان خواب، بیدار شدن یا زمانی که بیشترین بازدهی را دارید، از کدام حیوان نمایندگی می کنید. شیر، خرس، گرگ یا دلفین، شما کدام یک هستید؟

کدخبر : 15122
سایت سرگرمی روز :

هر فرد به طور متفاوتی کار می کند و از این رو در دسته خاصی از کرونوتیپ ها قرار می گیرد.

کرونوتیپ چیست؟

کرونوتایپ یک طبقه بندی بر اساس توانایی به خواب رفتن یا بیدار ماندن در یک زمان خاص است. این همچنین بر شخصیت، نگرش و سبک کار ما تأثیر می گذارد.

مطالعات اخیر نشان می دهد که بیش از دو کرونوتیپ وجود دارد. و در صورتی که با آن آشنا نیستید، این مسابقه سرگرم کننده شخصیت کرونوتیپ به شما کمک می کند تا شخصیت حیوانی خود را بر اساس سبک کاری خود پیدا کنید.

1. شخصیت کرونوتیپ خرس

یکی از رایج ترین طبقه بندی ها به عنوان 50-55٪ از جمعیت در این دسته قرار می گیرد. این بدان معناست که چرخه خواب و بیداری با چرخه خورشیدی همزیستی دارد.

افراد مرتبط با کرونوتیپ خرس عموماً برونگرا هستند و می توانند انرژی را در طول روز حفظ کنند.

2. شخصیت کرونوتیپ شیر

کسانی که ترجیح می دهند زود بیدار شوند و در شب زود استراحت کنند و تا ساعت 9 یا 10 شب بخوابند، کرونوتیپ شیر هستند و حدود 10 تا 20 درصد از جمعیت در این دسته قرار می گیرند.

کسانی که با شیر ارتباط دارند عموماً تیپ A، رهبران متولد شده و دارای شخصیت کاریزماتیک هستند.

3. شخصیت کرونوتیپ گرگ

کرونوتایپ‌های گرگ شبیه به جغدهای شب هستند و در هنگام صبح چرت می‌زنند، اما در اوایل بعد از ظهر یا اواخر عصر احساس انرژی می‌کنند.

کسانی که خود را به عنوان گرگ معرفی می کنند، محتاط یا درون گرا هستند و حدود 15 تا 20 درصد جمعیت خود را در این دسته قرار می دهند.

4. شخصیت کرونوتیپ دلفین

اگر در پیروی از برنامه خواب مشکل دارید، پس یکی از 10 درصد از جمعیت نادری هستید که تحت عنوان کرونوتیپ دلفین قرار می گیرند.

شما در اواخر صبح و اوایل بعد از ظهر احساس بهره‌وری می‌کنید و تمایل به چرت زدن با قدرت دارید تا احساس انرژی کنید.

به دلیل عادات بد خوابتان، مستعد احساس اضطراب هستید و در هنگام دراز کشیدن در رختخواب تمایل به نشخوار درباره موفقیت ها و شکست های خود دارید.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: