تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک تصویر انتخاب کن تا بگم روح ضعیف یا قوی ای داری

مسئولیت پذیری، ظرافت، زنانگی، مراقبت؛ این کلمات هنگام اشاره به یک زن بسیار منعکس می شود. امروز یک تست تصویری جدید با نقشه های استعاری به شما ارائه می دهیم که به شما کمک می کند زن درونی را احساس کنید و منبعی از قدرت درونی پیدا کنید.

کدخبر : 15315
سایت سرگرمی روز :

ما چه کار می کنیم؟ فقط تصویری را انتخاب کنید که با شما طنین انداز شود و توضیحات زیر را بخوانید.

تصویر 1

«تنفس عطرها و مه ها...» الکساندر بلوک وقتی در مورد زیبایی، مرموز و ساکت نوشت، این را در ذهن داشت. برای برخی عجیب و برای برخی دیگر راز است. شما دنیای درونی غنی دارید و این برای همه نیست. شما با توجه و متفکر بودن، نگرش فلسفی به زندگی، تفکر شهودی توسعه یافته و شروع خلاق متمایز هستید.

زن درونی شما دوست دارد در آرامش باشد و با خودش خلوت کند، زیرا از این طریق خود را وقف بازیابی قدرت می کنید. گاهی اوقات شما یک عشوه گر هستید، گاهی اوقات یک زیبایی سرد، به لطف این، مردان جذب شما می شوند. عشق شما فداکار و وفادار است.

تصویر شماره 2

"من یاد گرفتم که آرام، عاقلانه زندگی کنم..." زن درونی شما به وضوح در مورد آنچه باید به آن توجه شود، چه چیزی باید صرف تلاش شود و چه چیزی بی معنی است مطمئن است. شما دوست دارید در بدن و تصویر خود زندگی کنید. شما بار تنهایی نیستید، زیرا دائماً مشغول چیزی هستید: تجزیه و تحلیل، خلاقیت، رویاها. شما نیازی به ایدئولوگ یا مربی ندارید، شما برای خود یک رهبر هستید که با استقلال و خودکفایی متمایز هستید. شما با هوش و خرد بخشی از طبیعت هستید. شرم آور است که گاهی نیازی به شریک نیست. مگر اینکه برای کسی که عقل و خودکفایی هم دارد مناسب باشد. در این صورت اتحادیه خوشحال می شود، برابری در آن حاکم می شود.

تصویر شماره 3

"یک زن قوی حق ندارد اشتباه کند..." زن درونی شما "زن شجاع واقعی" است: اسب در حال تاخت را متوقف خواهید کرد و وارد کابین در حال سوختن خواهید شد. شما با خونسردی، مسئولیت پذیری، توجه به دیگران، مراقبت و ابتکار متمایز هستید. شما دائماً در کانون حوادث هستید، بدون اینکه به نفع خود باشید، برای منافع عمومی تلاش می کنید و با اولین نشانه کمک به کمک می شتابید. شما همیشه آرام و خندان صحبت می کنید. شما را می توان با سرباز قلع سرسخت مقایسه کرد. اما گاهی دلت می خواهد ضعیف باشی. شما می خواهید مورد ترحم و مراقبت قرار بگیرید. اما تلاش برای چنین بودن توسط افراد دیگر عجیب و غیرطبیعی تلقی می شود، حتی باعث عصبانیت کسی می شود. اما هنوز باید خودتان باشید: اگر می خواهید گریه کنید، گریه کنید، اگر به کمک نیاز دارید از دیگران بخواهید.

تصویر شماره 4

« خواهر موسی به صورت او نگاه کرد...». زن درونی شما موز بسیاری از هنرها و کارهاست. زندگی توسط شما فقط از طریق خلاقیت درک می شود. هر کاری که انجام می دهید غیرعادی و خاص خواهد بود. طراحی، نوشتن شعر، آماده کردن ظروف، کیک، نقاشی دیوار - در همه جا می توانید یک رویکرد خلاقانه اعمال کنید. زندگی جالب است! شما زنی هستید که قادر به توجه به چیزهای بی اهمیت و سایه های ظریف علاقه، گرفتن لحظات فوق العاده، استفاده از فرصت های جدید هستید. اما همه اینها برای خودتان نیست، بلکه برای یک حلقه نزدیک و عزیز است. شما دارای سخاوت و در نتیجه خوشحال هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • 1-کمک
    0

    بیکاری وبی خانمانی را چگونه حل کنیم

  • frahnaz
    0

    It,s a good sait