تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | از کدوم عکس بیشتر حس بدی میگیری تا بگم روحت در عذابه یا آرامش داره

ترس های شما چه خواهند گفت؟

کدخبر : 15372
سایت سرگرمی روز :

تفکر منطقی خود را خاموش کنید و تصویری را انتخاب کنید که توجه شما را جلب کند.

عکس 1

بیشتر از همه از آینده خود می ترسید، زیرا نمی توان آن را به درستی پیش بینی و محاسبه کرد. شما از خود می ترسید، یا بهتر است بگوییم، از اشتباهات و شکست های خود می ترسید، که می تواند منجر به نتیجه نامطلوب شود. شما البته حدس می زنید که همه مردم نگران فردا هستند و از ناشناخته ها می ترسند. اما آینده می تواند موفقیت های غیرمنتظره، چشم اندازهای جدید و ملاقات های دلپذیر را به ارمغان بیاورد. روی چیزهای منفی تمرکز نکنید، سعی کنید هر روز را به بهترین شکل زندگی کنید، به همه چیزهای خوبی که به همراه دارد توجه کنید و جشن بگیرید. به خود و خود ایمان داشته باشید، خود را با دیگران مقایسه نکنید، به وضوح به اهداف خود فکر کنید، اما آماده باشید تا آنها را مطابق با وضعیت زندگی خود تنظیم کنید.

عکس 2

شما از نظرات منفی دیگران در مورد خودتان می ترسید، زیرا بیشتر از خودتان به دیگران اعتماد دارید. به نظر شما در نظر دیگران فقط باید یک تصویر ایده آل داشته باشید. این شما را مجبور می کند که دائماً در حاشیه باشید و چشمانتان به کسی باشد. شما به خوبی با انتقاد برخورد نمی کنید. حتی یک اظهار نظر جزئی می تواند شما را برای مدت طولانی ناراحت کند. به یاد داشته باشید: مردم به کسانی مشکوک هستند که هیچ عیب و نقصی ندارند. از اینکه خودتان باشید نترسید، نیازها و خواسته های خود را به خاطر بسپارید. شما فقط باید به نظرات نزدیکترین و قابل اعتمادترین افراد گوش دهید.

عکس 3

می ترسید که برنامه هایتان محقق نشود. شما فکر می کنید که زمان حال فقط آمادگی برای آینده ای شگفت انگیز است، اما از ترس اینکه این آینده شگفت انگیز هرگز نخواهد آمد، شما را عذاب می دهد. امروز زندگی می کنند! قدر همه چیزهایی را که دارید بدانید، برای افرادی که در نزدیکی هستند، برای فرصت ها و موفق باشید، قدردان سرنوشت باشید. رویاپردازی کنید، برنامه ریزی کنید، اما این را مسلم بدانید که آینده را نمی توان 100 درصد محاسبه کرد. با یادگیری کامل زندگی کردن در هر لحظه، آرام تر و اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. با آموختن اعتماد به زندگی، اگر چیزی طبق برنامه ریزی پیش نرود، سردرگم نخواهید شد.

عکس 4

تبریک می گویم: شما از هیچ چیز نمی ترسید! البته گاهی اوقات ترس ها و تردیدها بر شما غلبه می کند، اما اینها فقط قسمت های جزئی زندگی هستند. شما همیشه راهی برای خروج از وضعیت فعلی پیدا می کنید و از شکست ها تجربیات مفیدی می آموزید. شما فردی قوی و باهوش هستید که می‌دانید مسیر زندگی می‌تواند دست اندازها و موانعی داشته باشد. اگر ترس دارید که نتوانید با چیزی کنار بیایید، استراحت کنید، قدرت خود را جمع کنید و ادامه دهید! شما موفق خواهید شد!

برای مقابله با ترس های خود، باید یاد بگیرید که هماهنگی درونی خود را حفظ کنید، به این معنی که به وضوح درک کنید که دقیقاً چه چیزی آن را نقض می کند. ممکن است از موش یا ارتفاع، سخنرانی در جمع یا طوفان بترسید، اما دلیل این ترس ها در اعماق روح و روان شما پنهان است. فکر کن، تحلیل کن، روی خودت کار کن. و فراموش نکنید که ترس متعلق به انسان است، یعنی انسان از او قویتر و مهمتر است.

تحریریه مکتوب نامه

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: