تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی عشق | یک کارت و انتخاب کن تا بگم از روابط عاشقانه ات راضی یا نه؟

وقتی خسته هستید و حواس خود را از دست می دهید، برای احساس باد دوم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عزیزتان را در آغوش بگیرید. یا در صورت نیاز او را در آغوش بگیرید. اما چگونه خودت را در عشق گم نکنی و چگونه همه چیز را رها نکنی تا زمانی که به لیموی فشرده تبدیل شوی؟

کدخبر : 15442
سایت سرگرمی روز :

من یک تمرین آسان را به شما پیشنهاد می کنم که نشان می دهد چگونه عشق را به منبع انرژی پایان ناپذیر، شفابخش و الهام بخش تبدیل کنید.

مهم: مفهوم عشق در این مقاله گسترده تر از رابطه زن و مرد است. شاید آنچه در حال حاضر برای شما مهم است محبت فرزندان، دوستان، والدین و شاید همه آنها در یک زمان باشد. اگر چنین است، وقتی کارت را انتخاب می کنید و توضیحات را می خوانید، به آن فکر کنید.

بنابراین، یکی از تصاویر زیر را انتخاب کنید - تصویری که به نظر شما عشقی صمیمانه، حساس و خلاقانه را به تصویر می‌کشد. به اولین انگیزه خود اعتماد کنید، زیاد تحلیل نکنید یا فکر نکنید.

وقتی خسته هستید و حواس خود را از دست می دهید، برای احساس باد دوم، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عزیزتان را در آغوش بگیرید. یا در صورت نیاز او را در آغوش بگیرید. اما چگونه خودت را در عشق گم نکنی و چگونه همه چیز را رها نکنی تا زمانی که به لیموی فشرده تبدیل شوی؟

کارت 1

ترس های توخالی را کنار بگذارید و رابطه خود را با مراقبت پر کنید.

هر روز شادی، نگرانی، مشغله و ترس را به زندگی عاشقان می آورد. بسیاری از آنها خالی و بیهوده هستند. گرد و غبار غرور روزمره حتی عمیق ترین احساسات را مات می کند و نارضایتی ها و ناراحتی های کوچک در درون جمع می شوند.

گرد و غبار روزانه با پذیرش مقادیر زیاد عشق را آلوده می کند. به نظر می رسد که احساسات خوب متقابل ناپدید شده اند و جای خود را به درد، رنجش، ترس و غم داده اند. این عمیق ترین تصور غلط است و همچنین نشانه پاکسازی عشق از خاک است.

اگر شخصی به موقع این کار را انجام ندهد، زندگی به او کمک می کند و "اقدامات پاکسازی" را انجام می دهد. به عنوان یک قاعده، آنها موقعیت هایی را نشان می دهند که در آن خطر از دست دادن یک عزیز وجود دارد. در مواجهه با از دست دادن، عشق با اشک شسته می شود و تجربه آن به ویژه تلخ می شود.

برای جلوگیری از موارد حاد تطهیر، باید هوشیار باشید و اجازه ندهید که نارضایتی ها و تحریکات جزئی جمع شوند.

فقط عشق را از غرور محافظت کنید، سپس لطافت آن را با دقت پاک می کند.

کارت 2

با مهارت و حوصله از عزیزانتان در روزهای سخت حمایت کنید.

در راه های عشق، او و او به طرز ماهرانه ای از یکدیگر مراقبت می کنند: احساسات، افکار، موقعیت ها، سلامتی. هر عاشق وقتی در شرایط سختی قرار می گیرد سعی می کند از دیگری حمایت کند.

از یک طرف، او و او به حال و هوای یکدیگر اهمیت می دهند. از سوی دیگر، همه می دانند چگونه در مقابل غم و اندوه دیگران مقاومت کنند، بدون اینکه آنها را آلوده کنند. این هنر خاصی است که در راه های عشق می آموزیم.

همانطور که درمان یک بیمار فقط در صورت مصونیت نسبت به بیماری امکان پذیر است، شما نیز می توانید تنها بدون آلوده شدن به افکار و احساسات دشوار او، از یک عزیز حمایت کرده و آرامش دهید. نگاه صمیمانه به دیگری بیانگر افکار، کلمات و احساسات لازم برای ایجاد آسایش و حس دیدگاه برای فرد مورد علاقه شما است.

نور، لطافت، عشق، عقلانیت، سادگی و شوخ طبعی معشوق را از تأثیر افکار دشوار عاشق محافظت می کند، کلمات حمایتی درست را پیشنهاد می کند و به ایجاد ترکیب های واضح برای غلبه بر مشکلات کمک می کند.

مهم نیست که زندگی چه چالش‌ها و درس‌هایی ارائه می‌دهد، او و او با هم می‌توانند بر هر چیزی غلبه کنند.

کارت 3

سطحی نگری و بیهودگی را به نور عشقت رها کن.

عشق هرگز مستلزم قربانی کردن چیزی نیست که واقعاً برای رشد انسان مهم است. اما هر چیزی که غیرضروری است، مانع رشد شخصیت و روح می شود، عشق آلوده، نالایق، کاذب، نیاز به فداکاری دارد، چشم پوشی از پوچی. آنگاه احساس پاک و روشن بی سر و صدا در درون عاشقان جاری می شود و پیوند آنها را تغذیه می کند.

راه های عشق به هیچ کس در اتحادیه اجازه نمی دهد که حق پیشرفت خود را به خاطر جاه طلبی ها، آرزوها، آداب و رسوم یا حرفه دیگری قربانی کند. این قربانی دروغ است.

در اتحادیه توسعه یکی به قیمت دیگری صورت نمی گیرد. هر کدام میل خود را فدای مصرف دیگری می کند و هوس ها، کینه ها و خشم را رها می کند. احساس متقابل از طریق فداکاری واقعی، معشوق را از خودخواهی پاک می کند.

فداکاری واقعی همیشه زیباست و فقط احساسات والا را برمی انگیزد که الهام گرفته از عشق است. قربانی واقعی مهم نیست که محبوب آن را بپذیرد، زیرا مورد قبول خداوند است.

کارت 4

عشق و توجه را با حساسیت بین همه عزیزان خود توزیع کنید.

برای مرد و زنی که یکدیگر را دوست دارند، راه های عشق فرصت ویژه ای برای خلاقیت می دهد - ایجاد یک زندگی جدید. در این لحظه، آنها به نقش خود - پدر و مادر و همچنین تجربه مبارک مسئولیت یک زندگی جدید می رسند که اتحاد آنها را تقویت می کند.

یک زندگی جدید می تواند یک فرزند مشترک، یک پروژه مشترک، یک شغل مشترک یا یک ایده مشترک باشد. همه احساس می کنند که اتحادیه آنها گسترده تر، کامل تر و زیباتر شده است. حالا آنها یک زوج نیستند، بلکه یک سه نفر هستند. آنها فقط او و او نیستند، بلکه چیزی بسیار بیشتر از آن هستند. از این به بعد همه این فرصت را پیدا می کنند که عشق را چند برابر کنند تا جایی که برای خودشان، عزیزانشان و برای یک زندگی جدید کافی است.

راه های عشق بین زن و مرد وظیفه تغییر کامل اتحاد را به سمت علاقه به زندگی جدید و فراموش کردن خود و روابطشان نمی گذارد. عشق باید به طور مؤثر و حساس در یک اتحاد، بدون لطف توزیع شود.

نقش پدر و مادر فرصت های جدیدی برای خلاقیت با هدف افزایش عشق است. اتحادیه گسترش می یابد و تقویت می شود و تجربه مسئولیت متقابل دقیق تر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: