تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | میخوای بگم چه رویایی داری که مخفی نگهش داشتی و به هیچکس نگفتی؟ بگو اول چی دیدی

رویاها و آرزوهای ما بازتاب‌دهنده‌ی رشد شخصی ما و درک ما از دنیا هستند.بیاین تا با هم رویای نهفته را کشف کنیم.

کدخبر : 16229
سایت سرگرمی روز :

هر انسانی در زندگی خود یک سری رویا و آرزو دارد که میخواهد به آن ها دست پیدا کند. آیا همه رویا های شخص مشخص هستند؟ آیا رویایی وجود دارد که مخفی باشد؟ امروز به این سوالات پاسخ میدهیم.

رویا ی مخفی تو چیه؟

رویاها و آرزوهای ما بازتاب‌دهنده‌ی رشد شخصی ما و درک ما از دنیا هستند. تغییر و تحول در آنها با گذر زمان کاملاً طبیعی است و می‌تواند نشان‌دهنده‌ی پیشرفت و تغییر در خودمان باشد. همه‌ی ما دارای رویاهای نهفته‌ای هستیم که گاهی از ترس قضاوت دیگران، آن‌ها را برای خود نگه می‌داریم.

این رویاها بخشی از هویت درونی ما هستند و باید آن‌ها را به عنوان بخشی از چهارچوب شخصیتی خود بپذیریم. آن‌ها نباید منبع خجالت باشند، بلکه باید به عنوان منابع انگیزشی که می‌توانند ما را به سمت زندگی پربارتر و شادتر رهنمون سازند، مورد استفاده قرار گیرند.

یکی از راه‌های شناخت بهتر این رویاهای نهان از طریق تست‌های بصری است. به تصویری که پیش روی شماست دقیق نگاه کنید و اولین چیزی که نظرتان را جلب می‌کند را انتخاب کنید. این انتخاب ناخودآگاه شما می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آرزوهای عمیق‌تر و رویاهای نهفته‌ی شما باشد.

۱. حرف “A”

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که واقعاً می خواهید با زندگی خود چه کار کنید؟ چه چیزی شما را پر از اشتیاق و انرژی می کند؟

شاید عمیق ترین آرزوی شما این باشد که نویسنده ای موفق شوید که بتواند داستان های شگفت انگیزی خلق کند که میلیون ها نفر را مجذوب خود کند. شاید همیشه آرزوی نوشتن یک رمان عاشقانه را داشته اید که باعث شود خوانندگان خود را در عاشقانه گم کنند، یا شاید بخواهید کتاب های کودکانه پر از تخیل و سرگرمی بسازید.

رویای شما هر چه که باشد، زمان آن رسیده که از پنهان کردن آن دست بردارید و شروع به تحقق آن کنید. اجازه ندهید ترس یا عدم اطمینان شما را از بیان استعداد و اشتیاق خود با کلمات باز دارد. فرقی نمی کند چند سال دارید یا در چه وضعیتی هستید.

تنها چیزی که مهم است این است که به خود و رویای خود ایمان داشته باشید و جرأت کنید قدم اول را بردارید.

بیشتر از این صبر نکنید، همین امروز شروع به نوشتن داستان خود کنید. خواهید دید که چقدر کم کم صدای خود، سبک و پیام خود را کشف می کنید. شما احساس خوشحالی و افتخار خواهید کرد. چه کسی می داند، شاید روزی نام خود را روی جلد کتابی ببینید.

۲. ماشین

اگر اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کرد یک ماشین بود، پس رویای مخفی شما این است که زندگی پر از ماجراجویی و هیجان را به سبک جیمز باند داشته باشید. او ایده سفر به دنیا، بازدید از مکان های عجیب و غریب و مواجهه با موقعیت های خطرناک را دوست دارد.

شما می دانید که این غیر واقعی است، اما این شما را از رویاپردازی باز نمی دارد. تصور کنید در خیابان های پاریس رانندگی کنید، از تعقیب و گریز موتور سیکلت در کوه های سوئیس فرار کنید یا از هواپیما بر فراز صحرای مصر چتربازی کنید.

اما لازم نیست منتظر بمانید. شما می توانید رویای خود را با سفر به جهان به تنهایی، کاوش در مکان ها و فرهنگ های جدید و جستجوی تجربیاتی که به شما احساس زنده بودن می دهد، محقق کنید. ممکن است یک ساعت لیزری یا یک سوپراسپرت با تمام فناوری در داخل نداشته باشید، اما مطمئناً می توانید راه های دیگری برای گذراندن اوقات خوش و شگفت زده پیدا کنید.

اجازه ندهید روتین شما را به یک زندگی خسته کننده و خاکستری بکشاند. از منطقه راحتی خود خارج شوید و جرأت کنید زندگی را که همیشه آرزویش را داشتید داشته باشید. پشیمان نخواهی شد.

۳. جاسوسی

اگر جاسوس اولین نمادی است که توجه شما را به خود جلب کرد، به این معنی است که رویای مخفی شما کشف ناشناخته ها است. دوست دارید به دنیاهای دیگر سفر کنید و راه های جدید زندگی را کشف کنید. شما لزوما نمی خواهید رئیس کسی باشید، اما دوست دارید یک فرد قدرتمند باشید، کسی که همه رازها را می داند.

شما ذهن کنجکاو و ماجراجویی دارید، پس به چیزهای معمولی بسنده نکنید. همیشه به دنبال تجربیات و دانش جدیدی باشید که افق دید شما را گسترش دهد. ممکن است متوجه شوید که دانستن رازهای دیگران فقط شروع است و همچنین ممکن است بخواهید به نوعی به آنها کمک کنید. شما استعداد طبیعی برای درک افراد دارید، پس در استفاده از آن تردید نکنید.

از اینکه کدام قسمت عکس شخصیت شما را تشکیل داد ترسی نداشته باشید و به سمت رویای خود گام بردارید. سعی کنید خود را از کسانی که به شما انرژی منفی میدهند دور کنید و خودتان را باور داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: