چیستان روز | چیستان باحال

چیستان روز | آن کدام عضو بدن است که اگر حرف آخرش را برداریم یک پرنده می‌شود؟

پاسخ این چیستان جالب را می‌توانید حدس بزنید؟ آن کدام عضو بدن است که اگر حرف آخرش را برداریم یک پرنده می‌شود؟

کدخبر : 16609
سایت سرگرمی روز :

حل کردن چیستان و معما را می‌توان از جمله تفریحات سرگرم کننده‌ای برشمرد که نه تنها می‌توانند اوقات فراغت ما را لذت بخش کنند، بلکه برای سلامت ذهن و فکر ما نیز کارکردهایی دارند. می‌توان اینطور بیان کرد که مهم‌ترین مزیت خواندن چیستان‌ها و معماها این است که مغز را به چالش می‌کشد و نتیجه‌ی این چالش و رشد فکری مغز است.

حل کردن سوال در کودکان می‌تواند پذیرش او را برای یادگیری بالاتر برده و در بزرگسالان از بروز بیماری‌هایی همچون آلزایمر جلوگیری کند.

چیستانی که در ادامه خواهید ترکیبی از اطلاعات عمومی و نکات انحرافی است. شما باید بتوانید در بین اعضای بدنی، عضوی پیدا کنید که با حذف حرف آخرش به اسم یک پرنده برسید. البته ممکن است شما به جواب‌های بیشتری از جواب مد نظر در این چیستان برسید، پس آن‌ها را برای ما در قسمت نظرات بنویسید.

به طور کلی چیستان‌ها بیشتر اوقات به صورت سؤالی آغاز می‌شوند و با دادن نشانی‌های غیرمستقیم، شنونده را به پاسخ دعوت می‌کنند.

این سرگرمی در همه فرهنگ‌ها و زبان‌ها وجود داشته و مختص زبان فارسی نیست. البته زبان فارسی و زبان‌هایی که حروف نوشتاری دارند این قابلیت را خواهند داشت تا کلمات مختلف حروف یکسانی داشته و داخل هم قرار گیرند.

در نظر داشته باشید که داشتن محدودیت زمانی برای یافتن پاسخ چیستان هیجان مغز شما را افزایش می دهد و باعث بیشتر شدن سرعت عمل ذهن شما خواهد شد. به سوال موجود در تصویر به دقت نگاه کنید. اکنون سعی کنید پاسخ را در عرض پنج ثانیه حدس بزنید. برای شروع آماده هستید؟ زمان هم اکنون آغاز می‌شود: ۱، ۲، ۳…

چیستان عضو بدن و پرنده

آن کدام عضو بدن است که اگر حرف آخرش را برداریم یک پرنده می‌شود؟

.

.

.

.

.

.

.

چیزی به ذهنتان می‌رسد؟

.

.

.

آیا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید؟

.

.

.

عضو مد نظر در قسمت بالاتنه‌ی بدنمان است.

.

.

.

زمان شما تمام شد!

.

.

پاسخ را مشاهده کنید؛

پاسخ چیستان عضو بدن و پرنده

پاسخ این چیستان بازو است.

چگونه؟

با حذف کردن حرف آخر بازو، به پرنده‌ی باز می‌رسیم.

معلمین و مربیان عزیز می‌توانند با تغییراتی کوچک این نوع چیستان‌ها را برای دانش آموزان مطرح کرده و به پرورش ذهن و تغییر در نحوه فکر کردن کودکان کمک نمایند. بازی‌های فکری اغلب جزو سرگرمی‌های سالم در نظر گرفته می‌شوند، زیرا فکر کردن را در شما تحریک می‌کنند و به مغز شما اجازه می‌دهند فراتر از چارچوب‌ها فکر کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: