فال قهوه | فال قهوه روز

فال قهوه 15 اردیبهشت ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

فال قهوه دقیق از پیشگویی برای فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 16615
سایت سرگرمی روز :

فال قهوه یک روش پیشگویی است که با استفاده از نتایج و الگوهایی که بر روی لبه فنجان قهوه به وجود می آید، انجام میشود. فال قهوه یکی از رسم های قدیمی و محبوب در فرهنگ های مختلف جهان است. در ادامه ما سعی کرده ایم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال قهوه برای پیشگویی فردای شما را قرار داده ایم.

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: جوجه تیغی

به طور کلی خارپشت نمادی از دفاع از خود، یا تیزهوشی و استعداد است.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: کرم

کرم نمادی از موضوعات و مسائل خانوادگی است. دیدن کرم در فال قهوه بدین معناست که باید مراقب شادی و رضایت زندگی خانوادگی خود باشید. به علاوه، کرم می‌تواند با محیط و چیدمان وسایل خانه نیز در ارتباط باشد.  

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: کدو تنبل و کدو

کدو تنبل و کدو نمادی از رفاه، موفقیت، سعادت و کامیابی هستند. دیدن کدو تنبل در فال قهوه نشان می‌دهد که شما در زندگی به رفاه و سعادت دست پیدا خواهید کرد.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: زین

زین نمادی از هدف است. از این رو مشاهده زین در فال قهوه بدین معناست که شما فردی متمرکز و پیگیر بوده و در نهایت به هدف تعیین شده خود دست پیدا خواهید کرد.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: الاغ

نقش الاغ در فال قهوه نشان می‌دهد که در شرایط استرس و فشار، باید صبور و بردبار باشید. شما باید دستاورد‌ها و شکست‌های خود را بررسی کنید. الاغ نمادی از فروتنی، صبر و ایثار است. این نماد همچنین می‌تواند مرتبط با کار یا تحصیل شما باشد. نماد الاغ نشان می‌دهد که یا باید تلاش خود را بیشتر کنید یا اینکه نباید زیاد به خودتان فشار وارد نمایید.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: بلوط

به طور کلی می‌توان گفت بلوط نمادی مثبت است. این نماد نشان‌دهنده رفاه و سعادت در آینده نزدیک است. همچنین می‌تواند بدین معنی باشد که به همه خواسته‌های خود دست پیدا خواهید کرد. بعلاوه ممکن است افرادی سودجو و متقلب بر سر راه شما قرار بگیرند. اگر بلوط برگ داشته باشد، نشان دهنده قریب الوقوع بودن یک تغییر است. درخت بلوط نشانه شروع و آغازی جدید و همچنین حمایت و حفاظت است. واضح بودن بلوط در میانه فنجان قهوه نشان دهنده تندرستی و لذت است.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: صورت

مشاهده صورت در فال قهوه بدین معناست که احساسات شما تحت آزمایش قرار خواهند گرفت. ممکن است هویت و شخصیت شما مورد حمله قرار گرفته و مجبور شوید دوباره آن را پرورش دهید.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: گل

گل در فال قهوه با اوقات خوب و خوش در آینده مرتبط است. تشخیص نوع گل نیز می‌تواند مثبت باشد. گل رز قطعاً نشان دهنده عشق است. گل مینا نشانگر خوشبختی و کنترل بر روی دیگران است. گل میخک در فال قهوه نشانگر خوشبختی و سعادت در تمام جنبه‌های زندگی است. در اصل می‌توان گفت، گل سمبل خوشبختی خانوادگی است. 

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: پروانه

این نماد نشان می‌دهد که زن یا مردی جذب شما خواهد شد. به شما توصیه می‌شود درباره احساسات درونی خود با فرد مورد نظر صحبت کنید. پروانه می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که شما آرام‌تر و آسوده خاطر‌تر خواهید شد. گاهی اوقات پروانه هشداری برای حضور یک فرد عاشق بی‌وفا و هوس‌باز است. گاهی اوقات پروانه با فردی که قدرت پیشگویی دارد در ارتباط است. این نماد شما را تشویق می‌کند که قدرت‌های پیشگویی خود را به روشی صحیح بهبود ببخشید.  

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: شیر یا شیر آب

شیر آب نمادی از توانایی رسیدن به موفقیت در زندگی است. از این رو، دیدن شیر یا شیر آب در فال قهوه بدین معناست که کلید رسیدن به موفقیت بدون شک در دستان خودتان قرار دارد. به یاد داشته باشید که انتخاب سعادت یا فلاکت به خودتان بستگی خواهد داشت.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: بیل

بیل نمادی از کار، کوشش، خرد و تصدیق است. از این رو، دیدن بیل در فال قهوه به این معناست که برای دستیابی به هدفتان باید از درایت و دانش خود استفاده کرده تا بتوانید از سوی دوستان و جامعه پذیرفته شوید. این موضوع به انرژی و صبر زیاد نیاز دارد. 

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: لک لک

دیدن لک لک در فال قهوه به چیز‌های مختلفی بستگی دارد. اگر در تابستان لک لک را در فال قهوه ببنید، به شما خبر می‌دهد که از یک سرقت و دزدی آگاه باشید و حواستان را جمع کنید. اگر در زمستان لک لک را ببینید به شما میگوید که یک بدبختی در راه است. به طورکلی لک لک به معنی این است که شما در تصمیم گیری خودتان تردید دارید و فرصت‌های خوب را از دست می‌دهید.  

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: