تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش کاراگاهی | با دلیل بگو کی نیت دزدی از فروشگاه رو داره؟

با دلیل بگوئید که چه کسی تصمیم دارد از فروشگاه لباس سرقت کند!؟

کدخبر : 17627
سایت سرگرمی روز :

 آزمون تشخیص دزد لباس نه تنها ظرفیت بینایی شما را محک می زند، بلکه میزان سطح فکری شما را نیز اندازه گیری می کند. برای فهمیدن این موضوع، باید هدف یعنی شناسایی دزد را در مدت زمان 6 ثانیه تعیین کنید.

آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

چه کسی یک لباس را دزدیده است؟ ثابت کنید که یک کارآگاه واقعی هستید و بر این معما غلبه کنیدک نشان دهید که فردی بسیار ماهر، اما بالاتر از همه سریع هستید و این معمای تصویری را تنها در 6 ثانیه حل کنید.

در زیر تصویری را به اشتراک می گذاریم که در آن سه مرد را در یک مغازه لباس فروشی می بینید، اما در میان آنها دزدی نیز دیده می شود که لباسی را دزدیده است. ماموریت شما این است که بفهمید کیست. عجله کنید زیرا فقط 6 ثانیه فرصت دارید!

پس این چالش را حل کنید و خود را به عنوان بهترین معرفی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس

زمان به پایان رسیده است! امیدواریم توانسته باشید پاسخ صحیح را بیابید، زیرا در این صورت به عنوان کارآگاهی که قادر به حل هر پرونده ای است طبقه بندی می شوید. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، تلاش دوم خود را آغاز کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس:

در این بخش از مطلب آزمون تصویری با تشخیص دزد لباس می توانید بررسی کنید که چقدر به رمزگشایی این آزمون نزدیک بوده اید. به یاد داشته باشید که اگر شما یکی از برندگان هستید، می توانید دوستان خود را به چالش بکشید. مرد B را مشاهده کنید، او قطعه امنیتی جلوگیری از سرقت را از لباس بیرون کشیده است. مرد سی اگر چه کیف زنانه در دست دارد اما زبان بدن او مشخص است که او منتظر همسرش است. به خصوص که نزدیک اتاق پرو است.

تست هوش

شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: