طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی ثروت | متولدین این ماه ها در این هفته توی پول غلت می زنند!

در حالی که سیاره مشتری از اردیبهشت ماه از شما می‌خواهد از طریق فداکاری، سخت‌کوشی و سرمایه‌گذاری انرژی خود بر پایه‌های فراوانی تمرکز کنید، مشتری از خرداد به طور متفاوتی به مسائل برخورد می‌کند.

کدخبر : 17747
سایت سرگرمی روز :

 مشتری در انرژی خرداد در مورد گرایش به فرصت هایی است که در آن به وجود می آیند، جایی که انتخاب یک مورد خاص نیست، بلکه نحوه حفظ فضا برای نتایج متعدد است.

طالع بینی ثروت

1. اردیبهشت ماه

همانطور که مشتری انرژی زمین را برای علامت اردیبهشن شما پشت سر می گذارد ، زمانی را برای تفکر در مورد اینکه چگونه شخصاً در طول سال گذشته تغییر کرده اید، اختصاص دهید. در حالی که مشتری در برج اردیبهشت به شما کمک کرده است که فراوانی بیشتری را در خود و نحوه برخوردتان با زندگی ایجاد کنید، اکنون با تمرکز بیشتر بر جذب ثروت مالی و معنوی، از آن استفاده می کنید.

یک دوره فوق العاده غنی در امور مالی شما و احساس شما نسبت به خودتان آغاز می کند. مشتری در جوزا به شما دستاوردهای مالی غیرمنتظره و همچنین لحظات مثبتی از کارما برای تلاش های گذشته شما می دهد. در این مدت، نه تنها دستیابی به ثبات مالی، بلکه یک زندگی واقعی رفاهی تمرکز اصلی شما می شود تا بتوانید در فراوانی که همیشه آرزویش را داشتید زندگی کنید.

از آنجایی که مشتری در خرداد از شما می‌خواهد که برای فرصت‌های جدید باز باشید، می‌توانید از کارهایی که انجام داده‌اید استفاده کنید تا در ناشناخته‌ها یا در فرآیند دگرگونی احساس اطمینان و امنیت کنید. این توانایی برای یافتن زمین و تعادل در میان تغییرات به شما این امکان را می دهد که همه چیزهایی که مشتری به ارمغان می آورد را در احاطه طلا ببینید. این مهم نیست که چقدر غیرممکن به نظر می رسد یا احساس می کنید از شما خواسته شده است که تسلیم شوید. مشتری در جمینی به شما کمک می‌کند تا سالی فوق‌العاده خوش شانس در امور مالی داشته باشید، که به شما کمک می‌کند در این فصل جدید از شایستگی الهی زندگی کنید.

2. مهر ماه

شما در طول سال گذشته یک فرآیند شدید دگرگونی را پشت سر گذاشته‌اید که در آن توانسته‌اید به هر چالش یا پیچیدگی داستانی دست بزنید و هر چیزی را که پیش می‌آمد، بپذیرید، با اعتماد به اینکه برای عالی‌ترین خیر شما بوده است. حالا از طرف دیگر، زندگی متفاوت به نظر می رسد. شما رویاهای مهمی را در دل خود نگه داشته اید در مورد آنچه که امیدوارید در این فصل جدید چه چیزی را تجربه کنید یا به دست آورید که قبلاً برای ایجاد آن کار زیادی کرده اید.

نفس عمیق بکشید و برای یک ماجراجویی شگفت‌انگیز آماده شوید،  در حالی که گذر مشتری همیشه به آوردن شانس و فرصت‌های جدید کمک می‌کند، حضور سیاره خوش شانس در Gemini ناحیه ای است که ... بازنمایی آن از زندگی شما به این معنی است که شما برای یکی از شگفت انگیزترین مراحل زندگی خود آماده هستید.

در حالی که می توانید انتظار داشته باشید که رویاها و علایق جدید خود را دنبال کنید، سفر همیشه با مشتری در خانه خوش شانس شما وارد بازی می شود، پس حتما پاسپورت خود را به روز کنید یا اگر هنوز گذرنامه ندارید آن برنامه را دریافت کنید. علاوه بر اطمینان از مرتب بودن اسناد سفر، بهترین راه برای آماده شدن برای انرژی مشتری در جوزا این است که باور کنید رویاهایی که می بینید واقعا می توانند واقعیت شما باشند. برای انجام این کار، شما باید تمایل داشته باشید که تغییرات و تغییر مسیرهای غیرمنتظره از کیهان را ادامه دهید. قرار بود شما خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را می کردید بپذیرید به دست آورید، و حالا باید کشف کنید که چرا هرگز این کار را نکردید.

مهمترین کاری که باید با مشتری در جمینی انجام دهید این است که بله بگویید، چه به یک تجربه، یک سفر بداهه یا آن کارگاه چاکرا که در مورد آن فکر می کردید. بهترین کار این است که شانس مشتری را بدست آورید و به خودتان اجازه دهید این ایده را بپذیرید که برنامه های الهی جهان در واقع بهتر از هر برنامه ای است که می توانید انجام دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: