فال قهوه | فال قهوه روز

فال قهوه 12 خرداد ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

فال قهوه دقیق از پیشگویی برای فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 17837
سایت سرگرمی روز :

فال قهوه یک روش پیشگویی است که با استفاده از نتایج و الگوهایی که بر روی لبه فنجان قهوه به وجود می آید، انجام میشود. فال قهوه یکی از رسم های قدیمی و محبوب در فرهنگ های مختلف جهان است. در ادامه ما سعی کرده ایم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال قهوه برای پیشگویی فردای شما را قرار داده ایم.

فال قهوه روزانه متولد فروردین

نقش شکل گرفته در فنجان: نت موسیقی

نت موسیقی نمادی از سکوت یا استراحت است. دیدن نت موسیقی در فال قهوه بدین معناست که شما به استراحت نیاز دارید؛ شما در طول زندگی بسیار سخت تلاش کرده اید و اکنون زمان آن است که به جسم خود استراحت دهید.

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

نقش شکل گرفته در فنجان: هفت ستاره

هفت ستاره در آسمان که به آن‌ها خوشه پروین نیز گفته می‌شود، در افسانه‌های یونانی، هفت دختر اطلس بودند که طبق روایات تبدیل به هفت ستاره شدند. هفت ستاره را می‌توان تعبیری از حرکت و تغییر در مسیر زندگی دانست. به علاوه، این نماد با احساساتی مانند غم و اندوه یا احساس خیانت در ارتباط است.

فال قهوه روزانه متولد خرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: ماشین

نماد ماشین می‌تواند نشان دهنده سردرگمی در برخی از کار‌های شما باشد. شخصی وجود دارد که کار‌ها را برای شما بسیار سخت می‌کند. بعلاوه اگرچه در بلندمدت، موفقیت‌هایی برای شما دیده می‌شود، اما احتمالاً این امر با کمک شخص دیگری صورت خواهد گرفت. نماد ماشین با سفر در ارتباط است که می‌تواند در رابطه با کار و تعهدات شما باشد. همچنین در برخی کار‌ها برای مثال اسباب کشی، دیگران به شما کمک خواهند کرد.

فال قهوه روزانه متولد تیر

نقش شکل گرفته در فنجان: چاقو

چاقو نمادی از مرگ، رهایی، جانفشانی یا اختلاف است. مشاهده چاقو در فنجان قهوه نشان می‌دهد که شما باید خود را از اسارت هر چیزی که شما را گرفتار و درگیر کرده است، آزاد سازید. بهتر است خود را از چیز‌های تفرقه انگیز در زندگیتان که ممکن است منجر به نابودی یا از خود گذشتگی شما شود، رها سازید.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: ملخ

ملخ نشانگر شادی، سربلندی، کاردانی و تفکر خلاقانه است. در بسیاری از فرهنگ‌ها، ملخ سمبل خوش شانسی است. مشاهده ملخ در لبه فنجان قهوه نشان می‌دهد که منافع شما در معرض خطر قرار گرفته اند. به علاوه، ملخ می‌تواند نمادی از باروری باشد. دیدن ملخ بزرگ در فنجان قهوه نشانگر شروع و آغازی تازه و جدید و همچنین نشانگر جوانگرایی، ماجراجویی، رشد و سلامت است.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: درخت

ریشه‌های درخت پایه و بنیاد زندگی و شاخه‌ها و تنه درخت عناصر هستی و حیات هستند که این عوامل، درخت را تبدیل به نمادی از زندگی می‌کنند. درخت نشان دهنده نحوه رشد زندگی و اهمیت هر چیزی در زندگی شما از جمله بستگان و دوستان است. مشاهده درخت در فال قهوه بدین معنی است که شما قدر زندگی و هر چیزی که در آن وجود دارد را می‌دانید و از آن‌ها لذت می‌برید. شما از اطرافیان خود الهام گرفته و توسط آن‌ها رهنمود می‌شوید و برای زندگی ارزش قائل هستید.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: صلیب

از شما خواسته خواهد شد به خاطر عزیزانتان از خودگذشتگی کنید و شما این کار را خواهید کرد. در پروژه‌های فعلی شما زیان و دلسردی دیده می‌شود. شما به شهامت و ایمان نیاز خواهید داشت. نماد صلیب همیشه نشان دهنده رنج و مصیبت است. اگر چیزی در اطراف صلیب نباشد، نشانگر مشکلاتی است که با پشتکار و ایمان می‌توانید بر آن‌ها غلبه کنید. دو صلیب نشان دهنده مشقت و رنج شدید است. نماد صلیب نشان می‌دهد که از لحاظ معنوی به درک و آگاهی خواهید رسید. صلیب می‌تواند سمبلی از ایمان هم باشد.

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: خانه

خانه در فال قهوه نمایانگر دیدگاهی است که درباره خود دارید. البته تعبیر آن بستگی به قسمتی از خانه دارد که در فنجان قهوه دیده می‌شود. قسمت جلوی خانه نشان‌دهنده آن بخش از شخصیت شماست که به دیگران نشان می‌دهید. همینطور پشت خانه نشان‌دهنده بخش پنهان شخصیت شماست. نمای جانبی خانه حاکی از آن است که شما تنها بخشی از شخصیت خود را به اطرافیان نشان می‌دهید.  

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: داس

داس نمادی از عصبانیت، جدایی یا پرخاشگری است. از این رو دیدن داس در فال قهوه بدین معناست که ممکن است به دلیل عصبانیت یا ناراحتی از فعالیت‌های روزانه خود باز بمانید و این موضوع می‌تواند منجر به گرفتن تصمیمات اشتباه یا بیماری شود.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: الاکلنگ

الاکلنگ نمادی از شایستگی، ارزش و سزاواری است. از این رو دیدن الاکلنگ در فال قهوه بدین معناست که سعی دارید ارزش و شایستگی خود را در مقایسه با دوستان و خانواده‌تان ارزیابی و برآورد کنید. این موضوع ممکن است گاهی اوقات منجر به مشاجره شود، زیرا احساس می کنید که شایستگی و ارزش بیشتری نسبت به آن‌ها دارید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: سرباز

سرباز نمادی از سختی، گرفتاری، همیاری، عزم و اراده است. از این رو، دیدن سرباز در فال قهوه بدین معناست که پس از مشکلات و سختی‌های زیادی که از سر گذرانده اید، اکنون قوی و پرطاقت شده اید. کار گروهی به همراه عزم و اراده می‌تواند شما را به اهدافتان در زندگی برساند.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: نوزاد

نمایان شدن نقش نوزاد در قسمت بالای فنجان نشان دهنده ی آغازی موفقیت آمیز و شاد در هر زمینه ای است که برای آن نیت کرده اید. شاید پروژه ای کاری و خلاقانه یا ارتباطی پاک با فردی باشد. اگر یک زن متاهل این نشانه را ببینید ممکن است خبر از بارداری او بدهد. دیدن جنین و نوزاد در میانه فنجان قهوه، از اتفاقی خوشایند یا شروعی خوب که در آینده ای نزدیک رخ می‌دهد خبر می‌دهد. به زودی تغییرات مثبتی در زندگی شما ایجاد می شود که همراه با شادی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: