روانشناسی رابطه | رفتار شناسی عاطفی

روانشناسی رابطه | میخوای تمام حقیقت و زیر و روی رابطه عاشقانت رو بدونی؟ من همشو بهت میگم

می‌خوای حقیقت رابطه خودت و عشقت رو بدونی؟ ۸ تا راز دارم که چهارمی خیلی جالبه!

کدخبر : 17997
سایت سرگرمی روز :

شاید به تازگی رابطه ای آغاز کرده اید اما هنوز از آنچه در دل فرد مورد علاقه‌تان می گذرد مطمئن نیستید! یا حتی سال‌هاست با کسی رابطه دارید اما نمی دانید که به شما علاقه دارد یا نه. به هر روی ما معما را برای‌تان باز کنیم. با خبرنامه در این نوشتار همراه باشید!

۱۰ زبان بدن که عشق زندگی‌تان حسابی دوست‌تان دارد

موارد زیر را مرور کنید و ببینید چند مورد درباره رابطه شما صدق می کند:

۱. به چشم‌های‌تان خیره می شود

آیا متوجه شده اید که شریک زندگی‌تان به چشمان شما نگاه می‌کند و این تماس چشمی را کمی بیشتر از آنچه که لازم است نگه می‌دارد. اگر بعد از مدتی این عمل تکرار شد، می توانید مطمئن باشید که او شما را دوست دارد.

۲. موقع گفتگو یا راه رفتن بدن او متمایل به سمت شماست

اگر در طول یک مکالمه یا پیاده روی همسرتان سعی می کند بدن خود را به سمت شما بچرخاند، قطعاً نشانه علاقه او به شماست. حتی زمانی که پاهای خود را روی هم می اندازدُ پای او به سمت شما اشاره دارد. مثل تصویر بالا.

۳. به سمت شما خم می شود

اگر زنی نسبت به شما احساسات خوبی داشته باشد، ناخودآگاه سعی می کند بدن خود را به سمت شما خم کند در حالی که کمرش را صاف نگه می دارد تا اندامش به خوبی نشان داده شود.

۴. سعی می کند خود را مسلط و قوی نشان دهد

مردان، در زمان عاشق شدن، سعی می کنند بزرگتر و قوی تر به نظر برسند. مثلا در حین مکالمه، گاهی اوقات دستشان را در سطح شانه شما به دیوار تکیه می دهند تا وارد فضای شخصی شما شوند. این یک نشانه بارز است که شما را دوست دارند!

۵. لمس اتفاقی دارید

اگر متوجه شدید که دست‌هایتان به طور اتفاقی یکدیگر را لمس می‌کنند (حتی اگر دلیل واقعی برای آن وجود نداشته باشد) می‌توانید مطمئن باشید که عشق زندگی تان یا فرد مورد علاقه تان، علاقه زیادی به شما دارد!

۶. منتظر واکنش شماست

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که پس از گفتن یک جوک، به شما نگاه کند و منتظر واکنش شما باشد. این نشانه بارز دوست داشتن است. در غیر این صورت، او برای چه به واکنش شما اهمیت می دهد؟

۷. لبخند هالیوودی به لب دارد

مردان معمولاً در سنین 5 تا 6 سالگی از لبخند زدن باز می ایستند. به گفته روانشناس پتی وود، اگر متوجه شدید مردی در نزدیکی شما لبخندی هالیوودی بر لب دارد، قطعا می تواند به این معنی باشد که او واقعا. از حضور شما خوشحال است.

۸. حرکات شما را تقلید می کند

اگر متوجه شدید که شخصی شروع به استفاده از حرکات و لحن شما کرده است، به این معنی نیست که سعی دارد شما را اذیت کند. به احتمال زیاد او از شما خوشش می آید و ناخودآگاه از شما کپی می کند.

نشانه‌های وجود مشکل در رابطه چیست؟

ما نشانه های وجود عشق بین شما را گفتیم. با این حال برخی نشانه نیز وجود دارند که نشان می دهند رابطه تان چندان خوب نیست. به عنوان مثال شما همیشه سعی می کنید چیزی به شریک زندگی خود بگویید، اما انگار صحبت کردن ناخوشایند است: بدن او از شما دور شده است، او به چشمان شما نگاه نمی کند و سعی می کند فاصله را حفظ کند. اینها همه نشانه های بی قید و شرط مشکلات و عدم علاقه هستند.

فرد مورد علاقه تان سعی می کند از صمیمیت دوری کند، بوسه های او سریع و رسمی شده اند. هنگام خواب از شما روی برمی گرداند و در وضعیت جنینی می خوابد: اینها همه زنگ خطری برای رابطه شما هستند.

اگر همه شوخی‌های شما با لبخندی غیرصادقانه و زورکی مواجه می‌شوند یا هر ابتکار شما با اشتیاق کمرنگی همراه است، به این معناست که برای شریک زندگی خود جالب نیستید. شما نباید وقت خود را برای او تلف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: