تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | چقدر آدم ترسناکی هستی؟ یک منظره انتخاب کن

به ترس خود پی ببرید و بر آن غلبه کنید!

کدخبر : 18016
سایت سرگرمی روز :

رویارویی با ترس‌هایمان فرآیندی دشوار اما مهم برای خودآگاهی است. ترس ها می توانند مانع رسیدن به اهداف و آزادی شوند. اغلب در لایه های عمیق ناخودآگاه ما پنهان است. برای کسانی که به دنبال تسکین آنها هستند، تست های روانشناسی می توانند نقش مهمی ایفا کنند. این تست یک ابزار منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد - تصاویری که می توانند عمیق ترین ترس های شما را آشکار و رمزگشایی کنند. با انجام این تست می توانید به اعماق ضمیر ناخودآگاه خود نگاه کنید و دقیقاً متوجه شوید که چه چیزی باعث ترس شما می شود.

بنابراین، به تصاویر نشان داده شده نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که توجه شما را جلب کند:

گزینه 1: جنگل تاریک

اگر این تصویر را انتخاب کردید، به احتمال زیاد ترس شما به ترس از ناشناخته مربوط می شود. شما از چیزی که نمی توانید کنترل یا پیش بینی کنید می ترسید.

راه حل: برای غلبه بر این ترس، باید بپذیرید که همیشه نمی توانید تمام اتفاقات زندگی را کنترل کنید. از تصمیم گیری نترسید، از چیزهای جدید الهام بگیرید. شما باید اعتماد به نفس خود و توانایی خود را برای غلبه بر موانع افزایش دهید.

گزینه دوم: دریا در طوفان است

اگر این تصویر را انتخاب کنید، ترس شما ترس از شکست است. شما از اشتباه کردن یا شکست می ترسید.

راه حل: برای غلبه بر این ترس، درک این نکته مهم است که اشتباهات و شکست ها بخشی از فرآیند یادگیری و رشد هستند. این ما را قوی تر و متعهدتر به اهدافمان می کند.

گزینه سوم: قلعه قدیمی

اگر این تصویر را انتخاب کردید، ترس شما به تغییر مربوط می شود. شاید می ترسید که تغییرات آسایش و ثبات شما را از بین ببرد.

راه حل: برای غلبه بر این ترس، سعی کنید تغییر را فرصتی برای پیشرفت و رشد شخصی بدانید. هر تغییری می تواند فرصت های جدیدی را باز کند.

گزینه 4: پل بالا

اگر این تصویر را انتخاب کرده اید، احتمالاً از ترس از ارتفاع رنج می برید، که می تواند نمادی از میل به دستاوردهای بزرگ، اما در عین حال ترس از شکست باشد.

راه حل: شما باید کمی خود اندیشی کنید و اهداف واقع بینانه تعیین کنید. ترسیدن اشکالی ندارد، اما اجازه ندهید که این ترس شما را از رسیدن به هدفتان باز دارد.

اطلاعات تشخیصی ارائه شده باید به عنوان راهنمایی برای درک عملکرد درونی ذهن شما در زمینه ترس استفاده شود. این گامی در مسیر یک فرآیند مهم است - کنترل ترس های خود. مهم است که به یاد داشته باشید که یک آزمون نمی تواند درک کامل و جامعی از ترس های شما و علل آنها ارائه دهد. توصیه می شود برای کمک و حمایت بیشتر برای غلبه بر ترس ها با روانشناس مشورت کنید. علاوه بر این، این آزمایش ممکن است به طور مکرر در طول درمان برای نظارت بر پیشرفت استفاده شود. از این گذشته، مقابله با ترس راهی برای خودسازی و رشد شخصی است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: