طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | متولدین این ماه ها بهترین فرشته نگهبان را دارند

این علائم زودیاک قدرتمندترین فرشتگان نگهبان را دارند.

کدخبر : 18024
سایت سرگرمی روز :

همه در زندگی مشکلات و شرایط سختی دارند. اما مشکلاتی نیز وجود دارد که غلبه بر آنها غیرممکن به نظر می رسد. و سپس برخی از نیروهای ناشناس در آخرین لحظه دستی به مستاصل می کنند و پس از آن فرد از بحران خارج می شود. بعضی ها می گویند چیزی جز معجزه نیست. با این حال، بسیاری بر این باورند که در چنین شرایطی نمی توان امور را بدون مشارکت فرشته نگهبان انجام داد. کدام علامت زودیاک با حامی بهشتی خود خوش شانس تر است؟

خرداد ماه

این ماجراجویان ناامید اغلب روی لبه چاقو راه می روند. ابتدا آنها توسط یک ایده باورنکردنی تسخیر می شوند و سپس درگیر چیزی می شوند که نامی ندارد. در عین حال، انگیزه برای ماجراجویی همیشه موجه نیست. به همین دلیل، جوزاها می توانند در موقعیت های دشوار زندگی قرار بگیرند. خوشبختانه، آنها یک فرشته نگهبان قدرتمند دارند که دائماً شیطنت های آنها را زیر نظر دارد و برای نجات می شتابد.

شهریور ماه

به نظر می رسد این علامت زودیاک آرام ترین و معقول ترین از همه است. در واقع، توانایی برخورد منطقی به تجارت را نمی توان از باکره سلب کرد. با این حال، آنها نیز اغلب خود را در پیچ و خم های عجیب و غریب می بینند. یک فرشته نگهبان به آنها کمک می کند تا با مشکلات کنار بیایند. و شاید نه حتی یک.

آذر ماه

شجاعت و علاقه زیاد به ماجراجویی گاهی اوقات قوس را از غریزه حفظ خود محروم می کند. این علامت زودیاک دوست دارد بزرگ زندگی کند و تمام برنامه ها و پروژه های خود را در مقیاس بزرگ انجام دهد. فقدان آینده نگری در برخی موارد می تواند شوخی بی رحمانه ای با آنها داشته باشد. با این حال، فرشته نگهبان همیشه مراقب است. او اجازه نخواهد داد که قوس در مشکلات خود غرق شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: