چیستان | چیستان روز

چیستان | اگه گفتی چیه که کدوم حیوان را برعکس کنیم پلید و بدیمن میشه؟

چیستان: کدام حیوان است که اگر آن را از آخر به اول بخوانی پلید و بدیمن می‌شود!؟

کدخبر : 18580
سایت سرگرمی روز :

 اگر شما هم علاقمند به چیستان و معما هستید می‌توانید از معماهای سخت و آسان کوتاه برای کودکان و بزرگسالان استفاده کنید.چیستان یکی از سرگرمی‌های فکری و ادبی در فرهنگ ایران است که شامل معماها و پرسش‌هایی با جواب‌های ذکاوت‌آمیز می‌شود. این سرگرمی هم برای کودکان و هم بزرگسالان جذاب است و می‌تواند به تقویت ذهن کمک کند.

معماها و چیستان ها از قدیم الایام وجود داشته اند و بخشی از فرهنگ و هنر هر تمدن بوده است. نخستین نمونه های ثبت شده مربوط به مصر باستان است. اما معماهای کلاسیک امروزی در یونان و روم باستان رایج بودند. در قرون وسطی نیز این معماها به عنوان بخشی از آموزش و تفریح مورد استفاده قرار می گرفتند. امروزه معماها و چیستان ها به عنوان ابزاری برای سرگرمی و تقویت مهارت های شناختی مورد توجه قرار گرفته اند.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید بفهمید که پاسخ این چیستان چیست؟ اگر هنوز در حال فکر کردن هستید، بهتر است بیشتر تمرکز و فکر کنید. ما اطمینان داریم به پاسخ دست پیدا خواهید کرد. چیستان‌ها و معماها سوالاتی هستند که می‌توانند ذهن را به چالش بکشند. سوالاتی که نکاتی انحرافی یا استعاراتی دارند که مفهوم واقعی خود را ندارند. اگر شما هم علاقه‌مند به چیستان و معما هستید، همراه ما باشید.

.

.

پاسخ: موش که شوم می شود!

منبع: چشمک
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: