فروش فوری سایپا | ثبت نام سایپا
دور جدید فروش فوری سایپا با قیمت ها جدید | فروش فوری سایپا به قیمت کارخانه و بدون نوبت دهی
آخرین اخبار درباره فروش فوری سایپا را در سرگرمی روز بخوانید.
فروش فوری سایپا | با ارسال فراخوانهای تکمیل وجه جدید برای متقاضیان خرید خودروهای سایپا ، قیمت محصولات این شرکت برای تیرماه 1403 مشخص شد.
قیمت محصولات شرکت سایپا:
ساینا S (۸۵گانه) : 3,401,960,000 ریال
ساینا S دوگانه : 3,089,195,286 ریال
ساینا S اتوماتیک : 3,468,010,000 ریال
ساینا (GX) : 3,297,770,000 ریال
کوییک پلاس اتوماتیک : 3,518,389,910 ریال
با ترمز ESC
کوییک S (۸۵گانه) : 2,988,840,000 ریال
کوییک GX-L (ترمز ESC) : 3,682,900,000 ریال
کوییک GX-H (ترمز ESC) : 3,838,070,000 ریال
اطلس (G) : 4,119,570,000 ریال
شاهین G (ترمزESC) : 4,400,760,000 ریال
شاهین GL (ترمزESC) : 4,237,420,000 ریال
بدون سانروف
شاهین G اتومات : 6,490,780,000 ریال
چانگان+CS35 (تیپ۲) : 11,434,880,000 ریال
چانگان+CS35 (تیپ۳) : 12,741,132,000 ریال
چانگان (CS55) : 14,850,000,000 ریال
قیمت محصولات شرکت پارس خودرو:
کوییک RS (۸۵گانه) : 2,969,920,000 ریال
کوییک GXR-L (ترمزESC) : 3,798,440,000 ریال
کوییک CVT R تیپ (DA) : 3,432,760,000 ریال
سهند S : به زودی
زوتی (DL5) : 11,445,420,000 ریال
قیمت محصولات تجاری سایپا و زامیاد:
وانت ۱۵۱ (DA) : 3,108,420,000 ریال
قیمت لاینر 47,000,000 * قیمت کانوپی 245,795,000
نیسان تک آپشنال : 5,602,320,000 ریال
قیمت رادیال 57,000,000 * قیمت هیدرولیک 171,000,000
نیسان تک آپشنال : 5,847,000,000 ریال
پدال و دریچه گاز برقی (SVPD)
نیسان دوگانه آپشنال : 6,220,000,000 ریال
قیمت رادیال 57,000,000 * قیمت هیدرولیک 171,000,000
پادرا پلاس از محصولات جدید زامیاد (از زیرمجموعههای تجاریساز سایپا) به شمار میرود که با همکاری یک شرکت چینی تولید میشود. حاصل این همکاری ترکیب خودروی نیسان جونیور ژاپن و وانت چینی فودی لئون بوده و که در نهایت به تولید وانت پادرا پلاس ختم شده است. پیکاپ پادرا قرار است جایگزین نیسان آبی شود و در واقع پادرا پلاس فیس لیفت زامیاد Z24 یا همان نیسان آبی است.
کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط فروش اقساطی پادرا پلاس میپردازد.
در فروش اقساطی پادرا پلاس، قیمت این خودرو 742 میلیون تومان تعیین شده است. برای خرید اقساطی پادرا پلاس در ابتدا باید 50 درص از قیمت خودرو یعنی 371 میلیون تومان پرداخت شود. باقی مانده مبلغ قابل پرداخت در اقساط 6، 12،18، 24 و 30 ماهه است. پادرا پلاس در این فروش اقساطی با تحویل فوری عرضه شده و سند آن نیز به نام خریدار ثبت خواهد شد.
نخستین نسخه موتور پادرا پلاس در سال 1399 با موتور یورو 4 تولید شد، اما زامیاد در ادامه موفق به تولید وانت جدید خود با موتور یورو 5 شد. وانت پادرا پلاس 1400 با موتور M24+ ارائه شده و بهینهسازی شده بر اساس نیسان آبی است. در ورژن جدید، زامیاد بهبودهایی اعمال کرده است، از جمله تغییر دریچه گاز به برقی، استفاده از سیستم سوخترسانی جدید، کالیبراسیون EOBD و مجموعه کاتالیست جدید. وانت پادرا پلاس با 4 سیلندر و حجم موتور 2389 سیسی عرضه میشود.
وانت جدید سایپا دارای قدرت 95 اسب بخار و سرعت 4000 دور در دقیقه بوده و دارای حداکثر گشتاور 175 نیوتنمتر در 2500 دور است. این وانت با گیربکس 6 دندهای قدرت را به چرخها منتقل میکند. وزن آن حدود 1685 کیلوگرم است و بیش از 2 تن توانایی حمل بار دارد. ظرفیت باک این خودرو 55 لیتر است و در هر 100 کیلومتر ترکیبی 12 لیتر سوخت مصرف میکند.
شاهین جوانان تیپی از سدان شاهین است که پس از کراس اوور آریا به بازار خواهد آمد. بر اساس اطلاعات جدید از برنامه های تولید گروه خودروسازی سایپا، این خودروساز برنامه دارد تا قوی ترین و فول ترین تیپ از سدان شاهین را با نام شاهین جوانان به بازار عرضه کند. قرار است برنامه های توسعه این محصول دقیقا پس از اتمام پروژه آریا بصورت جدی دنبال شود و احتمالا زمان عرضه این محصول در سال ۱۴۰۵ خواهد بود. در ادامه مشخصات فنی و امکانات شاهین جوانان را بررسی می کنیم.
زیر کاپوت شاهین جوانان پیشرانه N20 سایپا قرار می گیرد. این پیشرانه توسط مگاموتور تولید می شود و در واقع طراحی و توسعه میتسوبیشی را در سابقه خود دارد. کمپانی چینی DAE سال ها این موتور را تولید کرده است و قرار است سایپا آریا هم با همین پیشرانه به تولید برسد. اما آریا در ابتدا به نمونه MPI این پیشرانه مجهز می شود ولی شاهین جوانان نمونه GDI این پیشرانه را زیر کاپوت خود خواهد داشت. این پیشرانه ۲ لیتر چهار سیلندر تنفس طبیعی در نمونه MPI توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۰۴ نیوتن متر را دارد و فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ ها نیز در این پیشرانه دیده می شود. البته این را در نظر داشته باشید که نمونه GDI از این پیشرانه قرار است زیر کاپوت شاهین جوانان قرار بگیرد که طبیعتا خروجی های فنی آن بیشتر خواهد بود.
قدرت از نسخه GDI پیشرانه N20 از طریق جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT ساخت DAE به چرخ های جلو منتقل می شود. دقت داشته باشید این جعبه دنده با نمونه استفاده شده در آریا تغییراتی در بخش مبدل گشتاور خواهد داشت و همچنین کالیبراسیون آن هم متفاوت است. این گیربکس از نسل جدید جعبه دنده های AT به شمار می رود که در شرایط توقف، خلاص کن اتوماتیک دارد و در کل عملکرد خوبی ارائه می دهد. البته این دقیقا همان کد گیربکسی است که در محصولی مثل تارا هم دیده ایم اما عملکرد آن می تواند بسته به نوع کالیبره متفاوت باشد.
کابین شاهین جوانان قرار است با شاهین G و حتی شاهین پلاس متفاوت باشد. انتظار می رود در این سدان همان سبک طراحی را ببینیم که در کانسپت های سایپا آریا دیده می شد. یعنی استفاده از متریال سافت تاچ و نرم جدید و ارگونومی بهتر و البته مدرن تر در داخل خودرو. بر همین اساس انتظار می رود قوی ترین سدان سایپا در بحث امکانات ایمنی و رفاهی به آپشن هایی نظیر سیستم کنترل پایداری، صفحه نمایش مالتی مدیا، کلاستر دیجیتال، استارت دکمه ای، دسته دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار نقطه کور، چهار کیسه هوا، گرم کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده و… مجهز باشد.
هنوز مشخص نیست این خودرو دقیقا چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می آید اما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم انتظار می رود در سال ۱۴۰۵ شاهد ورود شاهین جوانان به بازار کشور باشیم. هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این خودرو وجود ندارد و ناگفته نماند که تصویر اصلی این مطلب ساخته هوش مصنوعی است اما انتظار می رود طراحی متفاوتی را نسبت به شاهین معمولی در نسخه جوانان ببینیم.