وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک رفاه با بازپرداخت 60 ماهه | وام فوری با اقساط 5 میلیون تومانی برای همه

آخرین اخبار درباره دریافت انواع وام را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 18758
سایت سرگرمی روز :

آن دسته از افرادی که مشتری بانک رفاه هستند و به دریافت وام قرض الحسنه از این بانک تمایل دارند، می‌توانند برای تسهیلات «افق» این مجموعه درخواست بدهند. البته به منظور درخواست برای این وام سپرده قرض الحسنه لازم است.

 افرادی که به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «افق» بانک رفاه تمایل دارند باید علاوه بر داشتن سپرده قرض الحسنه مبلغ 20 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. همچنین باید یک ماه از مدت زمان نگهداری این مبلغ در حسابشان بگذرد تا امکان درخواست وام مذکور را داشته باشند.

افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید ضامن رسمی ارائه دهند. به علاوه باید اعتبار شغلی ایشان نزد بانک تایید شود. این وام با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط تعلق می‌گیرد و زمان بازپرداخت آن نیز حداکثر 60 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مشتریان باید خود را برای پرداختن اقساط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومانی آماده کنند. کل سود تسهیلات مذکور 36 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن به 336 میلیون تومان می‌رسد.

کارکنان شاغل در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، شرکت‌های زیرمجموعه شستا، سازمان بهزیستی و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور که در بانک رفاه کارگران حساب دارند، امکان استفاده از وام طرح «تامین رفاه» این مجموعه را دارند. مبلغ این وام حداکثر 100 میلیون تومان است.

 آن دسته افراد واجد شرایطی که به دریافت وام 100 میلیون تومانی علاقمندند بهتر است با در دست داشتن مدارک مربوط به حساب جاری خود، به شعبه‌ای که در آن سپرده دارند مراجعه کنند تا به تکمیل فرم قرارداد تسهیلات بپردازند.

لازم به ذکر است که به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشت و ضمنا وام گیرنده باید حداقل 10 درصد مبلغ وام را از قبل آماده کرده و به بانک ارائه بدهد تا پایان پرداخت اقساط به عنوان تضمین دیگر مسدود شود. این تسهیلات با سود 23 درصدی به مشتری پرداخت می‌شود. ضمنا این تسهیلات باید حداکثر طی 36 ماه بازپرداخت شود.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز 140 میلیون و 64 هزار و 998 تومان است.

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان و گسترش سبد محصولات خود طرح تسهیلاتی به نام «حرکت» را تدارک دیده است. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی به 500 میلیون و افراد حقوقی به 3 میلیارد تومان می‌رسد.

 افرادی که مایل به دریافت وام 500 میلیون تومانی هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب سپرده جاری، بدون دسته چک، داشته باشند. ضمنا این اشخاص باید بین شش تا 9 ماه خواب سپرده داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست بدهند.

علاوه بر این، ارائه ضامن رسمی برای این تسهیلات نیز ضرورت دارد. سود این وام متغیر است و با توجه به مدت زمان ماندگاری سپرده تعیین می‌شود. اما به صورت کلی سود این وام از 22 درصد بیشتر نیست. افراد بعد از دریافت وام امکان بازپرداخت آن را طی 36 ماه دارند.

افراد حقیقی که به دریافت این وام با سود 22 درصدی و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده تمایل دارند باید هر ماهه 19 میلیون و 95 هزار و 227 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات مذکور 187 میلیون و 428 هزار و 157 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 687 میلیون و 528 هزار و 157 تومان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • محسن نمدمالی
    1

    من وام نیازدارم نیازنیاز نیاز دارم