واریزی جدید | واریزی فوق العاده

فوری/واریزی جدید دولت فردا به حساب سرپرستان خانوار | استعلام در یافت واریزی جدید دولت با این کد دستوری*۴۳۸۵۷*۴*

آخرین خبرها از واریزی جدید دولت را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 18768
سایت سرگرمی روز :

 دهک بندی یارانه‌ها در چند سال اخیر در دستور کار دولت قرار گرفته است.

دهک بندی خانوار‌ها که توسط دولت انجام شده است باعث شده تا ۳ دهک پردرآمد یارانه‌ای دریافت نکند و ۷ دهک دیگر مشمول دریافت یارانه شوند.

در پی این تصمیمات، سوال مهمی که برای اغلب خانواده‌ها به وجود آمد این بود که چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟ چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد.

در روش اول، می‌توانید با استفاده از کد ملی، استعلام بگیرید که جز دهک چندم هستید. برای استعلام گیری از این روش، به سایت “سامانه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به نشانی hemayat.mcls.gov.ir مراجعه کنید و در بالای صفحه بر روی دکمه ورود/ثبت نام کلیک کنید.

روش دوم برای استعلام گیری، استفاده از شماره گویا است. برای استفاده از این روش باید ابتدا با شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس بگیرید. سپس کد ملی سرپرست خانوار و شماره تلفن او را وارد کنید. به این ترتیب میتوانید از دهک خود مطلع شوید.

در روش سوم نیز، می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری با تلفن همراه خود، از وضعیت دهک‌بندی خود مطلع شوید. با شماره‌ای که به نام خودتان است، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنید و از دهک خانوار خود، مطلع شوید.

سهرابی رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج با حضور در شهر و روستاهای مرزی پلدشت ۳۰ بسته معیشتی بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی با حضور رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج در منطقه محروم و مرزی پلدشت ضمن اهدای ۳۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵ میلیون ریال از خانواده زندانیان نیازمند سرکشی نمود.

در این بازدید که سلیمان بشیر قره باغ سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی نیز همراهی می نمود ضمن اهدای ۳۰ بسته معیشتی به انجمن حمایت زندانیان پلدشت در منازل ۵ خانواده زندانی نیازمند در شهر و روستاهای مرزی حضور یافتند و ضمن رسیدگی به درخواست مددجویان و تلاش برای رفع مشکلات آنها به هرکدام بسته معیشتی و بن حمایتی اهدا نمودند.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در مرحله نهم رزمایش مشترک خدمت‌رسانی در منطقه سخت گذر عشایری دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ ۶۵۰ بسته معیشتی و ۶۵۰ کیسه آرد توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌اصغر ایزدی صبح امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در نهمین رزمایش خدمت‌رسانی در منطقه عشایری موگویی اظهار کرد: در ادامه خدمت مومنانه در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، منطقه عشایری دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ نهمین مرحله رزمایش مشترک گروه‌های جهادی با رویکرد فرهنگی، خدمت‌رسانی، محرومیت‌زدایی دامپزشکی، پزشکی، مشاوره، آموزش و عمرانی برگزار شد.

وی با تشریح اقدامات و خدمات انجام شده در این رزمایش افزود: غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری نشست جهاد تبیین با سران عشایر با محوریت موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و برگزاری کلاس‌های آموزشی هویت زن اجرا شد.

ایزدی خاطرنشان کرد: خدمت مومنانه با توزیع ۶۵۰ کیسه آرد، توزیع ۶۵۰ بسته معیشتی، توزیع ۷۰۰ دست لباس و توزیع ۱۰ تن نهاده‌های دامی بین عشایر منطقه از دیگر برنامه‌های این رزمایش جهادی بود.

مسئول سازمان بسیج عشایری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در عرصه پزشکی نیز جهادگران حاضر در رزمایش، با انجام ویزیت و ارائه داروی رایگان در خدمت عشایر بودند.

ایزدی تصریح کرد: در بخش خدمات دامپزشکی نیز توزیع واکسن، دارو، سم‌پاشی و آموزش دامداران روستایی و عشایری را داشتیم که به‌همت جهادگران سازمان دامپزشکی استان و شهرستان اجرایی شد.

وی گفت: بخش عمرانی از دیگر برنامه‌های رزمایش بود که با حضور مسئولان مشکلات منطقه مورد بررسی و مصوب شد، بذر اصلاح شده و شکر مورد نیاز پرورش‌دهندگان زنبور عسل تأمین شد و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

ایزدی افزود: تأمین پنل برقی، برگزاری آموزش با موضوعات مختلف کشت گیاهان دارویی و زنبورداری، تأمین مخازن ذخیره آب شرب و لوله انتقال آب کشاورزی به متراژ هزار متر، بهسازی چشمه‌ها، تأمین تسهیلات برای خوداشتغالی نیز از طریق نهادهای حمایتی در دستور کار گرفت.

وی گفت: پیگیری اجرای مصوبات این رزمایش بر عهده دهیاران مناطق روستایی و عشایری و سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) است که مقرر شد پیش از شروع فصل سرما، شاهد به ثمر نشستن تعهدات دستگاه‌های اجرایی در ادارات مرتبط با جامعه عشایری باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: