وام | وام قرض الحسنه | وام فوری

ثبتنام آنلاین وام فوری 100 میلیونی و دریافت آن در همان روز+جزییات | دریافت وام فوری با اقساط کم و بازپرداخت طولانی مدت

بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات متنوع در حوزه تامین مالی ارزان قیمت نیاز‌های مالی خانوار در آستانه عید ولایت از طرح «اعتبار ملی» رو نمایی کرد.

کدخبر : 18772
سایت سرگرمی روز :

طرح«اعتبار ملی» با هدف تامین منابع مالی ارزان قیمت مورد نیاز اقتصاد خانوار تهیه و تدوین شده است.

در این طرح که بر مبنای امتیاز حساب تا سقف ۵میلیارد ریال قابلیت تخصیص منابع به متقاضیان را داراست، شرایط بنحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان «اعتبار ملی» در طبقه تسهیلات مرابحه غیر دولتی با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می‌شود.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه‌های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

متقاضیان اخذ تسهیلات در طرح " اعتبار ملی" سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

بانک ملی برای دارندگان پذیرنده خود وام 200 میلیون تومانی بدون سود را تدارک دیده است.

 افرادی که پذیرنده این مجموعه را دارند در صورت تمایل می‌توانند در قالب عقد مرابحه از تسهیلات «پذیرنده ملی» بهره‌مند شوند. منتهی در صورت تمایل به دریافت تسهیلات مذکور با عقد مرابحه، نرخ سود 23 درصد خواهد بود و سقف وام تا 5 میلیارد تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس، افراد برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک ملی باید اعتبار شغلی، جواز و پروانه کسب و  شرایط مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. این تسهیلات به سپرده قرض الحسنه نیاز دارد و به آن 4 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. افراد بعد از دریافت این مقدار وام تا 36 ماه فرصت بازپرداخت خواهند داشت.

با در نظر گرفتن سقف این وام، نرخ کارمزد و زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 6 میلیون و 60 هزار و 606 تومان در نظر گرفته شده است. کل سود تسهیلات تقریبا 16 میلیون تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن در محدوده 216 میلیون و 200 هزار تومان قرار خواهد گرفت.

بانک ملی ایران به منظور پاسداشت آیین قرض الحسنه و حمایت همه جانبه از مشتریان خود که چنین حساب‌هایی دارند، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «مهربانی» را تدارک دیده است. این طرح تسهیلاتی قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد اما اکنون به نام مهربانی شناسایی می‌شود. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

 افرادی که در بانک ملی ایران سپرده قرض الحسنه دارند امکان درخواست تسهیلات برای وام فوری 300 میلیونی این مجموعه را خواهند داشت. این تسهیلات تنها با ارائه ضامن رسمی پرداخت می‌شود و سودی ندارد. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن یک ضامن کفایت می‌کند. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود کارمزد دو یا چهار درصدی برای این وام قرار داده است. افراد بعد از دریافت این تسهیلات تا 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. در صورتی که فردی مایل به ادامه فرآیند دریافت تسهیلات مذکور نباشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران ارائه بدهد.

افرادی که مایل به دریافت وام مذکور با کارمزد مشخص و بازپرداخت تعیین شده باشند باید هر ماهه 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه از این مجموعه هستند، امکان درخواست تسهیلات طرح «مهربانی» را دارند. این تسهیلات در کمترین زمان ممکن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

، افرادی که خواهان وام قرض الحسنه طرح مهربانی هستند حتما باید در یکی از شعب بانک ملی حساب مخصوص این طرح را افتتاح کنند. ضمنا به منظور دریافت این تسهیلات باید حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه از مدت زمان سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد. مشتریان برای سپرده گذاری دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند، بلکه کافی است از طریق سامانه بام نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند. وام 300 میلیون تومانی طرح مذکور سودی ندارد و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. با توجه به میزان سپرده گذاری، مدت زمان بازپرداخت متفاوت است اما در کل از 60 ماه بیشتر نمی‌شود.

لازم به ذکر است افراد با ارائه یک ضامن رسمی مورد پذیرش بانک امکان دریافت این وام را دارند. در صورتی که به هر دلیلی شخص امکان دریافت این تسهیلات را پیدا نکند یا از دریافت آن صرف نظر کند، می‌تواند امتیاز دریافتی را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • آذراسماعیلی بختوری
    0

    با عرض سلام خدمت شما تقاظای وام 100 تومانی دارم مستمر بگیر هستم وحساب ملی هم دارم ولی کار نمی کنم برای درمان نیاز دارم

  • عاطف حسین جوادی
    0

    وام 50ملین