کف بینی | طالع بینی

اگر کف دستتان حرف V را دارد شما خوشبخترین آدم روی زمین هستید | فقط 1 درصد مردم دنیا این نشانه را در کف دستاشان دارند

آیا حرف V را روی کف دست خود دارید؟

کدخبر : 18846
سایت سرگرمی روز :

هر کسی روی کف دستش خطوطی دارد. با توجه به کف شناسی ، هر خط به معنای چیزی است ، و ما می توانیم تضمین کنیم که شما علاقه مند به یادگیری خطوط روی کف دست خود خواهید بود! برخی نشان می دهند که شما به عنوان یک فرد چه کسی هستید در حالی که برخی دیگر می توانند نشان دهند که چقدر می توانید موفق باشید. کف دست شما می تواند اطلاعات زیادی را در مورد شما فاش کند!

در این مقاله به این می پردازیم که اگر حرف V را روی کف دست خود داشته باشید به چه معناست. روی خط قلب قرار دارد و تعدادی چیز را آشکار می کند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

خط قلب شما یکی از چهار خطی است که چیزهای زیادی در مورد یک شخص می گوید. در کف بینی، خط قلب خطی است که هم احساسات و هم روابط شما را پیش بینی می کند. شما می توانید چیزهای زیادی در مورد یک شخص بدانید بدون اینکه آنها را بشناسید!

برخی از افراد خط قلب را روی کف دست خود ندارند. این افراد ممکن است حساسیت کمتری داشته باشند. آنها اغلب نسبت به کسی یا هر چیزی عشق، قدردانی یا پشیمانی کمی نشان می دهند، مگر اینکه نسبت به خودشان باشد. 

اما خط قلب شما نه تنها حال یا آینده را پیش بینی می کند، بلکه می تواند چیزهای زیادی را در مورد روابط گذشته شما آشکار کند.

آیا شما یک "V" روی خط قلب خود دارید؟

تست شخصیت شناسی

اگر حرف "V" را روی خط قلب خود دارید ، باید اطلاعات مهم زیر را در مورد ویژگی هایی که دارید بدانید. 

داشتن حرف "V" می تواند نشان دهنده این باشد که کار ناتمامی دارید که باید از آن مراقبت کنید. همچنین می تواند به پیشرفت شخصی اشاره کند. اعتقاد بر این است که مردان و زنان با "V" در زندگی بسیار خوش شانس هستند. آنها عموماً مرفه و بسیار رضایت بخش هستند.

اعتقاد بر این است که کسانی که این نامه خاص را روی کف دست خود دارند افرادی هستند که به ویژه از شانس برخوردار هستند و دوستان خوبی هستند. آنها به احتمال زیاد از نظر مالی راحت هستند. آن‌ها راحت‌تر با افراد مورد اعتماد دیگری دوست می‌شوند که برای حمایت از آنها در آزمایش‌ها و مشکلات زندگی حضور دارند.

خط قلب - heart line

عمیق بودن این خط نشان از عواطف و مصیبت های عمیق تر است . اگر در انتهای این خط شکاف و یا ترک وجود داشته باشد نشان آن است که فرد ذهن

خط سر یا همان خط عقل - head line

این خط در مورد هوش و خرد فرد می گوید و از گرایش های ذهنی او رازهایی را بازگو می کند. طول و بلندی این خط در مورد تصمیم گیری ها و افکارش می گوید که در چه حد بلندپروازی و یا برعکس آن را دارد.اگر خط ذهن و عقل کف دست دچار چند شاخگی شده باشد نشان گر ان است که فرد در تصمیم گیری حالت پایداری ندارد و به قول معروف از شاخه ای به شاخه ی دیگر می پرود.

خط زندگی- life line

همانطور که می توان حدس زد این خط طول عمر فرد را نشان می دهد.

اگر شکستگی و ناهماهنگی از قسمت ابتدا تا انتهای این خط وجود داشته باشد یک حادثه و یا شاید تصادفی که جان او را به خطر بیاندازد در طول زندگی اش تجربه خواهد کرد.

خط سرنوشت - fate line

این خط به عنوان خط سرنوشت و بخت شناخته می شود و نشان گر آن است که چطور اوضاع و شرایط سخت و دور از کنترل فرد یا برعکس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: