ثبتنام ثنا | سایت ثنا

چگونه ثنا بگیریم؟ | ثبت نام سامانه ثنا با گوشی در sana.adliran.ir

ثبت نام سامانه ثنا غیر حضوری و با گوشی برای ورود به سامانه عدلیران sana.adliran، آموزش احراز هویت در سامانه ابلاغ الکترونیکی خدمات قوه قضاییه، اطلاع رسانی و مشاهده روند پرونده، مشاهده ابلاغیه و پیگیری پرونده در ادامه آمده است.

کدخبر : 18861
سایت سرگرمی روز :

ثبت نام ثنا به صورت آنلاین و از طریق سایت اینترنتی، امکان پذیر است.

ثنا (مخفف «ثبت‌نام الکترونیکی») سامانه‌ای برای ابلاغ اوراق قضایی و پیگیری پرونده است.

افراد حقیقی می‌توانند تمامی مراحل ثبت نام ثنا با گوشی موبایل انجام بدهند اما افراد حقوقی، تنها می‌توانند نیمی از مراحل ثبت نام را به صورت غیر حضوری با موبایل انجام بدهند؛ همچنین ثبت نام ثنا برای افراد زیر ۱۸ سال به صورت آنلاین امکانپذیر نیست و این گروه باید حضورا به مراکز مراجعه کرده و امضای الکتریکی خود را ثبت کنند.

با استفاده از مرورگر و با جست و جوی آدرس adliran.ir وارد سامانه ثنا شوید و گزینه سامانه ثبت نام الکترونیک را انتخاب کنید.

یکی از گزینه های سامانه اصلی و یا پشتیبان را انتخاب کنید.

گزینه ثبت نام بر خط شخص حقیقی را انتخاب کنید.

اطلاعات هویتی مانند کد ملی، شماره سریال شناسنامه و تاریخ تولد را وارد کرده و به مرحله بعد بروید.

در حین درج اطلاعات هویتی در ثنا تنها باید بخش اعداد شماره سریال شناسنامه را بنویسید. برای مثال، در شماره سریال شناسنامه ۱۲۳۴۵۶/ ب ۱۲ باید اعداد بعد از ممیز یعنی ۱۲۳۴۵۶ را بنویسید.

در این مرحله، با تعهد نامه ای که به شما نمایش داده می شود، موافقت کرده و سپس، موارد مربوط به آدرس، اطلاعات تماس و اطلاعات شناسنامه ای خود را تکمیل کنید و به مراحل بعدی بروید.

سپس، پس از تایید شماره تلفن همراه خود و وارد کردن کد ارسالی به آن در کادر مربوطه، ثبت نام خود را تایید کرده و به مرحله پرداخت هزینه بروید تا بتوانید پس از پرداخت، وارد مرحله احراز هویت غیر حضوری شوید.

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام و احراز هویت، حداقل نیم ساعت و حداکثر یک روز بعد می‌توان نسبت به ادامه مراحل گرفتن کد ثنا اقدام کرد.

مراحل احراز هویت سامانه ثنا در ادامه آمده است:

۱- امضا کردن در صفحه سفید و ارسال آن

ثبت امضا در سامانه ثنا با گوشی : در این قسمت باید امضای خودتان را در همان صفحه سفید ترسیم کنید. سپس، آن را ارسال کنید.

۲- سلفی گرفتن واضح و آپلود آن

ثبت عکس در سامانه ثنا : برای سلفی گرفتن باید تمامی بخش های چهره خود را در چارچوب گفته شده تنظیم کنید.

۳- تهیه ویدئو از خواندن جمله مشخص یا اجرای حرکات اشاره دست

در این مرحله از احراز هویت ثنا با موبایل می‌توانید ویدئوی خواندن یک جمله مشخص را آپلود یا حرکات دست را در حداکثر ۱۵ ثانیه اجرا کنید و بفرستید.

در صورتی کد ثنا را دریافت می‌کنید که نتیجه احراز هویت شما صحیح باشد و بعد از آن هم پیامکی مبتنی بر اعلام رمز شخصی ثنا برای شما صادر می‌شود. (در غیر اینصورت، پیامک علت عدم تایید احراز هویت را دریافت می‌کنید.)

برای ورود به سایت ثنا با موبایل و از طریق مرورگر، آدرس adliran.ir را در مرورگر جست و جوی اینترنتی تلفن همراه خود، نوشته تا وارد سایت ثنا شوید و بتوانید، از خدماتی همچون، مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، به صورت آنلاین، استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: