درمان خانگی | طب سنتی

پایان دیابت نوع دو، درد معده، تنظیم انسولین خون، بی خوابی، تقویت سیستم قلبی- عروقی با این سنگ خاص

استفاده روزانه از سنگ پا به مدت ۱۰ دقیقه می تواند باعث کاهش دیابت نوع دو، درد معده، تنظیم انسولین خون، بی خوابی، تقویت سیستم قلبی- عروقی، از بین بردن قارچ ها و میکروب ها، تقویت عملکرد مغز و هورمون رشد، افزایش قد، رفع سردرد، افزایش چربی سوزی، از بین بردن پوست ضخیم، پیشگیری از بروز عفونت و درد ترک های پاشنه پا، رفع بیماری های بینی، رفع میخچه و پینه شود.

کدخبر : 18881
سایت سرگرمی روز :

مسعودی درباره فواید استفاده از «سنگ پا» از منظر طب ایرانی، اظهار کرد: «سنگ پا» کشیدن نوعی ماساژ سخت است و سنگ‌پا، چرک پوست پا را از بین برده و منافذ پوست را برای پاکسازی کف پا باز می‌کند و به این ترتیب خستگی پا را برطرف می‌کند.

این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: از دیدگاه طب ایرانی در بیماری‌های مربوط به مغز به‌خصوص سردردها، کشیدن «سنگ پا» مفید است، برای این منظور باید «سنگ پا» خشن‌تر بوده و با مالش قوی‌تر و مدت طولانی‌تری استفاده شود، مگر آنکه فرد پوست نازکی داشته باشد که «سنگ پا»‌ی خشن را تحمل نکند، اما در افرادی که پوست ضخیمی دارند، بهتر است از زمان ورود به حمام تا انتها، مالش پا‌ها صورت گیرد.

مسعودی یادآور شد: سنگ‌پا باید متخلخل و خشن باشد و بر کف و پاشنه پا کشیده شود، بر اساس مطالعات جدید در «علم رفلکسولوژی (بازتابی)» «سنگ پا» اثر بسیار خوبی بر کل بدن و حتی احشاء داخلی دارد.

کشیدن «سنگ پا» موجب کاهش غلظت خون در اندام‌های بالایی بدن می‌شود و باعث کشاندن خون به اندام‌های انتهایی می‌شود به همین دلیل است که موجب کاهش سر‌درد و بیماری‌های مربوط به مغز می‌شود، «سنگ پا» کشیدن بسیاری از مشکلات روانی مانند افسردگی، بی‌خوابی، فکر و خیال زیاد و... را بهبود بخشد البته اگر به‌طور مداوم صورت پذیرد.

طرفداران بسیار زیادی برای استفاده از روغن زیتون و لوسیون‌ها وجود دارند، اما اکنون بهترین جایگزین برای این لوازم آرایشی را پیدا کردیم. کافی است از یک سنگ پای نمناک و پوستی مرطوب استفاده کنید تا پوست سخت و پینه‌ای خود را نرم کنید و پوست‌های سفت و سخت مزاحم اطراف ناخن‌ها را جدا کنید. فشار را به آرامی اعمال کنید. یادتان باشد که سنگ خود را خیس نگه دارید و حتماً پوستتان را مرطوب کنید.

بارها اتفاق افتاده است که کرم‌های زیبایی را خریداری کرده اید و نتیجه‌ای نگرفته اید اما ناامید شده اید که چقدر پول خرج کرده اید. اکنون یک راه حل برای شما وجود دارد. سنگ پا برای لایه برداری سطوح سخت پوست استفاده می‌شود، اما از آنجا که سطح متخلخل دارد، برای لایه برداری ملایم نیز بسیار مفید و سودمند است. با لایه برداری صورت خود با سنگ پا، پوست کسل کننده خود را زنده کنید. اطمینان حاصل کنید که مرطوب است و سپس آن را به آرامی در مقابل صورت خود مالش دهید و به خصوص از حرکات دایره‌ای کوچک استفاده کنید. هفته‌ای یکبار از آن استفاده کنید که می‌تواند یک درمان با لایه برداری در هفته باشد و گردش خون را نیز تقویت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: