مددجویان بهزیستی | مددجویان کمیته امداد

دریافت کمک نقدی دولت برای مددجویان با کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* | واریزی جدید دولت برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

آخرین اخبار مربوط به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 19026
سایت سرگرمی روز :

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع ۵۰۰ دستگاه کولر آبی میان مددجویان استان خبر داد.

سید مهدی هاشمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز فصل تابستان و افزایش دمای هوا جهت رفاه حال خانواده‌های نیازمند، ۵۰۰ دستگاه کولر آبی میان مددجویان توزیع شد.

وی با اشاره به نحوه توزیع لوازم ضروری زندگی میان مددجویان، افزود: در ابتدای فصول گرم سال یخچال و کولرآبی و گازی و فصول سرد سال آبگرمکن گازی و بخاری گازسوز طی چند مرحله به دست خانواده‌های فاقد این لوازم رسیده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان ادامه داد: طی سال گذشته، ۴۱۹ دستگاه کولر آبی، ۵۲۲ دستگاه یخچال، ۱۰۸۸ دستگاه بخاری گازسوز و ۳۶۲ دستگاه آبگرمکن و ۲۱۸ دستگاه ماشین لباسشویی خریداری و توزیع شده است.

به گفته وی، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند.

۴۴ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد قوچان توزیع شد.

مرکز خراسان رضوی،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قوچان گفت:این تعداد جهیزیه  یک میلیارد و ٩٠٠ میلیون تومان ارزش دارد.

محمدولی محمدی در حاشیه توزیع جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد،افزود: سال گذشته ١۶٠ سری جهیزیه به ارزش ۶ میلیارد تومان میان نوعروسان این شهرستان توزیع شده است.

وی آموزش مهارت‌های زندگی در راستای کمک به ازدواج آسان را از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و گفت: امروز ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا می‌شود که شامل پنج قلم کالای اساسی ایرانی همچون اجاق‌گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون و یخچال است.

مدیر کمیته امداد قوچان با یادآوری این مطلب که از ابتدای سال تاکنون شش قلم جهیزیه میان نوعروسان زیرپوشش توزیع شده است، افزود: ارزش ریالی این ۵٠ سری به حدود ٢ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان می‌رسد و در حال حاضر هیچ زوج پشت نوبت دریافت جهیزیه در این شهرستان وجود ندارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور گفت: این اداره با همکاری مرکز نیکوکاری شایستگان امداد جهت رفع نیاز‌های اعلام شده مردم زلزله زده روستا‌های کاشمر اقلام خوراکی و لوازم خانگی مورد نیاز ان‌ها را تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

 ذبیح الله حاجتمند افزود: این اقلام شامل مواد خوراکی از جمله برنج گوشت پتو فرش لباس و لوازم خانگی است. 

 وی گفت: بر اساس آنچه اعلام شده حجم خسارت‌ها بسیار زیاد است و مردم روستا‌های زلزله زده کاشمر در حال حاضر به همدلی هموطنان برای تأمین نیاز‌های ضروری و بازسازی مناطق آسیب دیده از زمین‌لرزه نیازمند هستند.

محمد رضا شهاب زاده ظهر دوشنبه در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت جوانان به سمت ازدواج آسان کمیته امداد امام خمینی در این زمینه اهتمام بالایی داشته و امروز ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا می‌شود.

فرماندار آستارا با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است که همه از تولیدات ملی و دارای مرغوبیت بالا هستند، افزود: ارزش هر سری جهیزیه ۳۷۰ میلیون ریال و ارزش کل جهیزیه بیش از ۱۰ میلیارد ریال است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: