خودرو | معرفی خودرو | ثبتنام خودرو

آغاز فروش هونگچی H5 با قیمت استثنایی | معرفی خودرو هونگچی H5 با مشخصات فنی

براساس اطلاعیه گروه بهمن امکان تکمیل فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت به صورت فروش فوق العاده فراهم گردیده است.

کدخبر : 19115
سایت سرگرمی روز :

 

متقاضیان گرامی، می توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه به 1403/04/19 لغایت ساعت24:00 روز جمعه به تاریخ 1403/04/29 اقدام فرمایند. شایان ذکر است بازه ی زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی‌باشد.

تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا به صورت آنلاین و از طریق سایت فروش اینترنتی گروه بهمن امکانپذیر بوده و اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد پذیرفت.

در این طرح فروش خودرو هونگچی H5 با قیمت 29,092,130,000 ریال در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری با مدل 2024 قابل خرید است.

سود انصراف (سالیانه) 0 درصد، سود مشارکت (ماهانه) 0 درصد و جریمه تاخیر (ماهانه) 3 درصد در نظر گرفته شده است. زمان تحویل خودرو هفته آبان ماه 1403 اعلام شده است.

جدول شرایط فروش و تکمیل وجه هونگچی H5 اعلام شد ویژه تیرماه 1403

هونگچی H5 خودرو

سفید-مشکی-خاکستری رنگ قابل عرضه

قهوه ای - مشکی و قرمز- مشکی رنگ تریم

2024 مدل

R-18 رینگ

29,092,130,000 قیمت مصرف کننده (ریال)

0 درصد سود انصراف (سالیانه)

0 درصد سود مشارکت (ماهانه)

3 درصد جریمه تاخیر (ماهانه)

هفته آبان ماه 1403 زمان تحویل خودرو

 

هونگچی (Hongqi) برند لوکس چینی است که مالکیت آن در اختیار گروه فاو قرار دارد. این برند در سال ۱۹۵۹ تاسیس شده است و قدیمی‌ترین خودروساز چین محسوب می‌شود. پس از جذب مدیر طراحی رولزرویس در سال ۲۰۱۸، محصولات هونگچی پوست‌اندازی کاملی را تجربه کرده و با ظاهری بسیار شیک‌تر و مدرن‌تر تولید می‌شوند. سبد محصولات این شرکت شامل سدان سایز متوسط با نام هونگچی H5 می‌شود.

نسل اول این سدان لوکس در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۷ پرده‌برداری شد، اما به فاصله کوتاهی و تنها پس از پنج سال هونگچی نسل دوم آن را روانه بازار کرد. این نسل از هونگچی H5 با توجه به ویژگی‌های مثبتی که دارد، بسیار مورد توجه رسانه‌های غربی قرار گرفته است.

از آنجایی که گروه بهمن با رونمایی از برند جدید BM Cars قصدِ عرضه محصولات هونگچی را دارد، در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور نسخه رده‌بالا و فول‌آپشن از نسل دوم هونگچی H5 در خیابان‌های کشور خواهیم بود.

همانند نسل اول، نسل دوم هونگچی H5 نیز بر اساس پلتفرم GJ شرکت مزدا توسعه پیدا کرده است، پلتفرمی که در اصل به مزدا ۶ تعلق دارد. این خودرو در چین با سه پیشرانه متفاوت به‌فروش می‌رسد. در مدل پایه یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ وظیفه تامین نیرو را بر عهده دارد. این موتور ۱۶۹ اسب بخار قدرت و ۲۵۸ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کند و نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک دوکلاچ ۷ سرعته به محور جلو ارسال می‌شود. با این مشخصات فنی، مدل پایه هونگچی H5 شتابی برابر با ۹.۵ ثانیه و حداکثر سرعتی برابر با ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت دارد. مصرف سوخت این نسخه در هر صد کیلومتر ۶.۲ لیتر اعلام شده است.

تریم میان‌رده هونگچی H5 به یک پیشرانه هیبریدی مجهز است. هسته اصلی این پیشرانه را همان موتور ۱.۵ لیتری توربو تشکیل می‌دهد. به‌لطف بهره‌مندی از سامانه کمکی، پیشرانه این نسخه ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن.متر گشتاور دارد و گیربکس CVT نیروی تولیدی آن را به چرخ‌ها ارسال می‌کند. شتاب این نسخه ۸ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. هونگچی ادعا می‌کند این نسخه مصرف سوختی برابر با ۵.۱ لیتر در صد کیلومتر ترکیبی دارد.

بی ام کارز، رده‌بالاترین و فول‌آپشن‌ترین نسخه سدان لوکس چینی را به مشتریان ایرانی عرضه می‌کند. مدل پرچمدار هونگچی H5 یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ زیر کاپوت خود دارد. این موتور قادر است ۲۲۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن.متر گشتاور تولید کند. انتقال قدرت در این نسخه توسط گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته انجام می‌گیرد. بر اساس اطلاعات رسمی کارخانه‌ای، صفر تا صد این نسخه ۷.۸ ثانیه طول می‌کشد و حداکثر سرعت آن نیز به ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. هونگچی مصرف سوخت این نسخه از H5 را ۶.۶ لیتر اعلام کرده که کمی خوشبینانه به نظر می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: