مددجویان بهزیستی | مددجویان کمیته امداد

اهدا بسته حمایتی 45 میلیون تومانی دولت به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد | واریزی جدید با مستمری این گروه از مددجویان

آخرین اخبار به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 19201
سایت سرگرمی روز :

۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره )شهرستان نقده اهدا شد .

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نقده با اعلام این خبر افزود : این ده سری جهیزیه بهمراه یک جلد کلام الله مجید   به ارزش  هر سری ۴۵ میلیون تومان جمعا ۴۵۰ میلیون تومان  تهیه و بین نوعروسان توزیع شد.

 قاسمی افزود: این جهیزیه ها  شامل ۵ قلم  کالای  اساسی تلویزیون ، یخچال ، لباسشویی ، جاروبرقی و اجاق گاز است.

این دومین مرحله اهدای جهیزیه درسالجاری است  که با احتساب مرحله اول ۳۹ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان به  نوعروسان راهی خانه بخت اهدا شده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بستان آباد گفت: هشت سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی در این شهرستان خبر داد.اهدا شد.

سعید مولایی ارزش این جهیزیه ها را که با کمک خیران و کمیته امداد امام خمینی تهیه شده است را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این مجموعه حمایتی شامل یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، لوازم آشپزخانه، گاز و جارو برقی بود.

وی با تجلیل از همکاری خوب خیران و مردم نیک اندیش گفت: اهدای ۱۵ سری جیزیه از سوی خیران در سال جاری، در کارنامه کمیته امداد امام خمینی شهرستان بستان آباد ثبت شده است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان امروز بیست سری جهیزیه به عروس و دامادها اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت :  در آخرین روز ذیحجه سومین مرحله توزیع جهیزیه کمیته امداد استان انجام و به ۲۰ نو عروس نیازمندی که تحت پوشش این نهاد نبودند اهداء شد.

بابایی افزود : هرسری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی ، تلویزیون و لباسشویی است.

بابایی گفت: ارزش هرسری از این جهیزیه‌ها بیش از ۵۰ میلیون تومان است که تمامی کالاها در راستای حمایت از تولیدات ملی و از کارخانجات داخلی تامین شده است

بابایی افزود : از ابتدای سال تاکنون ۲ مرحله جهیزیه جمعا به تعداد ۵۱۰ سری جهیزیه که مرحله اول آن همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در قالب ۴۰۰ سری و مرحله دوم نیز همزمان با عید سعید غدیرخم و درقالب ۱۱۰ سری به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهداء شد.

20 سری جهیزیه به نوعروسان شوش اهدا شد.

رئیس  کمیته امداد امام خمینی شوش گفت: تعداد ۲۰ سری جهیزیه با ارزش ۱۰ میلیارد ریال درآخرین روز ماه پرخیر و برکت ذی الحجه میان نوعروسان این شهرستان توزیع شد. اقلام اهدا شده شامل یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی است که در راستای ترویج ازدواج آسان بین نوعروسان زیر پوشش این کمیته در شوش اهدا شد.

غلامحسین نظری افزود: کمیته امداد در کنار سیاست توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش، کمک به ترویج سنت حسنه ازدواج آسان را در دستور کار دارد که این مهم با مشارکت خیران و سایرنهاد‌ها و موسسه‌ها انجام می‌شود. تعداد ۱۵ دستگاه کولرگازی نیز به ارزش ۶ میلیارد ریال بین نیازمندان زیر پوشش این کمیته توزیع شد.

 تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند و همچنین ۸۰۰ فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان شوش قرار دارند.

 سمیه محیط به خبرنگار ما گفت: به منظور رفع نیاز مددجویان و تکریم خانواده‌های معزز زیر پوشش کمیته امداد بندر امام خمینی، آئین اهدای ۴۰ تخته فرش ۱۲ متری به مناسبت هفته دولت و چله شهدای خدمت برگزار شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای تامین این تعداد فرش را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: فرش‌هایی اهدایی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی و هم افزایی خیرین  و نیکوکاران خریداری شدند.

محیط باقدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران، ادامه داد: از شرکت ها، سازمانها، گرو‌های جهادی، اصناف و بازاریان و خیرین دعوت می‌شود در طرح‌های مشارکتی این نهاد در راستای ترفیع نیازمندی‌های مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بندر امام خمینی همانند قبل مشارکت فعال داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: