فوری/فردا تعطیل شد | جزییات تعطیلی پنجشنبه

کدام استان ها فردا تعطیل شدند؟

کدخبر : 19314
سایت سرگرمی روز :

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم از تعطیلی ادارات این استان در روز پنجشنبه هفته جاری به دلیل مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

محسن اروجی گفت: با توجه به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ی جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق مقرر شد در روز پنجشنبه تغییری در ساعت کاری ادارات انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: بر این اساس فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی روز پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه نیز تعطیل اعلام می‌شود.

وی افزود: کسری ساعات کاری طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، می‌بایست از طریق دورکاری جبران شود.

همچنین تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به عدم استفاده از سیستم‌های برودتی ادارات مربوطه طی روز پنج شنبه مذکور هستند.

تعطیلی استان خراسان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان، پنجشنبه‌ها تعطیل است.

علیرضا عباس زاده عصر امروز سه‌شنبه، ۱۹ تیر در ستاد مدیریت مصرف انرژی که بر اساس درخواست شرکت برق و به صورت اضطراری برگزار شد، خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه‌های اجرایی به جزو واحدهای خدمات رسان، امدادی و عملیاتی، پنجشنبه‌های هر هفته تا نیمه شهریورماه تعطیل است.

به گفته وی این مصوبه از پنجشنبه هفته جاری ۲۱ تیرماه اجرا می‌شود.

معاون استاندار با اشاره به گزارش ناپایداری برق در کشور گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی و با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی روزهای پنج شنبه تا نیمه شهریور امسال تعطیل شوند.

به گفته وی شرایط خراسان جنوبی مشابه استان‌های قم، یزد و خوزستان است که در این استان ها هم یک روز در هفته تعطیل شده است.

استان مرکزی 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی با اشاره به کاهش ساعت کار ادارات و بانک ها و بیمه های استان در روز چهارشنبه ۲۰ تیر گفت: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

سیدمجتبی آل یاسین با اعلام این خبر افزود: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و کارگروه شرایط اضطرار استان و موافقت استاندار، به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، بانک ها و بیمه های استان باستثنای واحدهای ذیربط در مراکز درمانی، دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری بشند، با استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: همچنین ادارات، بانک ها و بیمه های استان به جز دستگاه های خدمات رسان و اداراتی که به صورت نوبت کاری و کشیک، فعال هستند، در روز چهارشنبه ۲۰ تیر از ساعت ۱۱ صبح تعطیل می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: