تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

حیوانات جادوگر | حیوان مورد علاقه شما چه طلسمی دارد؟

به آزمون جادوگران شمال خوش آمدید .

کدخبر : 19422
سایت سرگرمی روز :

ما به شما کمک می کنیم تا نوع کمکی را که برای تحقق بخشیدن به سرنوشت معنوی خود نیاز دارید، تعیین کنید. همه ما ویژگی ها و ویژگی هایی داریم که ما را منحصر به فرد می کند. حتی اگر همه شما از یک درخت الهی آمده اید، همه ما منحصر به فرد هستیم. ما متصل اما مستقل هستیم.

جادوگران شمال به این شهرت داشتند که به تنهایی در جنگل زندگی می کردند و مردم «عادی» را با سبک زندگی خود می ترسانند. آنها همچنین به عنوان "پزشک پری" شناخته می شوند، زیرا آنها از داروهای طبیعی و نیروهای طبیعت برای طلسم خود استفاده می کردند.

تست شخصیت شناسی

جادوگران شمال،  همیشه با آداب و رسوم جامعه کنار نمی آمدند. به طور کلی به عنوان "ضد اجتماعی" توصیف می شود، آنها شرکت پری، رون ها و حیوانات را ترجیح می دهند. به همین دلیل است که آنها در دوره قرون وسطی هدف قرار گرفتند. مردم از قدرت خود می ترسیدند.

آنها دقیقاً حیوانات توتم نیستند، اما عموماً کهن الگوهایی از حیوانات هستند که توسط خود شعبده بازان انتخاب شده اند. آشناها حیوانات واقعی بودند - مرتبط با نیروی زندگی شعبده باز - که به آنها در تمرین جادویی روزانه کمک می کردند.

کدام حیوان خانگی را انتخاب می کنید؟

1. خفاش. جادوگر بد.

خفاش ها موجودات بسیار باهوشی هستند که مهارت های اجتماعی پیشرفته ای را توسعه داده اند. و بله، آنها دوست دارند وارونه بنشینند. این مهارت منحصر به فرد آنها را در مقایسه با هر موجود زنده دیگری عجیب می کند.

علاوه بر این، عشق آنها به غارها و شب آنها را بیش از سایر حیوانات با نیروهای شبانه، جادو و طلسم پیوند می داد.

اما این بدان معنا نیست که آنها دیدگاه روشنی نسبت به جهان ندارند. برعکس، آنها همیشه به محیط زیست خود احترام می گذارند.

خفاش آشنا شما می خواهد نکات زیر را به شما یادآوری کند:

با دوستانت بیرون برو صرف زمان بیشتر با کسانی که دوستشان دارید، نوعی درمان است. خود را از بقیه دنیا جدا نکنید. اشتیاق خود را با کسانی که دوستشان دارید دوباره کشف کنید.

از سایه خود لذت ببرید همه ما چیزهایی داریم که دوست داریم پنهان کنیم، اما چیزی که همیشه خلاقانه تر است این است که حقیقت شما را بپذیریم و شرم را به الهام تبدیل کنیم. به قلب خود صادق باشید و با پذیرش هویت واقعی خود از گنجه بیرون بیایید.

تغییر نکنید زیرا جامعه از شما می خواهد که با استانداردهای پوچ مطابقت داشته باشید. منحصر به فرد بمانید هر طور که می خواهی راه برو و با ریتم قلبت برقص.

2. عنکبوت. جادوگر کارما

عنکبوت حیوان مقدس الهه خرد، آتنا است. مطمئناً به همین دلیل است که با معنویت همراه است. از سوی دیگر، تار عنکبوت نماد دنیای مادی ماست. وب تقریباً قابل مشاهده است، اما واقعی و قدرتمند است. همه ما در یک تار عنکبوت مانند نامرئی به هم متصل هستیم. اگر یک قطعه بسیار کوچک از تار تحت تأثیر قرار گیرد، کل تار تحت تأثیر عنکبوت قرار می گیرد و احساس می شود.

حیوان خانگی عنکبوتی شما می خواهد نکات زیر را به شما یادآوری کند.

کار خوب همیشه نتیجه می دهد. صبور باش. در حالی که عنکبوت تار می بافد و صبورانه منتظر طعمه خود است، شما باید مسیر سرنوشت خود را ترسیم کنید و صبورانه منتظر نتیجه باشید. تمام تلاش خود را بکنید و برای این فرصت آماده باشید.

اگر نیکی کنی به خودت نیکی می کنی. و ثابت شده است! اما اگر به کسی صدمه بزنی، در نهایت خودت را آزار می دهی. همه ما بخشی از این وب نامرئی هستیم.

در ارتباط باش. شما هرگز تنها نیستید. با دوستان، خانواده و کسانی که دوستشان دارید و با آنها کار می کنید در ارتباط باشید. همچنین با محیط خود، با طبیعت، درختان و حیوانات ارتباط برقرار کنید. انرژی اطراف خود را مهار کنید و از آن استفاده کنید!

3. جغد. جادوگر خردمند

جغدها همچنین حیوانات مقدس الهه قدرتمند خرد، آتنا هستند. جغد نشان دهنده نیروهای خورشیدی در شب است. این پرنده سلطنتی و عاقل ترین حیوان در کل قلمرو حیوانات به حساب می آید. طبیعت عاقلانه جغد مطمئناً از توانایی پرنده در چرخاندن گردن خود 180 درجه و مشاهده هر چیزی که ممکن است به سمت او بیاید یا نباشد نشات می گیرد. جغد همیشه ایده روشنی از همه چیز در اطراف خود دارد.

جغد آشنا شما می خواهد توصیه های زیر را به شما یادآوری کند:

حواستون باشه جغدها همیشه می دانند چه خبر است. نادانی سعادت نیست و ممکن است دلیل فاجعه شما باشد. خرد چیزی است که ما را آزاد می کند. زندگی و روابط خود را مطالعه کنید. تصمیم گیری خوب بخشی از خرد است.

فقط زمانی که می خواهید توجه را جلب کنید. جغدها توانایی منحصربه‌فردی برای پرواز در حالت مخفی کاری دارند. بال های آنها ماده ای دارند که آنها را ضد صدا می کند.

عاقل باش. مطالعه و تمرین کنید. هیچ کس عاقل به دنیا نمی آید. صبور باشید و از کتاب ها و زندگی خود بیشتر بیاموزید.

4. مار. شعبده باز محتاط

مارها به عنوان فرزندان مادر زمین شناخته می شوند. آنها حاملان جادوی الهه بزرگ هستند. تقریباً در تمام سنت های باستانی، مار نماد جادو و خرد است.

مارها همیشه با زمین در تماس هستند، اما می توانند به سرعت حرکت کنند یا حتی بپرند. خم می شوند و نمی شکنند. علاوه بر این، آنها صبور هستند و منتظر طعمه خود هستند.

آشنای شما با مار می خواهد نکات زیر را به شما یادآوری کند:

خم شو، نشکن ببینید مارها چقدر روحانی و شجاع هستند. وقتی مانعی را پیش بینی می کنند، خم می شوند و راه دیگری پیدا می کنند. آنها مانند آب هستند. هیچ چیز نمی تواند آنها را متوقف کند.

سم از درون می آید. به نظر می رسد مارها در برابر سم خود مصون هستند و به این ترتیب است که ضربه می زنند. اما اگر همدیگر را گاز بگیرند، می میرند.

آرام بمان. آنها موجودات پرشوری هستند اما صبور به نظر می رسند و همیشه حرکات خود را دقیق محاسبه می کنند.

5. گربه. شعبده باز مستقل

در طول تاریخ، گربه ها توسط سنت های بسیاری مورد احترام بوده اند، در حالی که در زمان های دیگر آنها را به عنوان خدمتکاران شیطان شکار می کردند یا حتی آنها را منبع بدشانسی می دانستند. گربه ها موجودات شگفت انگیزی هستند که همیشه به عشق و توجه شما برای سالم نگه داشتن رابطه شما نیاز دارند.

گربه آشنا شما می خواهد نکات زیر را به شما یادآوری کند.

مستقل بمان. این بدان معنا نیست که شما باید از روابط اجتناب کنید، بلکه باید همیشه زمان با کیفیتی را برای خود اختصاص دهید. و البته افراد سمی را از بین ببرید. دوست داشتن و مراقبت از خود اولین قدم به سوی خوشبختی است. تنها زمانی که یاد بگیرید که کسی را که هستید دوست داشته باشید و در آغوش بگیرید، به احساسات خود صادق خواهید بود.

نامرئی باشید گاهی دلت می خواهد نامرئی باشی. کسانی که همیشه به دنبال جلب توجه هستند افراد خودشیفته ای هستند که برای خود و دیگران سمی هستند. گربه ها آن را می دانند.

روی پای خود فرود بیایید. آیا تا به حال دیده اید که گربه سقوط کند یا زخمی شود؟ واقعا نادر است. گربه‌ها توانایی‌های خود را می‌دانند و اگرچه از هیچ چیز نمی‌ترسند، اما هربار قدم برمی‌دارند. بی خیال نیستند. علاوه بر این، آنها معمولاً سقوط را پیش بینی می کنند و آسیب را کنترل می کنند. مثل گربه باش عاقل باشید و از اشتباه اجتناب کنید.

6. خرگوش. شعبده باز خلاق.

خرگوش برخلاف سایر حیوانات با بهار همراه است. توانایی منحصر به فرد آنها برای تکثیر سریع همیشه به عنوان جادوی مادر طبیعت پیش بینی شده است که می تواند زندگی را چند برابر کند. بنابراین اعتقاد بر این است که خرگوش ها با باروری، خلاقیت و پیروزی مطلق زندگی بر مرگ مرتبط هستند. خرگوش ها مراقب هستند، در بوته ها پنهان می شوند و با خوردن گل و ریشه از جادوی فصل بهار لذت می برند و همیشه سرگرم می شوند.

حیوان خانگی خرگوش شما می خواهد نکات زیر را به شما یادآوری کند:

داشتن روابط یک نعمت است. لازم نیست خجالت بکشی این یک نعمت است، یک ابزار الهی برای لذت و خلاقیت. از قدرتی که از این به دست می‌آید برای شارژ کردن بخش‌های دیگر زندگی‌تان که نیاز به شارژ مجدد دارند، استفاده کنید. وقتی راضی هستید، می توانید معجزه خلق کنید.

خوش بگذره. گناه نیست با دوستان خود بیرون بروید و با دیگران وقت بگذرانید. در ارتباط باشید اما از خطرات احتمالی نیز آگاه باشید. به خودت وفادار بمان و آمدن برکات را احساس کن.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: