دعا فوق العاده سریع السیر برای ازدواج | این دعارو یکبار بخون تا خواستگارها برات صف ببندن

براساس گفته های برخی روحانیون، برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله پس از چهل روز در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است:

کدخبر : 19731
سایت سرگرمی روز :

(لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارک فإن‌ها بیدک ولا یملک‌ها غیرک یا ذو الفضل العظیم والوجه الکریم والإحسان القدیم وصلى الله على محمد واله الطیبین الطاهرین).

 

دعایی برای شوهر کردن دختر مجرد

برای جلب خواستگار زیاد و تسهیل امر ازدواج، با حضور و توجه قلبی سوره‌های مبارکه ذیل را بر آبی پاک قرائت کند و در روز جمعه قبل از اذان مغرب با آن آب غسل کند و بعد از آن سوره مبارکه طه را سه مرتبه قرائت کند، به اذن خداوند متعال خواستگاران زیادی پیدا خواهند شد.

سوره‌های مبارکه ذیل را قرائت کند:

۱-سوره الفلق (۷ مرتبه).

۲-سوره الناس (۷ مرتبه).

۳-سوره الإخلاص (۷۱ مرتبه).

۴-سوره طه (۲ مرتبه)

۵-سوره الکافرون (یک مرتبه).

در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند (هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.»

دعایی برای ازدواج فوری دختر و پسر مجرد

 

برای میسر شدن و تسهیل امر ازدواج، سوره مبارکه الفجر را یکبار بر مقداری آب پاک بخواند و سپس مقداری مناسب حنا در آن آب بریزد و حنا را بر موهایش بگذارد (ترجیحا روز جمعه صبح این کار را انجام دهد). سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر اعمال ذیل را انجام دهد:

اول اینکه: سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند:

(اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک.)

دوم اینکه: در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد):

۱۰ مرتبه بسم الله بنویسد. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو را بنویسد (و). بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد (م)؛ و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد (ل)؛ و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم؛ و در پایان حرز بنویسد:

(اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین.)

بجای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد.

ختم مجرب برای بخت گشایی و ازدواج

برای پسران و دخترانی که امر ازدواج بر آن‌ها سخت شده است و با مشکل مواجه شده اند ختم شریفه ذیل که مجرب است و مدت آن یک هفته است پیشنهاد میشود:

هفتاد مرتبه آیه الکرسی بخواند.

هفتاد مرتبه سوره اخلاص قرائت کند.

هفتاد مرتبه سوره شریفه ناس را قرائت کند.

هفتاد مرتبه سوره شریفه فلق را قرائت کند.

این ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارک و تعالی نتایج سریع دارد.

دعای حضرت علی برای ازدواج مجردها

یک دستور مهم از حضرت علی (ع) برای دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر بیان گردیده‌است:

در کتاب الجعفریات (الأشعثیات) صفحه 109 از حضرت علی (ع) نقل شده: هر یک از شما که قصد داشت ازدواج کند باید در آغاز دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه و سوره یس را قرائت کند، زمانی که نماز تمام شد ستایش و ثنای پروردگار را گوید و سپس این گونه بگوید:

“اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً(تً) وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سَرَّتْنِی وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَهُ وَ لَا آخُذُ إِلَّا مَا مَنَنْتَ وَ أَعْطَیْتَ وَ قَالَ مَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ فَإِذَا زُفَّتْ [إِلَى‌] زَوْجِهَا وَ دَخَلَتْ عَلَیْه”

حضرت علی (علیه‌السلام) در ادامه فرمودند که کسی که این دعا برای ازدواج دختر مجرد را انجام دهد، خداوند آنچه را خواسته است به او عطا می‌کند. البته توجه کنید که این دعا، برای مردی است که جویای همسر است اما دختر می‌تواند حاجت خود را یک همسر خوب است بیان نماید. (فارسی هم گفته شود کفایت می‌کند)

دعای تجربه شده برای ازدواج

یک دعای تجربه شده برای ازدواج خواندن و استمرار بر تلاوت آیه 21 سوره مبارکه روم است که یک دعای قوی برای ازدواج دختر مجرد می‌باشد. این دعا توسط برخی که به صورت تجربی از آن نتیجه گرفته‌اند توصیه شده و منبعی برای آن نیافتیم:

وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّهً(تً) وَ رَحْمَهً(تً) إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ

و از نشانه‌هاى (لطف) خداوند این است که برای‌تان همسرانى از جنس خودتان خلق نمود، تا در کنار او آرامش یافته و در میان‌تان رافت و مهربانی قرار داد، در این (نعمت) نشانه‌هایى است براى مردمی که می‌اندیشند.

دعا برای ازدواج دختر مجرد

قطعا بهترین دعا برای ازدواج سریع دختر مجرد که بسیار معتبر است و باعث افزایش تعداد خواستگاران دختر می‌شود استفاده از اثر ویژه سوره احزاب می‌باشد. پیامبر گرامی اسلام در حدیثی نورانی در باب فضیلت این سوره می‌فرمایند: اگر این سوره با رعایت آداب برروی پوست آهو نوشته شود و درون یک ظرف شیشه‌ای درب بسته یا کوزه درب بسته در منزل نگهداری شود خواستگاران خود دختر و خواهرانش و دیگر بستگانش که در آن خانه هستند زیاد خواهد شد، هرچند که آن خانواده نیازمند و محتاج باشد. (تفسیرالبرهان، ج4، ص407)

همچنین امام ششم شیعیان حضرت امام صادق (ع) می‌فرمایند: اگر دختری موفق به ازدواج نشده‌است این سوره بر روی پوست آهو درون یک قوطی سربسته در خانه دختر نگهداری شود. با کمک خدا بخت دختر باز خواهد شد و می‌تواند از این دعا برای ازدواج سریع دختر استفاده گردد و نه برای یک دختر بلکه این دعا برای گشایش بخت تمام دختران آن خانه موثر خواهد بود و این یکی از معتبرترین خواص این دعا برای ازدواج دختر مجرد است. (تفسیر اهل بیت علیهم السلام -البرهان) در حقیقت سوره احزاب یکی از بهترین انواع دعای مخصوص ازدواج فوق العاده محشر بوده که بسیاری از اشخاص به کمک آن ازدواج کرده‌اند. می‌توانید سوره احزاب روی پوست آهو را از لینک زیر تهیه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: