نکات مد برای راحتی و زیبایی بیشتر | پوشاندن شکم با انتخاب رنگ درست

آیا تا به حال وقتی جلوی کمد خود می ایستید نسبت به شکم یا برآمدگی های کوچک خود احساس نگرانی می کنید؟ نگران نباش، تو تنها نیستی!

کدخبر : 19977
سایت سرگرمی روز :

 

 در این مقاله چند نکته مد را به اشتراک می‌گذارم که نه تنها فوق‌العاده شیک بلکه فوق‌العاده راحت هستند. بیایید با هم دریابیم که چگونه می توانید به طرز ماهرانه ای مناطق مشکل خود را پنهان کنید و در عین حال بر سبک شخصی خود تأکید کنید.

پارچه های مناسب را انتخاب کنید

انتخاب پارچه مناسب می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. مواد سبک و روان مانند ویسکوز ، ابریشم یا جرسی ظریف بدن را بدون حجیم شدن صاف می کنند.

از پارچه های سنگین و سفت که بی جهت حجیم هستند و به زیبایی پوشانده نمی شوند خودداری کنید. پارچه‌هایی با مقدار کمی کشش نیز به‌ویژه توصیه می‌شوند، زیرا آنها مراقبت‌های راحتی بیشتری را ارائه می‌کنند و با شکل بدن سازگار می‌شوند.

برش تفاوت را ایجاد می کند

هنگام بریدن لباس باید به چند نکته توجه کنید. خطوط امپراتوری یا لباس‌ها و تاپ‌های با خط A ایده‌آل هستند زیرا از روی سینه گشاد می‌شوند و بنابراین به طرز هوشمندانه‌ای ناحیه شکم را پنهان می‌کنند.

همچنین لباس‌های Wrap یک انتخاب عالی هستند زیرا در حالی که شکم را در آغوش می‌گیرند، کمر را برجسته می‌کنند. از برش‌های محکم یا متناسب که می‌توانند شل شدن را برجسته کنند، خودداری کنید.

انتخاب درست رنگ

رنگ‌های تیره مانند شوارتز ، مارینبلاو یا قرمزهای تیره بورگوندی برای لاغر شدن شما شناخته شده‌اند. از این رنگ ها به طور خاص در مناطقی استفاده کنید که می خواهید باریک تر به نظر برسند. این ها را با رنگ های روشن تر یا الگوهای جالب در مکان هایی که می خواهید تأکید کنید ترکیب کنید. این به تمرکز خاص کمک می کند.

از الگوها و جزئیات عاقلانه استفاده کنید

الگوها می توانند هم دوست و هم دشمن باشند. الگوهای کوچکتر و محجوب مانند راه راه های ظریف یا نقاط ظریف می توانند سودمند باشند. از الگوهای بزرگ و چشم نواز باید اجتناب کرد.

دوباره، الگوها باید در جایی قرار بگیرند که می خواهید توجه را به خود جلب کنید. جزییاتی مانند چین و چروک ها را باید به مقدار کم استفاده کرد، به خصوص در اطراف شکم و باسن.

لوازم جانبی را هوشمندانه انتخاب کنید

اکسسوری ها می توانند لباس شما را تقویت کنند و در عین حال حواس شما را از مناطق مشکل پرت کنند.

مثلاً یک روسری زیبا یا یک گردنبند بلند، چشم را به سمت بالا به صورت می کشاند. کمربندها باید با دقت انتخاب شوند. یک کمربند نازک می تواند برای کمر امپراتوری معجزه کند، در حالی که یک کمربند پهن می تواند ناحیه شکم را برجسته کند.

به یاد داشته باشید، مد قرار است سرگرم کننده باشد و به شما احساس خوبی بدهد و احساس خوبی داشته باشید. این نکات را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی برای بدن شما بهتر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: