چرا ژاپنی ها صورت خود را 10 دقیقه می شویند؟ | روش 4-2-4 ژاپنی برای جوانسازی پوست

دستیابی به پوستی سالم و شفاف نیاز به زمان دارد، بنابراین ژاپنی ها برای بی عیب و نقص به نظر رسیدن و رهایی از مشکلات پوستی، آیین های مخصوص به خود را ایجاد کرده اند. این تکنیک 10 دقیقه طول می کشد و از 3 مرحله کلیدی برای درخشش چهره شما تشکیل شده است.

کدخبر : 20042
سایت سرگرمی روز :

ما می خواهیم رازهایی را که ژاپنی ها استفاده می کنند با شما در میان بگذاریم.

بسیاری از آسیایی ها روش 4-2-4 برای پاکسازی صورت خود دارند.

روش 4-2-4 یک سیستم خاص است که بر اساس زمان به بخش هایی تقسیم می شود.

– 4 دقیقه با روغن شروع کنید.

– فقط پس از آن کرم پاک کننده می تواند به مدت 2 دقیقه روی پوست بماند.

– و مرحله آخر آبکشی به مدت 4 دقیقه است.

به گفته یک متخصص، اگر از این روش پاکسازی استفاده می کنید، نیازی به شستن صورت خود در صبح نیست، فقط عصرها. به علاوه، لازم نیست هر روز آن را انجام دهید. 4 بار در هفته کافی است.

4 دقیقه اول: فاز روغنی

هدف از فاز روغن بهبود گردش خون با ماساژ پوست به مدت 4 دقیقه است. همچنین لایه بالایی را نرم می کند و به باز کردن منافذ مسدود شده کمک می کند. مهم است که روغن مناسبی را انتخاب کنید که بتواند روی صورت شما بنشیند.

به عنوان مثال روغن جوجوبا جذب پوست شما می شود. اما اگر از روغن کرچک استفاده کنید که به جابجایی مواد راکد کمک می کند، حتی بهتر است.

2 دقیقه دوم: مرحله پاکسازی کرم

پس از ماساژ صورت، کمی پاک کننده روی روغن بمالید. کارشناسان می گویند که پاک کننده های کرم را به انواع فوم یا ژل ترجیح می دهند زیرا پوست را به اندازه ای خشک نمی کنند. صورت خود را به مدت 2 دقیقه با حرکات ملایم تمیز کنید تا آسیبی به صورتتان وارد نشود.

4 دقیقه سوم: مرحله شستشو

۲ دقیقه با آب گرم شروع کنید و ۲ دقیقه دیگر با آب سرد تمام کنید. آب گرم می تواند به شستن چربی اضافی پوست شما و افزایش جریان خون به سطح کمک کند.

آب سرد می تواند به سفت شدن منافذ کمک کند. این تکنیک پوست را آبرسانی می کند، بنابراین صورت شما پس از انجام عمل درخشان به نظر می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: