خودرو | معرفی خودرو | ثبتنام خودرو

میتسوبیشی پاجرو جدید با طراحی شگفت انگیز | معرفی خودرو میتسوبیشی پاجرو با مشخصات فنی

میتسوبیشی قصد بازگرداندن پاجرو را در قالب یک شاسی‌بلند لوکس دارد و حالا در دنیای رندرها می‌توانیم چهرهٔ احتمالی این خودرو را ببینیم

کدخبر : 20077
سایت سرگرمی روز :

شایعاتی در مورد بازگشت میتسوبیشی پاجرو مطرح شده که چندی قبل در پدال به آن پرداختیم. حال یک طراح مستقل، دیدگاه خود از ظاهر احتمالی نسل جدید پاجرو را در قالب رندرهایی ارائه کرده است.

وی با الهام از نسل‌های قبلی پاجرو، برای نسخهٔ جدید این خودرو ظاهری جعبه‌ای شکل را در نظر گرفته است. در جلوی پاجرو چراغ‌های T شکل LED، جلوپنجرهٔ بزرگ و تفسیر ساده‌تری از طراحی موسوم به سپر پویای میتسوبیشی را می‌بینیم.

پروفیل جانبی خودرو با خطوط صاف و تناسبات سنتی یک شاسی‌بلند، ویژگی قابل‌ذکری ندارد اما در عقب چراغ‌هایی مشابه جلو و یک برجستگی روی در صندوق با می‌بینیم که یادآور چرخ زاپاس است.

طراح همچنین برای این خودرو روکش‌های پلاستیکی همرنگ بدنه و دستگیره‌های در مخفی در نظر گرفته شده تا پاجرو را برای خریداران شاسی‌بلندهای لوکس جذاب‌تر کند. این رویکرد تصادفی انتخاب نشده زیرا جدیدترین اطلاعات از ژاپن نشان می‌دهد که نسل جدید پاجرو احتمالاً وارد بخش لوکس بازار خواهد شد.

پاجرو اگر بخواهد به میراث خود وفادار بماند، باید روی شاسی نردبانی ساخته شود و اتحاد رنو-نسیان قطعاً قطعات لازم برای چنین کاری را در اختیار دارد. پاجروی جدید می‌تواند روی پلت‌فرم مشترکی با اینفینیتی QX80 یا نسل آیندهٔ نیسان پاترول ساخته و به رقیبی شایسته برای تویوتا لندکروزر تبدیل شود.

همین موضوع می‌تواند در مورد پیشرانهٔ V6 توئین توربوی اینفینیتی هم صدق کند. بااین‌حال، طبق جدیدترین گزارشات، پاجروی جدید ممکن است از پلت‌فرم یکپارچهٔ CMF-C/D اوت‌لندر استفاده کند و با پیشرانهٔ هیبریدی عرضه شود.

هرچند این موضوع برای طرفداران پاجرو می‌تواند ناراحت‌کننده باشد اما استفاده از چنین ساختاری می‌تواند محتمل‌تر از شاسی نردبانی سنتی باشد خصوصاً اگر میتسوبیشی بخواهد پاجروی جدید را در سراسر جهان عرضه کند. درهرحال، شرکت ژاپنی هنوز زمانی برای معرفی یا عرضهٔ نسل جدید پاجرو اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود این اتفاق در حدود سال ۲۰۲۷ رخ دهد.

 میتسوبیشی پاجرو با وفادار ماندن به میراث خود، بر روی شالوده فریم نردبانی سوار می‌شود. پاجرو جدید احتمالاً در بخش‌های گوناگون با اینفینیتی QX80 یا نیسان پاترول آینده شباهت دارد و رقیبی شایسته برای تویوتا لندکروز J300 است.

با این حال، جدیدترین گزارش‌ها ادعا می‌کنند که پاجرو جدید ممکن است از معماری یکپارچه CMF-C/D میتسوبیشی اوتلندر کوچک‌تر استفاده کند که دارای پیشرانه هیبریدی است. گفتن این موضوع برای ما دردناک است، اما این می‌تواند محتمل‌تر از تولید یک شاسی‌بلند فریم نردبانی قدیمی باشد، به خصوص اگر میتسوبیشی بخواهد پاجرو جدید را در سراسر جهان عرضه کند.

مثل همیشه، باید دید که آیا میتسوبیشی پاجرو شبیه رندرهایی است که در این سال‌ها دیده‌ایم یا خیر. این خودروساز هنوز جدول زمانی برای عرضه آن ارائه نکرده است، اما اگر در حدود سال ۲۰۲۷ در رادارها ظاهر شود، تعجب نخواهیم کرد.

بر اساس شنیده‌های اخیر، این خودرو از کابینی زرق و برق‌دار و پرامکانات با تریم چرمی جذاب، دریچه‌های عمودی تهویه، نمایشگر مرکزی بزرگ و کنترل پنل لمسی سیستم تهویه برخوردار خواهد بود. همچنین شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی و مجموعه‌ای از سیستم‌های پیشرفته کمک‌راننده را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

در زمینه مشخصات فنی هم پیش‌بینی می‌شود Pajero مبتنی بر نسخه به‌روز شده پلتفرم ساخته شود و زیر کاپوت خود نسخه ارتقا یافته پیشرانه پلاگین هیبرید 2.4 لیتری اوتلندر را داشته باشد. این پیشرانه یک موتور بنزین‌سوز به‌همراه یک موتور الکتریکی در هر کدام از محورها را در بر می‌گیرد و روی هم رفته می‌تواند بیش از 382 اسب بخار قدرت تولید کند. البته می‌توان انتظار داشت که پیشرانه پاجرو جدید توانایی تولید قدرت و گشتاور بیشتری را داشته باشد.

در نهایت، به نظر می‌رسد میتسوبیشی برای عرضه نسل بعدی پاجرو در سال ۲۰۲۷ برنامه دارد. این خودرو به‌عنوان یک شاسی بلند بالارده با شاسی بلندهایی نظیر رنجرور اسپرت، لندرور دیفندر، جیپ گرند چروکی، لکسوس GX نسل جدید و بی ام و X7 رقابت خواهد کرد.

 

منبع: پدال
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: