فال حافظ روزانه ۱۷ مرداد ماه | هر که شد محرم دل در حرم یار بماند

فال حافظ، هرچند کوتاه و مختصر، همیشه برای دوستدارانش پیام‌های معنوی و الهام‌بخشی دارد. فال حافظ خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 20322
سایت سرگرمی روز :

حافظ، یکی از آیینه‌های باستانی ادبیات ایرانی است که به ما امکان می‌دهد تا در هر لحظه از زندگی خود، با تفکر و تأمل در شعرهایش، راهنمایی و پاسخ‌هایی برای سوالات و مشکلاتمان پیدا کنیم. این ابیات شاعرانه، با زبانی زیبا و عمیق، به ما کمک می‌کنند تا با خودمان و با دنیای پیرامونمان در ارتباط عمیق‌تری قرار بگیریم. امیدوارم که در این سفر به دنیای شعر و فال حافظ، لحظات شادی و آرامش را تجربه کنید و به پاسخ‌هایی برای سوالات و دغدغه‌های خود دست یابید. در ادامه فال حافظ هر ماه را در سایت سرگرمی روز بخوانید:

فال حافظ متولدین فروردین

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست  
باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست  
از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است  
غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست  

تفسیر: متولدین فروردین، در این ماه به یاد داشته باشید که ارزش‌های واقعی در ارتباطات و محبت با دیگران نهفته است. دنیا و مادیات نمی‌توانند شما را به رضایت واقعی برسانند. به دنبال لذت‌های معنوی و ارتباطات عمیق باشید و به دوستان و عزیزانتان بیشتر اهمیت بدهید. هدف اصلی در زندگی باید محبت و صداقت باشد، نه مادیات و دنیا.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود  
بنوش جام صبوحی به یاد لاله و سرو  
طبیب عشق منم باده ده که این معجون  
فراغت آرد و اندیشه ملال ببرد  

تفسیر: متولدین اردیبهشت، این ماه برای شما پر از شادی و لذت خواهد بود. همچون گل‌هایی که در چمن شکفته‌اند، شما نیز با نوشیدن جام شادی، لذت و سرور را به زندگی خود بیاورید. باده صبوحی می‌تواند تمام اندوه‌ها و غم‌ها را از دل شما ببرد و شما را به آرامش و فراغت برساند. از لحظات خوشی که در این ماه برایتان پیش می‌آید، بهره‌مند شوید و به خودتان اجازه دهید که لذت ببرید.

فال حافظ متولدین خرداد

ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی  
وان گه برو که رستی از نیستی و هستی  
با ضعف و ناتوانی همچون نسیم خوش باش  
بیماری اندرین ره بهتر ز تندرستی  

تفسیر: متولدین خرداد، در این ماه عشق و مستی را در دل خود زنده نگه دارید. عشق و مستی شما را از نگرانی‌های بیهوده و دلبستگی‌های دنیا رها خواهد کرد. حتی اگر در ضعف و ناتوانی هستید، همچون نسیم خوش رفتار کنید و به خودتان اجازه دهید که از زندگی لذت ببرید. در این مسیر، گاهی ضعف و ناتوانی می‌تواند بهتر از تندرستی و قدرت باشد، زیرا شما را به سمت عشق و آرامش هدایت می‌کند.

فال حافظ متولدین تیر

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت  
به قصد جان من زار ناتوان انداخت  
نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود  
زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت  

تفسیر: متولدین تیر، در این ماه ممکن است دل شما به واسطه عشق و علاقه به کسی به لرزه بیفتد. ابروی زیبای یار می‌تواند شما را به دنیای عشق و علاقه ببرد و شما را در مسیر محبت قرار دهد. در این ماه، زمانه به شما نشان خواهد داد که محبت و عشق چقدر ارزشمند است. به یاد داشته باشید که عشق و محبت همیشه بر دو عالم اثر می‌گذارد و شما را به سوی آرامش و خوشبختی هدایت می‌کند.

فال حافظ متولدین مرداد

آن یار کز او خانه ما جای پری بود  
سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود  
دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش  
بیچاره ندانست که یارش سفری بود  

تفسیر: متولدین مرداد، در این ماه به یاد داشته باشید که کسی که دل به او بسته‌اید، شاید دور از دسترس باشد. یاری که خانه شما را پر از نور و شادی می‌کند، ممکن است به سفر رفته باشد و شما از حضور او بی‌بهره باشید. اما به یاد داشته باشید که عشق و یاد او همیشه در دل شما باقی می‌ماند و می‌تواند شما را به سوی روشنایی و امید هدایت کند. از یاد یار و عشق او غافل نشوید و با امید به آینده پیش بروید.

فال حافظ متولدین شهریور

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند  
و آن که این کار ندانست در انکار بماند  
اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن  
شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند  

تفسیر: متولدین شهریور، در این ماه به یاد داشته باشید که کسانی که محرم دل شما هستند، همیشه در دل و جان شما باقی خواهند ماند. اما کسانی که نتوانسته‌اند به دل شما راه یابند، در انکار و دوری باقی می‌مانند. اگر دل شما از پرده برون رفت و عشق و محبت خود را نشان داد، از آن نگران نباشید. شکر خداوند که دل شما از پرده پندار بیرون آمده و حقیقت را نشان داده است. از عشق و محبت خود به دیگران خجالت نکشید و با دل باز به زندگی ادامه دهید.

فال حافظ متولدین مهر

ساقیا برخیز و درده جام را  
خاک بر سر کن غم ایام را  
ساعتی میزان آنی مدتی  
خاک شو آن گه ببینی کام را  

تفسیر: متولدین مهر، در این ماه از اندوه و غم‌های گذشته رهایی پیدا کنید. با نوشیدن جام شادی و لذت بردن از لحظات، به زندگی رنگ و بوی تازه‌ای ببخشید. زندگی کوتاه است، پس از هر لحظه‌ای که دارید استفاده کنید و غم و اندوه را به دست فراموشی بسپارید. با رها کردن نگرانی‌ها و اندوه‌ها، شادی و خوشبختی به سوی شما خواهد آمد.

فال حافظ متولدین آبان

آن پیک نامور که رسید از دیار دوست  
آورد حرز جان ز خط مشکبار دوست  
خوش می‌دهد نشان جلال و جمال یار  
خوش می‌کند حکایت عز و وقار دوست  

تفسیر: متولدین آبان، در این ماه خبری خوش از دوست و یاری که از دیار دور آمده است به شما خواهد رسید. این خبر می‌تواند دل شما را شاد کند و احساس خوبی در شما ایجاد کند. این پیک خوش خبر نشان از جلال و جمال یار دارد و به شما حکایتی از عزت و وقار او می‌دهد. به استقبال این خبر خوش بروید و از لحظات شادی که به شما هدیه می‌دهد، بهره‌مند شوید.

فال حافظ متولدین آذر

صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را  
که سر به کوه و بیابان تو داده‌ای ما را  
شکرفروش که عمرش دراز باد چرا  
تفرقه می‌فکند طرهٔ مشک‌سا را  

تفسیر: متولدین آذر، در این ماه از نسیم لطف و محبت برخوردار خواهید شد. یار زیبا و دلربای شما، دلتان را به سوی کوه و بیابان عشق برده است. در این مسیر، حتی اگر از هم جدا باشید، باز هم عشق و محبت یار به شما آرامش می‌بخشد. به یاد داشته باشید که محبت و عشق همواره پیوندهای قوی‌تری ایجاد می‌کند و شما را به سوی خوشبختی هدایت می‌کند.

فال حافظ متولدین دی

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد  
هلال عید به دور قدح اشارت کرد  
ثواب روزه و حج قبول آن کس برد  
که خاک میکده عشق را زیارت کرد  

تفسیر: متولدین دی، در این ماه به سوی شادی و سرور دعوت شده‌اید. همچون هلال عید که به دور قدح اشاره می‌کند، شما نیز از غم و اندوه فاصله بگیرید و به سمت لذت و خوشی بروید. ثواب و پاداش واقعی از آن کسانی است که عشق و محبت را در دل خود جای داده‌اند و به زیارت میکده عشق می‌روند. به دنبال عشق و محبت باشید و از لحظات خوشی که برایتان پیش می‌آید، بهره‌مند شوید.

فال حافظ متولدین بهمن

آن یار کز او خانه ما جای پری بود  
سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود  
دل گفت فروکش کنم این شهر به بویش  
بیچاره ندانست که یارش سفری بود  

تفسیر: متولدین بهمن، در این ماه دل شما به یاد یاری خواهد بود که خانه دل شما را پر از نور و شادی می‌کرد. شاید او اکنون در سفری باشد و شما از حضور او بی‌بهره باشید، اما یاد و عشق او همیشه در دل شما باقی می‌ماند. این عشق می‌تواند به شما امید و انگیزه بدهد. از یاد یار و عشق او غافل نشوید و با امید به آینده پیش بروید.

فال حافظ متولدین اسفند

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند  
وآن که این کار ندانست در انکار بماند  
اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن  
شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند  

تفسیر: متولدین اسفند، در این ماه به یاد داشته باشید که کسانی که محرم دل شما هستند، همیشه در دل و جان شما باقی خواهند ماند. کسانی که نتوانسته‌اند به دل شما راه یابند، در انکار و دوری باقی می‌مانند. اگر دل شما از پرده برون رفت و عشق و محبت خود را نشان داد، از آن نگران نباشید. شکر خداوند که دل شما از پرده پندار بیرون آمده و حقیقت را نشان داده است. از عشق و محبت خود به دیگران خجالت نکشید و با دل باز به زندگی ادامه دهید.

***امیدوارم این فال حافظ و تفسیرها برای شما مفید و الهام‌بخش باشند و به شما در مسیر عشق و زندگی کمک کنند**

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: