وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

دریافت وام 10تا 200 میلیونی به همه با شرایط آسان کلید خورد | وام بدون سود با اقساط خیلی کم و بازپرداخت 60 ماهه

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک گردشگری می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

کدخبر : 20385
سایت سرگرمی روز :

شرکت‌ها و سازمان‌های که مایل به استفاده از وام زی کارت هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک گردشگری هستند باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضمانت تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که زی کارت در قالب بن کارت ارائه می‌شود و تنها اشخاص متقاضی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا افرادی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد که 40 درصد حقوق آن‌ها، اقساط تسهیلات را پوشش بدهد.

با توجه به حداکثر مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

بانک گردشگری تسهیلات زی کارت را به منظور ارائه خدمات ویژه به کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها و تسهیل شرایط خرید اقلام م مایحتاج ضروری و روزانه آن‌ها تبیین کرده است. سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد بانک گردشگری باید توجه داشته باشند که ضمانت بازپرداخت تسهیلات برعهده آن‌ها است و در صورت معوق شدن اقساط، پرداخت این معوقات و وجه التزام به بانک ضروری خواهد بود.

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک گردشگری تحت عنوان طرح پارسا به سپرده‌گذاران در این بانک با معدل حساب مناسب تعلق می‌گیرد.

بانک گردشگری در طرح تسهیلاتی جدید خود با نام «پارسا»تا سقف 300 میلیون تومان و با کارمزد دو و چهار درصد وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند. این طرح به اشخاصی تعلق می‌گیرد که به بانک گردشگری بدهکار نباشند و اسمشان در لیست سیاه بانک مرکزی وجود نداشته باشد.

متقاضیان دریافت وام پیام بانک گردشگری، ابتدا باید یک حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک گردشگری افتتاح کنند و مبلغی را در حساب خود سپرده‌گذاری کنند. دوره معدل‌گیری از سپرده در این طرح بانک گردشگری بین دو تا 12 ماه است. البته مبلغ سپرده در بانک مسدود نمی‌شود و وام‌گیرنده مجاز به ایجاد تغییر در مبلغ آن است.

سقف مبلغ وام نیز به نسبت میانگین سپرده متغیر است. بانک گردشگری ضریب این وام را 300 درصد اعلام کرده است. یعنی اگر معدل حساب شخصی 100 میلیون تومان باشد، می‌تواند 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه از بانک گردشگری دریافت کند.

همچنین متقاضی باید با ارائه ضامن رسمی و نداشتن چک برگشتی یا بدهکاری به بانک، اطمینان‌های لازم را ارائه دهد تا در لیست مشمولان دریافت وام طرح پارسا قرار گیرد.

با احتساب سقف وام به رقم 300 میلیون تومان، کارمزد چهار درصدی و مدت زمان حداکثر 60 ماهه، وام‌گیرنده باید در هر قسط ماهانه مبلغ پنج میلیون و 200 هزارتومان به بانک پرداخت کند. مجموع رقم اقساط نیز در اتمام مدت بازپرداخت، به 312 میلیون تومان می‌رسد.

علاوه بر کارمزد، از دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک می‌توان به 100 هزارتومان بابت هزینه‌های جانبی که شامل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی می‌شود، اشاره کرد.

بانک گردشگری گذشته از ارائه تسهیلات متناسب با گردشگری، در زمینه‌های دیگر نیز طرح‌های تسهیلاتی تدارک دیده است. یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک گردشگری «کارما» نام دارد که مبلغ آن نسبت به میزان سپرده گذاری حداکثر 40 درصد خواهد بود.

تسهیلات طرح کارما بنابر معدل و میانگین حساب حقوقی خود به پرسنل و کارمندان مجموعه طرف حساب بانک گردشگری تعلق می‌گیرد. ارائه این تسهیلات از سه طریق انجام می‌شود. اول اینکه امکان اعطای این تسهیلات به میزان مشخص از حقوق و مزایایی ثابت کارمند مجموعه‌های طرف حساب بانک گردشگری و مبلغ بازپرداختش از محل حقوق ماه‌های آن وام گیرنده وجود دارد.

دوم امکان اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت برحسب گردش حساب قرض الحسنه یا کوتاه مدت مجموعه از طریق شرکت است.

روش سوم نیز اعطای تسهیلات این طرح از منابع قرض الحسنه ویژه شرکت نزد بانک است که در این روش مجموعه باید در حساب قرض الحسنه خود موجودی داشته باشند و با معرفی متقاضیان واجد شرایط، از بانک برای پرداخت تسهیلات مذکور به شخص معرفی شده، درخواست کنند.

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. به وام این طرح سود 23 درصدی تعلق می‌گیرد.

بانک گردشگری برای تنوع سبد محصولات و حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «پارسا» تدارک دیده که از طریق آن وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

 افرادی که مشتری بانک گردشگری هستند برای دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه باید سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند و به اندازه حداقل چهار ماه و حداکثر 12 ماه میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کرده باشند. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید به فکر ضامن رسمی برای ضمانت آن باشند.

این تسهیلات قرض الحسنه بوده و بنابراین نرخ بهره ندارد اما به آن کارمزد دو تا چهار درصدی تعلق می‌گیرد. بانک با توجه به شرایط وام گیرندگان، مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات را مشخص خواهد کرد اما مدت زمان پرداخت اصل پول از 36 ماه فراتر نخواهد رفت.

با توجه به شرایط اعلام شده، میزان هر قسط برای وام گیرنده 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان خواهد رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: