وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

دریافت وام فوری 300 میلیونی با اقساط کم برای همه | دریافت وام فوری تنها در ۳ ساعت

بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات متنوع در حوزه تامین مالی ارزان قیمت و نیازهای مالی خانوار طرح اعتبار ملی را تهیه و ارائه کرده است.

کدخبر : 20416
سایت سرگرمی روز :

در این طرح شرایط بنحوی طراحی شده است که اقشار مختلف بتوانند به‌صورت غیر حضوری و بر بستر سامانه بام افتتاح حساب کنند و به سهولت با امتیاز حساب افتتاح شده اقدام به دریافت تسهیلات کنند.

این طرح بر اساس کارکرد میانگین حساب و بدون نیاز به چک، سفته و گواهی کسر از حقوق برای تمامی رتبه های اعتباری مشتریان قابلیت دریافت دارد.

طرح جدید تسهیلاتی بانک ملی ایران تحت عنوان  اعتبار ملی در طبقه تسهیلات مرابحه غیر دولتی با نرخ ۱۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماه قرار دارد و پس از احراز شرایط در کمتر از ۳ ساعت تسهیلات به حساب متقاضی واریز می شود.

متقاضیان اخذ وام در طرح اعتبار ملی سه ماه بعد از افتتاح حساب در صورتیکه از نظر کارکرد میانگین حساب حائز شرایط باشند پس از گذشت حداقل سه ماه و حداکثر ۱۸ ماه امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت و پس از گذشت ۶ ماه از حداکثر زمان اعلام شده باید نسبت به تعیین تکلیف امتیازات اخذ شده اقدام نمایند.

روش دریافت وام

۱- داشتن حساب فعال در بانک ملی یکی از شرایط اولیه برای دریافت وام اعتباری است.

۲- ارائه کارت ملی، شناسنامه و سایر مدارک هویتی معتبر الزامی است.

۳- ارائه فیش حقوقی، جواز کسب یا سایر مدارک دال بر درآمد برای اثبات توانایی بازپرداخت وام ضروری است.

۴- در برخی موارد، ارائه ضامن معتبر نیز مورد نیاز است.

۵- داشتن رتبه اعتباری خوب در سیستم‌های اعتبارسنجی بانک مرکزی به افزایش شانس دریافت وام کمک می‌کند.

گفتنی است که تمامی مراحل افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات این طرح از طریق سامانه بام بانک ملی انجام می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام

کارت ملی

شناسنامه

فیش حقوقی یا مدرک درآمد

گواهی اشتغال به کار

سند ملک یا خودرو (در صورت ارائه به عنوان ضمانت)

چک صیادی

مشتریان بانک ملی که مایل به دریافت وام هستند، امکان استفاده از طرح تسهیلاتی 500 میلیون تومانی «اعتبار ملی» را دارند. متقاضیان این وام 500 میلیون تومانی بدون ضامن، باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.

افرادی که به دریافت وام 500 میلیون تومانی اعتبار ملی تمایل دارند، نیازمند ایجاد میانگین حساب حداقل سه یا حداکثر 18 ماهه هستند.

سود این تسهیلات 14 درصد اعلام شده و بدون ضامن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. تنها ضمانت اصلی برای دریافت این مبلغ وام اعتبارسنجی است. پس از دریافت وام، اقساط آن باید طی 36 ماه تسویه شود.

طبق اعلام قبلی بانک ملی، متقاضیان می‌توانند به جای دریافت این وام به صورت نقدی و یکجا، اعتبار دریافت کرده و با آن از فروشگاه‌های مختلف خرید داشته باشند. لازم به ذکر است که امکان درخواست این مبلغ وام و انجام فرآیند دریافت آن بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق مراجعه به سامانه بام وجود دارد.

علاوه بر اعتبارسنجی، مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام ارائه کارت ملی، شناسنامه، فیش حقوقی یا مدرک درآمد- به منظور اثبات توانایی بازپرداخت اقساط-، گواهی اشتغال به کار و چک صیادی است.

بعد از دریافت این مبلغ وام، به صورت نقدی یا به شکل کارت اعتباری، با شرایط ذکرشده، باید هر ماه 17 میلیون و 88 هزار و 815 تومان قسط به بانک پرداخت شود. کل سود وام 115 میلیون و 197 هزار و 336 تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 615 میلیون و 247 هزار و 336 تومان می‌رسد.

بانک ملی ایران طرح تسهیلاتی جدیدی به نام «مهربانی» را تبیین کرده که در آن متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. کارمزد این وام دو تا چهار درصد بوده و این مبلغ تسهیلات براساس میانگین کارکرد یک تا 12 ماهه به متقاضیان تعلق می‌گیرد.

وام طرح مهربانی به آن دسته از متقاضیانی پرداخت می‌شود که حداقل یک ضامن واجد شرایط داشته باشند. این تسهیلات به هیچ چک، سفته و گواهی کسر از حقوق احتیاجی ندارد. در صورتی که پرونده متقاضی کامل شود، تنها بعد از چهار ساعت وام به حساب وی واریز خواهد شد. افراد بعد از دریافت تسهیلات حداکثر تا 60 ماه امکان پرداخت اقساط آن را دارند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که تمامی اشخاص حقوقی، اعم از شرکت‌ها و سازمان‌ها، نیز با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی امکان درخواست این تسهیلات را دارند. این دسته با معرفی کارکنان خود به بانک ملی، امتیاز کسب شده برای دریافت این وام را به آن‌ها انتقال می‌دهند تا با احراز امتیاز، شرایط دریافت وام را پیدا کنند.

ضمنا امکان افتتاح حساب مورد نظر برای دریافت تسهیلات مذکور هم برای اشخاص حقیقی هم حقوقی به صورت غیرحضوری در سامانه بام وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: