فال قهوه | فال قهوه روز

فال قهوه 20 مرداد ماه | فال قهوه امروزتان چه راز شگفت‌انگیزی را برایتان آشکار می‌کند؟

فال قهوه دقیق از پیشگویی برای فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 20450
سایت سرگرمی روز :

فال قهوه یک روش پیشگویی است که با استفاده از نتایج و الگوهایی که بر روی لبه فنجان قهوه به وجود می آید، انجام میشود. فال قهوه یکی از رسم های قدیمی و محبوب در فرهنگ های مختلف جهان است. در ادامه ما سعی کرده ایم در سایت سرگرمی روز دقیق ترین فال قهوه برای پیشگویی فردای شما را قرار داده ایم.

 فال قهوه روزانه متولد فروردین

خرس : دشمن بدطینت، احمق و تند خو - از این خصلتها دوری کنید - تکیه گاه - یاور- متکی به کسی یا چیزی

V (انگلیسی) : پیروزی و موفقیت

دست در دست بودن یک زن و مرد : ازدواج - مشارکت

چکش : موفقیت در مشکلات - در مشکلات زندگی پیروز و موفق می شوید نگران نباشید.

سد : موانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده

دست : دوستی و مهربانی، آن را با مهربانی بپذیرید - توانمندی در عمل - قدرت

فال قهوه روزانه متولد اردیبهشت

دهان : سخنان نیکو و سودمند شنیدن - دلالت بر خوشی زندگی است - گفتگو – بازگو شدن ناگفته ها

در : کار با ادارات دولتی - کار اداری

انسان در حال سجده : شکرانه اجابت دعا – دعا برای برآورده شدن حاجتی

ابر : خداوند به شما علم و حکمت عطا می فرماید و مردم از علمتان بهره مند خواهند شد - ممکن است مشکلاتی در کارتان پیش بیاید

خروس : نشانگر شهوت و غرور است - نوید و مژده - کاری خیر

چتر : احتمالا از طرف همسر یا نامزدتان مورد غضب قرار میگیرید ولی تصمیم آنی نگیرید - به محافظت و ایمنی در برابر مشکلات اشاره دارد.

پنجره باز : یک گرفتاری، اما با عاقبت خوش

فال قهوه روزانه متولد خرداد

سکه : رهائی از فقر و بدبختی - نجات پیدا کردن از قرض و بدهی - خوش شانسی

هوا پیما : مسافرت طولانی و دلپذیری خواهید داشت - نشانگر راه سریعی است به هدف - سفری ناگهانی - رو به راه شدن کارها - راه دور - خبر از مسافر

دیگ : صاحب خانه - کدبانوی خانه - خدمتگذار به افراد نیازمند و تهیدست.

خط کج : دوستی های ساختگی و ظاهری - دو رویی - فریب

پرچم : ممکن است مشکلاتی در راه باشد. از صحنه خارج نشوید تا به نتیجه برسید.

جاده : به اهداف و مقاصدتان میرسید و حاجت تان بر آورده خواهد شد.

فال قهوه روزانه متولد تیر

چغندر : دچار یک گرفتاری می شوید ولی زود بر طرف خواهد شد.

کژدم : دشمن ضعیف - تحمل دردسر و ناراحتی از طرف یک دشمن نادان شما را غمگین میکند.

صندلی : محبت و دلگرمی - از طرف دوستان به شما محبت میشود و هدیه گرانبهایی دریافت خواهید کرد - بهتر شدن کارها از هر نظر - ارتقا در کار – ریاست

اژدها : با بزرگان و صاحب منصبان و یا با افراد صاحب جاه و مقام ارتباط حاصل میکنید - دشمنی – خشم – کینه قدیمی – احتیاط – هشدار

قو : سمبل وقار، دوستی، ایمان، - به یک زندگی آرام و بی دغدغه رسیدن - ازدواج با عشق – متانت در رفتار

پر : تن پروری - زندگی در ناز و نعمت شما را تن پرور بار آورده است.

فال قهوه روزانه متولد مرداد

نقش شکل گرفته در فنجان: بوقلمون

بوقلمون به طور کلی نماد ثروت، رونق اقتصادی و سود و منفعت است. دیدن بوقلمون در فال قهوه از یک حمایت مالی یا موفقیت در آینده نزدیک خبر می‌دهد. اگر به تازگی پروژه ای را شروع کرده یا سرمایه گذاری انجام داده اید در آن موفق خواهید شد. همچنین نقش بوقلمون نماد اعتماد به نفس، غرور و افتخار است و دیدن آن در فنجان قهوه ، موفقیت های معنوی و اخلاقی نیز تعبیر می‌شود. اگر بوقلمون در فنجان قهوه در حال پرواز و با بال های باز کرده بود نشان دهنده این است که به زودی به شهرت و خوشنامی می‌رسید. شکل بوقلمون در انتهای فنجان نیاز شما به حمایت مادی یا معنوی از طرف خانواده و آشنایان را نشان می‌دهد.

فال قهوه روزانه متولد شهریور

نقش شکل گرفته در فنجان: تفنگ و اسلحه

دیدن اسلحه در فال قهوه می‌تواند به این معنا باشد که شما به دلیل داشتن احساساتی همچون عصبانیت و ستیزه جویی، می‌ترسید که قدرت و کنترل خود را در زندگی از دست بدهید. این وضعیت می‌تواند توسط دشمنان دوست نما ایجاد شده باشد.

فال قهوه روزانه متولد مهر

نقش شکل گرفته در فنجان: خرگوش

در فرهنگ چینی، خرگوش به ماه و بخت و اقبال خوب مرتبط است و تصور می‌شود کسانی که تحت نماد خرگوش به دنیا بیایند، زیباشناس و هنرمند خواهند بود. هرچند در آمریکای شمالی، خرگوش نمادی از ترس و وحشت است. خرگوش به عنوان موجودی ترسیده، ترسو و خجالتی شناخته می‌شود. با ترکیب این معانی با هم می‌توان گفت که خرگوش در فال قهوه بدان معناست که شما ترسیده، خجالتی و کمرو هستید که با این حال خوشبختی و شانس خوب همیشه بر سر راه شما قرار می‌گیرد.  

فال قهوه روزانه متولد آبان

نقش شکل گرفته در فنجان: شمشیر

شمشیر نمادی از قدرت، اقتدار، توانایی، حمایت، حفاظت و شجاعت است. از این رو، دیدن شمشیر در فال قهوه بدین معناست که شما به خاطر توانایی و شجاعتی که از خود نشان داده اید، اکنون دارای قدرت و اقتدار هستید و در نتیجه می‌توانید از اطرافیان خود محافظت کنید.

فال قهوه روزانه متولد آذر

نقش شکل گرفته در فنجان: گوی

 گوی نمادی از پذیرش، برابری، همبستگی و هماهنگی است. از این رو، دیدن گوی در فال قهوه بدین معناست که شما با تمام دوستان خود رفتاری مشابه و برابر دارید. شما برای آن‌ها فخرفروشی نکرده و به دیده تحقیر به آن‌ها نگاه نمی‌کنید.

فال قهوه روزانه متولد دی

نقش شکل گرفته در فنجان: افتادن اسم

افتادن اسم در فال قهوه، نشانه‌ای از نقش صاحب نام در زندگی شماست. حتما لازم نیست که اسم کامل را ببینید. گاهی حروف اول اسم نیز به منزله‌ی اسم شخص مورد نظر است. تعبیر اسم‌ها کاملا بستگی به نمادهای اطراف آن‌ها دارد. برای مثال، اگر نام شخصی در کنار نقش مار افتاد، از آنجا که تعبیر مار در فال قهوه گواه از دلشوره و نگرانی است، می‌تواند به معنای این باشد که از سوی صاحب نام گزند و دشمنی به شما می‌رسد و شما باید مراقب آن شخص باشید.

فال قهوه روزانه متولد بهمن

نقش شکل گرفته در فنجان: روباه

روباه بیانگر موفقیت در تجارت است. این حیوان نماد نیاز به حیله گری و گریز از ذهن است. اگر تصویر روباه کلفت یا نزدیک به نشانه‌های بیماری در فنجان بود، پیشنهاد می‌شود نسبت به فردی که در اطرافتان دارای انحراف است احتیاط کنید. تصویر روباه در فنجان هشداری برای دوری از موقعیت‌های مشکوک دور و برتان است. شدیدا مراقب انسان‌های حسود و منحرف نزدیکتان باشید. آن‌ها قصد صدمه زدن و تخریب اعتبار شما را دارند.  روباه حیوانی بسیار متمرکز است. او همواره در تلاش است تا بدون خطا طعمه‌اش را شکار کند. نماد روباه ما را تشویق می‌کند که فراتر از مرزهای خود بیندیشیم و از طبیعت خلاق خود به روش‌های هوشمندانه استفاده کنیم. روباه به ما می‌گوید از راه های مختلف به مشکلات نزدیک شویم. این تصویر روباه در فنجان یک یادآوری است برای استفاده کامل از پتانسیل بالقوه. علاوه بر همه این موارد، روباه ما را راهنمایی می‌کند تا از موضوعات پنهان آگاه باشیم. از نگاهی دیگر شما سعی می کنید در مقابل افراد خاصی باهوش باشید.  روباه می‌تواند نماد افرادی باشد که در زندگی دیگران دخالت می کنند. نماد روباه به شما هشدار می دهد که در برابر تغییرات زندگی انگیزه داشته باشید. روح شما نیاز به استراحت دارد و باید به خود این اجازه را بدهید. شما باید خودتان را از شر مشکلات رها کنید و توانایی خود را برای رسیدن به موفقیت به کار گیرید.

فال قهوه روزانه متولد اسفند

نقش شکل گرفته در فنجان: سیب

سیب نشان‌دهنده سلامتی است و مشخص شدن علامت سیب در فنجان قهوه شما یک علامت مثبت محسوب می‌شود. ظهور شکل سیب در فال قهوه به شما می‌گوید که شما در آینده زندگی شاد و رضایت بخشی خواهید داشت. سیب نشانه سلامتی، شادی و نشاط است که نوید می‌دهد رؤیاهای عاشقانه برایتان محقق خواهند شد. دیدن بیش از یک سیب در فال قهوه نشان می‌دهد که باید روی تفریح تمرکز کنید و برای تعطیلات در خارج از کشور برنامه‌ریزی کنید یا شروع به فکر کردن در مورد مسائل مهم زندگی خود کنید. با دیدن سیب در فال قهوه مشخص می‌شود که شما زندگی طولانی در پیش دارید، بنابراین مهم است که از زندگی خود لذت ببرید. علاوه بر این، شما باید درس‌های مهم مثبت و ارزشمند زندگی را بیاموزید. همیشه با دیدن سیب در فال قهوه بر اقدام جهت دستاوردهای خلاقانه یا هنری تأکید می‌شود. دیدن میوه‌های بیشتر در کنار سیب، مانند دیدن موز در فال قهوه، حتی نشانه‌ای بهتر برای فال شما محسوب می‌شود. به‌طور خلاصه، سیبی که در فنجان فال قهوه شما ظاهر می‌شود، یک نشانه عالی تلقی خواهد شد. بااین‌حال، مهم است که از خود در برابر وسوسه‌های احتمالی محافظت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: