وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

وام فوری 400 میلیون تومانی بدون کارمزد با شرایط استثنایی | وام قرض الحسنه با بازپرداخت 5 ساله برای همه

یکی از وام‌هایی که متقاضی زیادی دارد، وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت است. این وام بدون سود و با کارمزد دو درصدی مخصوص افرادی است که در یکی از شعب بانک رسالت سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

کدخبر : 20489
سایت سرگرمی روز :

 افرادی که به دریافت وام 400 میلیون تومانی بانک رسالت تمایل دارند باید گذشته از افتتاح سپرده قرض الحسنه حداقل به میزان سه ماه و حداکثر شش ماه میانگین حساب داشته باشند.

در صورتی که فرد مدت شش ماه میانگین حساب ایجاد کرده باشد، مدت زمان بازپرداخت اقساط برای وی 12 ماه خواهد بود. اگر مدت میانگین حساب از شش ماه فراتر برود، امتیاز ویژه امکان بازپرداخت تسهیلات بیشتر از 12 ماه به وام گیرنده تعلق خواهد گرفت. این وام به ضامن رسمی نیازی ندارد و با ارائه سفته هم امکانپذیر است.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت شش ماهه، میزان هر قسط 7 میلیون و 272 هزار و 727 تومان است. کل سود تسهیلات به 24 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 424 میلیون تومان خواهد بود.

بانک قرض الحسنه رسالت قصد دارد براساس تفاهم نامه‌ای که با سازمان بهزیستی کشور امضا کرده، به مادریاران و معلول یاران وام 30 میلیون تومانی پرداخت کند.

تفاهم نامه منعقده بین این مجموعه و سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه خدمات به مادریاران، معلول یاران، مربیان مراکز شبه خانواده و مرکزهای شبانه روزی توانبخشی تبیین شده است.

به گفته محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، جامعه بهزیستی این امکان را دارد از طریق اینترنت و بدون محدودیت مکانی و زمانی برای دریافت این وام درخواست بدهد. در واقع معرفی شدگان از سوی سازمان بهزیستی این امکان را دارند به صورت 100 درصدی وام خود را غیرحضوری دریافت کنند.

مدیریت بانک رسالت به دنبال آن است که همین کارمزد روی تسهیلات را حذف کند و وام بدون کارمزد به متقاضیان بپردازد. اخیرا حسین‌زاده اعلام کرده که پرداخت وام بدون کارمزد به زودی عملی خواهد شد.

به گفته مدیرعامل بانک رسالت، این مورد براساس مصوبه فقهی بانک مرکزی اجرایی می‌شود. این مقام مسئول بیان کرد با حذف کارمزدها، حتما درآمدهای بانک کاهش پیدا خواهد کرد. اما با توجه به هدف اصلی شکل گیری بانک قرض الحسنه رسالت و سود محور نبودن آن به نظر هیچ مشکلی در تامین هزینه‌های جاری بانک به وجود نخواهد آمد.

طبق اهداف تعریف شده برای بانک رسالت، این مجموعه با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش پرداخت تسهیلات به سپرده گذاران و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک خصوصی انواع وام‌های تکلیفی و تسهیلات دیگر را به مشتریان خود پرداخت می‌کند.

مشتریان بانک رسالت که مایل به دریافت 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حتما سپرده قرض الحسنه داشته باشند. در صورت افتتاح حساب امکان درخواست این تسهیلات وجود دارد.

آن دسته از مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید ضمن افتتاح حساب حداقل سه ماه از مدت زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. لازم به ذکر است در صورتی که فردی بعد از طی مراحل و فرآیند دریافت تسهیلات، امکان دریافت آن را نداشته باشد، امکان انتقال این مبلغ وام را به وابستگان درجه یک خود دارد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن دو درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات با توجه به معدل حساب متقاضیان تعیین می‌شود اما حداکثر آن به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد دو درصدی و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 6363 هزار و 364 تومان است. کل سود تسهیلات، 24 میلیون تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 224 میلیون تومان خواهد بود.

 

منبع: کاماپرس
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: