وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

پرداخت وام قرض الحسنه 50 تا 300 میلیونی به همه سرپرستان خانوار | وام بدون ضامن و بدون سود با اقساط 36 ماهه

طرح «احسان» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک کشاورزی است که در قالب آن وام بدون هیچ سودی، به مشتریان پرداخت می‌شود. مشتریان بانک کشاورزی تا سقف 300 میلیون تومان در قالب این طرح وام دریافت می‌کنند.

کدخبر : 20638
سایت سرگرمی روز :

 مقدمه اصلی برای دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک کشاورزی، افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک کشاورزی و سپرده گذاری در آن است.

به منظور درخواست این تسهیلات باید حداقل مدت یک ماه و حداکثر 12 ماه از مدت زمان سپرده گذاری گذشته باشد. سپس متقاضی باید یک ضامن رسمی یا دارای گواهی کسر از حقوق را به عنوان ضمانت این تسهیلات به بانک معرفی کند. پرداخت هزینه جانبی توسط متقاضی به منظور تشکیل پرونده این وام و اعتبارسنجی نیز ضروری است.

میزان کارمزد معین شده برای تسهیلات طرح احسان 4 درصد اعلام شده است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. با در نظر گرفتن شرایط بازپرداخت وام، اعم از نرخ کارمزد، مدت زمان اقساط و مبلغ، میزان هر قسط 9 میلیون و 90 هزار تومان خواهد بود. در پایان بازپرداخت اقساط، وام گیرنده با احتساب سود و اصل مبلغ وام جمعا 324 میلیون تومان پرداخت می‌کند.

بانک کشاورزی به گندمکاران کشور که در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی دارند، در صورت درخواستشان وامی در قالب طرح «بسته گندم» ارائه می‌دهد. مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد.

گندمکارانی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی تمایل دارند باید دست کم سه ماه و حداکثر 12 ماه خواب سپرده داشته باشند. طی مدت خواب سپرده روی آن سود پنج درصدی واقع می‌شود. ضمانت اصلی برای به دست آوردن این وام، ارائه ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی است.

سود این وام 17 درصد است که نسبت به دیگر تسهیلات چندان بالا نیست. گندمکاران بعد از دریافت این وام بین سه تا 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات با توجه به مدت میانگین حساب و ضریب برابری تسهیلات تعیین می‌شود و حداکثر به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان است و جمع رقم وام و سود آن 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

مشتریان بانک کشاورزی با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین مناسب در یکی از شعب این مجموعه می‌توانند برای وام 50 میلیون تومانی طرح «باران» درخواست بدهند. این تسهیلات به صورت نقدی نیست و در قالب کارت اعتباری به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

طرح باران مناسب افرادی است که با حساب خود مدام در حال واریز و برداشت پول هستند، زیرا هم امکان استفاده از حساب خود را دارند هم می‌توانند تسهیلات دریافت کنند.

بنابراین آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید بین دو تا شش ماه میانگین حساب ایجاد کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است.

حداکثر سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است این تسهیلات فقط در شعبه افتتاح کننده حساب پرداخت می‌شود.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات، 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

 افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته گندم هستند، باید در یکی از شعب این مجموعه حساب بلندمدت، کوتاه مدت یا قرض الحسنه داشته باشند. باید حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از سپرده گذاری متقاضی گذشته باشد.

طی این مدت و در طول زمان بازپرداخت به اصل سپرده مشتریان پنج درصد سود تعلق می‌گیرد. حساب‌های بلندمدت یک ساله و سه ساله سود 20.5 تا 22.5 درصد دارد. ضمانت اصلی و کافی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی اعلام شده است. سود پرداختی برای این نوع تسهیلات 17 درصد بوده و سقف زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به شرایط مذکور، میزان هر قسط این تسهیلات 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان اعلام شده است. کل سود وام 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • جوادسلیمانی
    0

    درخواست وام دارم

  • عبدالرضاقربانپور
    0

    چطوری.میتونم.وام.بگیرم