وام | وام فوری | وام قرض الحسنه

پرداخت 3 وام 50،100،200 میلیون تومانی بدون ضامن برای همه | دریافت وام فوری با اقساط 60 ماهه

افرادی که به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک آینده تمایل دارند با این مبلغ تنها می‌توانند از فروشگاه‌های ایران مال خرید داشته باشند.

کدخبر : 20654
سایت سرگرمی روز :

افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «آینده داران» از بانک آینده برای خرید کالا و محصولات مختلف هستند باید در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته باشند. متقاضیان دریافت این تسهیلات نیازی به ارائه ضامن نیز ندارند.

این وام بدون ضامن سود متغیری دارد که با توجه به دوره بازپرداخت مشخص می‌شود. در صورتی که دوره بازپرداخت شش ماهه باشد، سود این تسهیلات هفت درصد خواهد بود و اگر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه تعیین شود، سود تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید.

بانک برای ضمانت بازپرداخت اقساط این تسهیلات سپرده متقاضی را مسدود کرده و با توجه به اعتبار شغلی وی وام را پرداخت می‌کند. در صورتی که متقاضی وام کارمند دولتی باشد، سپرده وی مسدود نشده و تنها با ارائه یک معرفی نامه از محل کار خود امکان دریافت این وام را دارد.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، سود هفت درصدی و بازپرداخت شش ماهه، میزان هر قسط 6 میلیون و 803 هزار و 437 تومان است. کل سود وام به 820 هزار و 625 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 40 میلیون و 920 هزار و 625 تومان خواهد بود.

افراد مایل به دریافت این وام به صورت مجازی نیز امکان درخواست برای آن را دارند. به این منظور متقاضیان باید به سامانه‌های پیشخوان مجازی یا سمتا مراجعه کرده و براساس میزان اعلام و توافق شده در مقابل وثیقه‌های مورد نظر بانکی اعتبار خرید دریافت کنند.

وام فوری 200 میلیون تومانی با حساب وکالتی بانک آینده به افرادی تعلق می‌گیرد که با وکالتی کردن حساب خود، در طرح خرید خودرو ثبت‌نام کنند.

بانک آینده با توجه لزوم داشتن حساب وکالتی برای ثبت‌نام در طرح خرید خودرو، بستری را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با وکالتی کردن حساب بانک آینده خود و ایجاد میانگین حساب حداقل 6 ماهه و همچنین ارائه اعتبار شغلی یا گواهی کسر از حقوق، از تسهیلات 200 میلیون تومانی با نرخ سود 23 درصدی و دوره بازپرداخت 60 ماهه بهره‌مند شوند.

این تسهیلات، ویژه حساب‌های قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک و قرض‌الحسنه پس‌انداز و همچنین حساب‌ سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت است. متقاضیان دریافت این طرح، پس از افتتاح حساب در بانک آینده و سپرده‌گذاری و ایجاد حداقل 6 ماه میانگین حساب، می‌توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

با در نظر گرفتن سقف وام به مبلغ 200 میلیون تومان، نرخ سود 23 درصدی و مدت‌زمان بازپرداخت 60 ماهه، وام‌گیرنده ملزم به پرداخت پنج میلیون و 638 هزار تومان در هر قسط به بانک آینده خواهد بود. جمع مبالغ اقساط نیز پس از 60 ماه به 338 میلیون تومان می‌رسد. شایان ذکر است وام‌گیرنده باید مبلغ 100 هزارتومان نیز بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند.

افرادی که در بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی دارند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، اکنون امکان استفاده از طرح جهاد کالا؛ وام 100 میلیون تومانی آن را دارند.

 بانک آینده به آن دسته از مشتریانی که توانسته‌اند اعتبار شغلی تهیه کنند، وام 100 میلیون تومانی ارائه می‌دهد. این تسهیلات با سود 23 درصدی به مشتریان ارائه می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است.

لازم به ذکر است که به تشخیص بانک و با توجه به سقف وام و رتبه اعتباری متقاضیان ضمانت این تسهیلات متفاوت خواهد بود. سود این وام به 23 درصد می‌رسد و افراد بعد از دریافت در بازه زمانی 12 یا 24 یا 36 ماه امکان بازپرداخت این تسهیلات را خواهند داشت.

با در نظر گرفتن شرایط مذکور و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط به 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون و 454 هزار و 998 تومان برآورد شده است.

افراد بعد از دریافت این وام امکان خرید کالا و محصولات مختلف از مراکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های لوازمی مانند مبلمان، فرش، لوازم خانگی و … را خواهند داشت. جهاد کالا یک پروژه ملی به منظور حمایت از تولید، خرید لوازم خانگی ایرانی با تسهیلات ویژه و همچنین طرح ملی خرید جهیزیه ایرانی با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان کشور است.

بانک آینده این تسهیلات را به منظور رشد و ارتقای تولید و حمایت از تولیدکنندگان انواع کالای ایرانی و همچنین تامین قسمتی از نیاز جامعه برای کالاهای اساسی ارائه داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: