تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

چه چیزی مانع ثروتمند شدن شما می شود؟ | تست شخصیت شناسی

البته هر کدام از ما نگران جنبه مالی زندگی خود هستیم. و این اصلاً از روی انگیزه های سوداگرانه نیست.

کدخبر : 20827
سایت سرگرمی روز :

 زندگی بدون پول سخت است. و مهم نیست چقدر درآمد داشته باشید، هرگز به اندازه کافی نیست. یا شاید انرژی پولی شما به سادگی صفر است؟ و برای فهمیدن این موضوع به شما پیشنهاد می کنیم یک تست ساده و سریع با کیف پول انجام دهید.

به این 4 کیف پول نگاه کنید و یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید

نتایج آزمون به شما کمک می کند تا تقویت کنید و حتی ممکن است جریان مالی شما را به شدت تغییر دهد.

اگر کیف پول شماره 1 را انتخاب کردید

هر صحبتی که به موضوع پول و رفاه مادی ختم شود شما را افسرده می کند. شما می خواهید از زندگی لذت ببرید، از هر روزی که زندگی می کنید لذت ببرید، نکته اصلی این است که هر مشکل مالی که در مسیر شما ایجاد می شود خود به خود حل می شود. اما شایان ذکر است که انرژی پول و احساسات منفی که اغلب تجربه می کنید مفاهیم ناسازگاری هستند.

البته همه به پول نیاز دارند. اما با احساسات منفی خود، فقط افکار بی پولی، از جریان نقدینگی و انرژی پول دور می شوید.

شما باید یاد بگیرید که با پول دوست شوید، بتوانید آن را بشمارید و بشمارید و همچنین آن را به درستی برای نیازهای ضروری توزیع کنید. فقط در این مورد می توانید روی رفاه و رفاه حساب کنید.

اگر انتخاب شما کیف پول شماره 2 است

شما یک حرفه ای پول هستید که می دانید چگونه مخارج خود را به وضوح کنترل کنید، درآمد و هزینه های خود را کنترل کنید و بودجه خود را مسئولانه مدیریت کنید. شما ارزش پول را می دانید و به خوبی از قدرت آن آگاه هستید. اما این گاهی اوقات شما را به یک فرد محاسبه‌گر تبدیل می‌کند و در نتیجه مانع از داشتن مقدار مشخصی از وجوه انباشته می‌شود.

اما در عین حال، چنین نگرش نسبت به ارزش های مادی به رشد و ثبات مالی کمک می کند. فقط باید یاد بگیرید که از آن لذت ببرید، زمانی را برای بهره مندی از مزایای مالی پیدا کنید، نه اینکه فقط برای افزایش آنها تلاش کنید. و سپس می توانید با خیال راحت روی موفقیت مادی بی سابقه ای برای خانواده خود حساب کنید.

اگر کیف پول شماره 3 را انتخاب کردید

تنها چیزی که از نظر مالی شما را تحت فشار قرار می دهد این است که به طور مداوم نیاز به کسب درآمد دارید. شما به راحتی با پول خداحافظی می کنید زیرا عادت به برنامه ریزی، توزیع و محاسبه مجدد آن ندارید. این نگرش می تواند بر انرژی پول در زندگی شما تأثیر منفی بگذارد و بعید است که بتوانید آن را افزایش دهید.

رفاه مادی شما ناپایدار است و دائما در حال کاهش است. اما اگر در نگرش خود نسبت به پول تجدید نظر کنید، یاد بگیرید ارزش و قدرت آن را درک کنید، همه چیز در زندگی شما به سمت بهتر شدن تغییر خواهد کرد.

نکته اصلی ایجاد فضای اضافی در اطراف خود برای جریان نقدی رایگان است. و این فقط برای کسانی کار می کند که از نظر مالی باسواد و افرادی پولدار می شوند.

اگر انتخاب شما کیف پول شماره 4 است

شما یک نگرش ایده آل نسبت به پول دارید. همه چیز با شما هماهنگ است: شما یاد گرفته اید که از هر پنی که به دست می آورید لذت ببرید، اما همچنین وقتی پول تمام می شود دچار هیستریک نمی شوید. شما قدر آنچه دارید را می دانید، اما بدون مقداری تعصب.

شما کیف‌های زیبا، بزرگ و جادار را ترجیح می‌دهید، جایی که تمام اسکناس‌ها به ترتیب صعودی، منظم و بدون خم شدن چیده شده‌اند. و در کیف شما یک حرز پول وجود دارد که ثروت را جذب می کند. و بنابراین می توان گفت که انرژی مثبت پول در زندگی شما غالب است.

و اگر هنوز محکم روی پای خود نیستید و فکر می کنید که ثبات مالی ندارید، پس نگران نباشید. با گذشت زمان، همه چیز درست می شود و خود پول به دستان شما سرازیر می شود، زیرا هیچ مانعی در مسیر آن وجود نخواهد داشت.

رابطه شما با پول چگونه است؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: